Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Sesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige? Empty Sesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige?

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 22 okt 2012 - 7:51

Binnenkort ga ik op bezoek bij een vriendin voor de verjaardag van haar jongste dochter, die is 1 jaar geworden.
Nu vroeg ik mij af of de kartonnen Sesamstraat-uitdeelboekjes leuk zijn als cadeautje voor een 1-jarige.
Heb echt geen idee of dit bij een 1-jarige past...

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige? Empty Re: Sesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige?

Bericht  Tania ma 22 okt 2012 - 7:52

Mijn zoontje is altijd gek op boekjes geweest dus die had dat toen hij 1 was ook een heel leuk cadeautje gevonden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Sesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige? Empty Re: Sesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige?

Bericht  Jazzlyn ma 22 okt 2012 - 7:59

Hier had het weer niet zon succes geweest. Per kind zo verschillendSesamstraat uitdeelboekjes leuk voor 1-jarige? 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 8:01

Ik vind die uitdeelboekjes meer leuk om te trakteren op de peuterspeelzaal of het kinderdagverblijf, ik zou niet zo snel zo'n doos uitdeelboekjes als cadeau geven. Er zitten vaak ook dubbele bij, vaak zijn het vier keer vier dezelfde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 22 okt 2012 - 8:06

Susan schreef:Ik vind die uitdeelboekjes meer leuk om te trakteren op de peuterspeelzaal of het kinderdagverblijf, ik zou niet zo snel zo'n doos uitdeelboekjes als cadeau geven. Er zitten vaak ook dubbele bij, vaak zijn het vier keer vier dezelfde.

@ Susan, dubbele boekjes hebben we al voorkomen door al een stapeltje in een kraammand te stoppen. Dus het zijn nu 5 individuele titels.

Mmmm...begin nu toch wel erg te twijfelen...gelukkig heb ik nog 2 weken om iets te verzinnen...

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: