Wat is mijn kind leuk!!!
+12
Pinkel
Paper Crown
Pineco
Filoria
Lejow
Puggle
studiebol
SarahKey
_Lana_
Printje
Twellie
Aimee
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is mijn kind leuk!!!
Met z'n gebruinde koppie, apenstreken, de hele dag kletsen op zijn manier en hij kan zich gewoon zo lekker zelf vermaken... Een jaar geleden had ik echt niet kunnen bedenken dat er een dag zou komen dat ik zo van hem zou genieten!
Nog meer mama's met leuke kindjes?
Nog meer mama's met leuke kindjes?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Wat is mijn kind leuk!!!
Ik vind mijn kinderen ook best leuk . Fijn is dat he, als je even zo'n bewust genietmoment hebt.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hier ook een mama met de allerleukste liefste kindjes. We zeiden vandaag nog tegen elkaar wat hebben wij (meestal) toch enorm makkelijke kindjes.
Vandaag gaan geocachen en R heeft ruim 3! uur lang zelf gelopen, gezellig gekletst en zo is hij altijd. Zo heerlijk sociaal, makkelijk, gezellig en mijn heerlijke knuffelkind.
Ook N is supermakkelijk, heeft ook geen kik gegeven en dat arme kind heeft alleen maar liggen hobbelen in de maxicosi die stond op het onderstel. Een flesje erin en mevrouw sliep weer heerlijk door.
Het zijn beide kindjes die zich goed kunnen vermaken, lekker kletsen ( N dan op haar manier) en gewoon de allerleukste zijn haha;)
Vandaag gaan geocachen en R heeft ruim 3! uur lang zelf gelopen, gezellig gekletst en zo is hij altijd. Zo heerlijk sociaal, makkelijk, gezellig en mijn heerlijke knuffelkind.
Ook N is supermakkelijk, heeft ook geen kik gegeven en dat arme kind heeft alleen maar liggen hobbelen in de maxicosi die stond op het onderstel. Een flesje erin en mevrouw sliep weer heerlijk door.
Het zijn beide kindjes die zich goed kunnen vermaken, lekker kletsen ( N dan op haar manier) en gewoon de allerleukste zijn haha;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heerlijk Aimee, dat je na zo'n vervelende start, nu zo geniet.
Ik vind dat ik ook heeeele leuke kinderen heb. Ze zijn zo leuk en lief!
En wat een geweldige leeftijd is dit!! Al heb ik mezelf dit vaker horen zeggen, haha, maarja het wordt gewoon steeds wéér leuker!
En wat een geweldige leeftijd is dit!! Al heb ik mezelf dit vaker horen zeggen, haha, maarja het wordt gewoon steeds wéér leuker!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Heerlijk genieten van L Aimee
Hier ook zó'n prachtig makkelijk mannetje. Hij klets mij de oren van mijn hoofd, scharrelt de hele dag lekker buiten en verzint elke keer weer iets nieuws om gek mee te doen. Vind dit echt zo'n leuke fase. Hij mag van mij altijd wel net 15 maanden blijven
Hier ook zó'n prachtig makkelijk mannetje. Hij klets mij de oren van mijn hoofd, scharrelt de hele dag lekker buiten en verzint elke keer weer iets nieuws om gek mee te doen. Vind dit echt zo'n leuke fase. Hij mag van mij altijd wel net 15 maanden blijven
_Lana_ schreef:Wat heerlijk Aimee, dat je na zo'n vervelende start, nu zo geniet.
Wacht maar tot ze twee worden
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
haha TWellie, nou dat is hier echt niet geweest hoor. Hier is en blijft het hoe ouder hoe leuker en nu mag hij heeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeel lang 3 jaar blijven. Geweldig deze leeftijd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik was gisteren met hun en een vriendin van mij in een speeltuin. Hoeveel lol die meiden hadden met het beklimmen van de trap die naar de glijbaan ging en dan van de glijbaan af.Wat ze dan wel 30 keer hebben gedaan. Die gezichtjes, dat lachje. Ze hadden zo'n ontzettend veel lol, ik genoot er echt van!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Heerlijk aimee!!
Mijn kind is ook echt enorm leuk, ja ik ben
Mijn kind is ook echt enorm leuk, ja ik ben
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hahaha wij zeggen ook de hele tijd tegen elkaar 'wat een leuke leeftijd dit he? zo mag hij voor aaaaaltijd blijven'
Het is gewoon zo heerlijk dat ze echt gaan spelen, dat de interactie veranderd, dat ze gaan ontdekken
Het is gewoon zo heerlijk dat ze echt gaan spelen, dat de interactie veranderd, dat ze gaan ontdekken
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Jup.. Ik..
God wat hou ik van haar!!
(en terwijl ik het typ word ik er eigenlijk nog wat emotioneel van ook.. het heeft namelijk lang geduurd voor ik dit zo volmondig kon zeggen)
(en terwijl ik het typ word ik er eigenlijk nog wat emotioneel van ook.. het heeft namelijk lang geduurd voor ik dit zo volmondig kon zeggen)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow:
Mijn oudste is ook leuk. Hij wil de hele dag alleen maar met lego spelen. Dan maakt hij boten op wielen en met vleugels en vertelt hij hele verhalen over wat je er allemaal mee kunt etc. etc.
En de jongste (in mijn buik) heeft zo'n drie keer per dag de hik
Mijn oudste is ook leuk. Hij wil de hele dag alleen maar met lego spelen. Dan maakt hij boten op wielen en met vleugels en vertelt hij hele verhalen over wat je er allemaal mee kunt etc. etc.
En de jongste (in mijn buik) heeft zo'n drie keer per dag de hik
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hier gisteren ook zo'n gelukmomentje (wel vaker hoor, maar ik moest aan dit topic denken toen ik ze zo zag ), de oudste was met een tuinstoelkussen aan het spelen en zei dat het haar boot was en toen hielp ze de jongste ook heel lief 'in de boot, omdat ze anders in het water zou vallen' Zo lief om te zien hoe ze steeds meer aan elkaar hebben nu, die interactie is echt heel mooi
Maar als het de oudste allemaal teveel wordt, vraagt ze mij ook rustig om zusje even in de box te parkeren. Of ze zegt: 'Ik denk dat I. nu heel erg moe is en naar bed moet'
Maar als het de oudste allemaal teveel wordt, vraagt ze mij ook rustig om zusje even in de box te parkeren. Of ze zegt: 'Ik denk dat I. nu heel erg moe is en naar bed moet'
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Lejow schreef:Jup.. Ik..
Waarom dan? Ik heb dat namelijk nooit gemerkt aan je. Voor mijn gevoel heb je altijd zo liefdevol over B'tje gesproken!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ben echt ver-liefd op mijn kind. Ongelofelijk hoeveel je van zo'n uk kan houden. Elke maand zeggen man en ik ook tegen elkaar: 'Nu issie op zijn leukst he?!' En dan hoor je van iedereen dat het nog veel leuker wordt! Ik ben zo ontzettend dankbaar dat ik hem heb mogen krijgen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik geniet hier elke dag van mijn kleine meisje! Al zijn er momenten die er echt voor mij uitspringen. Als ze aan het eind van de middag een half potje groente krijgt en ik zet haar in de wipstoel begint ze heel hard te schater lachen. Of als mijn man uit zijn werk komt en die kleine ziet papa, dan verschijnt er een brede glimlach van oor tot oor op dat gezicht, echt prachtig is dat om te zien!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Ik geniet vreselijk veel van hem, hij is echt geweldig!
dat heb ik gisteren even nog aan de visite verteld, dat ik zo'n geweldig leuk kind heb. En 's avonds nog aan mijn man
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Die van mij moet nog geboren worden maar ik ben nu al verschrikkelijk verliefd op hem. Ik vind het echt heerlijk als ik hem voel bewegen en als hij reageert wanneer ik over mijn buik wrijf of een muziekje speel.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Het moment dat hij mijn gezicht pak en mij een hele dikke kus geeft. Dat vind ik zo lief! Of dat mijn man thuis komt en hij helemaal door het lint gaat van blijdschap.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb mijn kind ook altijd leuk gevonden, maar afgelopen week op vakantie heb ik toch weer zó van haar genoten. Haar enthousiasme tijdens het dansen op de kinderdisco, waar ze in het midden van de kring mee stond te doen. Ook het gillen en springen als Luc en Lily (twee meeleeftheater-typetjes van de camping) meededen, optraden of alleen al in de buurt waren. Oh, en toen ze vertelde dat ze verliefd is op Luc
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Knutselpakketje leuk voor een kind van 2?
» Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word
» Leuk spel voor 3 jarig kind?
» Is mijn kind nou echt zo'n reus?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
» Wat is nou een leuk gezelschapsspel voor een kind dat 4 word
» Leuk spel voor 3 jarig kind?
» Is mijn kind nou echt zo'n reus?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: