Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn kind vind de warmte stom!

+23
MADDIE
Pink!
Slakje
Annie24
Tania
Dolphinne
SarahKey
Filoria
Twellie
_Lana_
Linda
Pompoen
Parel
Blue flower
Manderijn
Mida4you
Annemie
Susan
Printje
Flower_L
Jezzie
Star007
Aimee
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Printje ma 22 jul 2013 - 3:56

Pink! schreef:Hier spelen ze de hele dag buiten, heerlijk!

Dan is het bij jullie vast geen 36 graden. Ik heb het advies gevolgd om tussen 11 en 16 uur binnen te blijven. Stond op site knmi maat Het is hier buiten ook niet te doen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Annemie ma 22 jul 2013 - 4:03

Hier is het ook niet te doen buiten, ben vanmorgen een kwartier buiten geweest en dat was meer dan genoeg. Wij zijn de hele dag binnen met de ventilator aan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Pink! ma 22 jul 2013 - 4:14

Printje schreef:
Pink! schreef:Hier spelen ze de hele dag buiten, heerlijk!

Dan is het bij jullie vast geen 36 graden.  Ik heb het advies gevolgd om tussen 11 en 16 uur binnen te blijven.  Stond op site knmi maat Het is hier buiten ook niet te doen.

 37 geeft hij aan op de buiten thermometer.

Vandaag hele dag bij een meertje geweest, en anders zitten ze thuis in t zwembadje met een parasol erboven.


Ik ga echt niet de hele dag binnen zitten met dit weer.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Printje ma 22 jul 2013 - 4:18

Ik ben alleen vroeg op de ochtend naar de winkel gegaan en voor de rest vind ik het veel en veel te warm. Er staat hier geen wind of wat dan ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Linda ma 22 jul 2013 - 4:21

Wij zijn ook de hele dag al buiten. Dochter vermaakt zich super goed in de tuin in het zwembad. smile 

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Printje ma 22 jul 2013 - 4:34

Ik vind het zelfs in de schaduw hier echt niet te doen, vreselijk dit weer.

Ik zou het beste kunnen wonen in een land waar het altijd 25 graden is ofzo. Sneeuw vind ik vreselijk maar dit ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Susan ma 22 jul 2013 - 5:28

Ik ben ook binnen gebleven met Yrsa. Ik was eerst van plan om met haar naar het meer te fietsen, maar ik vond het echt te heet. Hier binnen is het vol te houden. Ze heeft wel een uur boven in het bad gespeeld, dat was wel lekker, in de badkamer voel je niks van de hitte.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Printje ma 22 jul 2013 - 5:30

Susan, dat hebben wij idd ook gedaan, gewoon lekker boven in bad kliederen. Ik vond het niet verantwoord op met ze, en dan vooral met N nu naar buiten te gaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Susan ma 22 jul 2013 - 5:33

Ik vond het vooral onverantwoord om zo ver te gaan fietsen in die hitte met een kind. Eenmaal bij het meer gaat het denk ik wel, daar zijn wel schaduwplekjes. Morgen gaat ze wel met mijn ouders zwemmen, en wij misschien in de namiddag nog even met Ezra. Maar dan wel met de auto.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Sea of Trees ma 22 jul 2013 - 5:58

We hebben de hele dag in de tuin van mijn ouders gezeten, mijn zoontje onder een parasol en lekker in het zwembadje. Prima te doen vond ik.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Shopaholic ma 22 jul 2013 - 5:59

De jongste slaapt veel en als ze wakker is onderneemt ze alsnog wel veel, kruipen zitten etc. En de oudste is echt stront vervelend...nee het mag echt wel 10-15graden minder warm zijn dat zijn we allemaal hier wat beter te pas.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  studiebol ma 22 jul 2013 - 6:00

 Het valt me hier hard mee hoe het gaat. Van zaterdag op zondag nacht hebben ze me van 1 tot 4 goed bezig gehouden waarom ze niet wilde slapen, geen idee maar irritant was het wel. Dus had wel verwacht dat ze slecht te pas zouden zijn maar het viel redelijk mee. Vandaag hebben ze veel buiten gespeeld en heb ik ook niet gehoord dat ze er last van hadden, waren op het dagverblijf.

Wel heeft L zeer waarschijnlijk de 5e ziekte dus ik hoop dat ze daar niet te veel last van krijgt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  tweeling ma 22 jul 2013 - 20:35

Mijn dochter is echt niet te genieten. Ze wil overdag niet slapen, is s ochtends al om 5.30 wakker en huilt bijna de hele dag.....wat een feest!Cry
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Twellie ma 22 jul 2013 - 22:11

Oh, wat een drama tweeling! Hopelijk gaat het vandaag beter.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn kind vind de warmte stom! - Pagina 2 Empty Re: Mijn kind vind de warmte stom!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum