MyBuddy van Philips
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
MyBuddy van Philips
Kent iemand deze lamp? Wij hebben hem nu voor R maar hij krijgt dus op zijn buik een maantje wanneer ze moeten slapen en wanneer ze mogen opstaan komt er een zonnetje. Maar daarna springt hij zelf niet meer terug op een maantje. Heb al met de klantenservice gebeld maar die wisten eht ook allemaal niet. Heeft iemand hier dat ding, en klopt het dat je zelf iedere keer dat ding moet resetten zodat het maantje weer tevoorschijn komt?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: MyBuddy van Philips
Ik denk dat R. dat ding gesaboteerd heeft. Die heeft helemaal geen zin om te slapen.
Sorry, verder geen ervaring mee.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
hahahaha Linda, dat zou zomaar kunnen, het is tevens ook een leeslampje dus op zich is hij er helemaal blij mee. Ik vind het alleen zo raar, en dat vonden ze bij de klantenservice ook, dat een ding van Philips ( wat ook niet eens goedkoop was) zo idioot werkt.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, heel raar en omslachtig inderdaad!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Die man aan de lijn snapte er ook niets van. Dus of dat ding is kapot, of ze weten het daar zelf niet eens..... ik had gedacht dat er een soort timer ofzo in zou zitten en dat, ik noem maar wat, dat ding zelf rond 18 uur ofzo van zonnetje op maantje zou springen. Maar nee hoor, iedere keer dat ding verdraaien en dan komt het maantje pas....
Printje- Lady Post-a-lot
Ja, gewoon als een wekker!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
het werkt eigenlijk als een wekker. wij hebben hem al zelf uitgetest maar hij ligt nu te wachten tot zijn 2e verjaardag:lol: (in november)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Maar het is dus normaal dat hij dan niet meer van zonnetje terug naar maantje springt? Ik vind het raar haha.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik neem aan dat het maantje weer verschijnt op het moment dat je de tijd instelt dat er weer een zon moet komen of niet? Ik snap het probleem dan niet zo. Het werkt toch gewoon als een soort wekker? Die zet je toch ook weer als je gaat slapen? Het enige verschil is dat er dan na het zetten geen maantje verschijnt.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
je stelt de tijd in waarop het maantje verschijnt. Om die tijd verschijnt hij dan, zo stel je ook de tijd in wanneer het zonnetje weer moet komen toch.
ik snap je vraag eigenlijk niet. ik wil de handleiding nog wel eens voor je opzoeken.
ik snap je vraag eigenlijk niet. ik wil de handleiding nog wel eens voor je opzoeken.
Floor- Ratel
http://download.p4c.philips.com/files/4/445023316/445023316_qsg_nld.pdf
het maantje komt op de tijd die je hebt ingesteld.
heb je hem achter bij de draaischijf op de goede functie staan?
het maantje komt op de tijd die je hebt ingesteld.
heb je hem achter bij de draaischijf op de goede functie staan?
Floor- Ratel
Ja hij is ingesteld wanneer de zon weer moet verschijnen. Maar het probleem is dus dat hij niet zelf weer terugspringt op de maan wanneer het avond is. Iedere avond moet je hem dus resetten en dan pas springt hij op het maantje. Volgens de klantenservice klopt dat dus idd niet maar ze weten niet hoe het veranderd zou moeten worden.
Je kunt het dus niet zo instellen dat hij van zon naar maan springt. Wel van maan naar zon maar andersom dus niet.
Je kunt het dus niet zo instellen dat hij van zon naar maan springt. Wel van maan naar zon maar andersom dus niet.
Printje- Lady Post-a-lot
June schreef:Ik neem aan dat het maantje weer verschijnt op het moment dat je de tijd instelt dat er weer een zon moet komen of niet? Ik snap het probleem dan niet zo. Het werkt toch gewoon als een soort wekker? Die zet je toch ook weer als je gaat slapen? Het enige verschil is dat er dan na het zetten geen maantje verschijnt.
Zo werkt het dus niet, dat is dus het hele punt.
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Philips keukenmachine
» Philips Airfryer
» Philips living colors
» Wie heeft er een Babycook/ Philips Avent cooker?
» Philips Stadion vlakbij Eindhoven Centraal?
» Philips Airfryer
» Philips living colors
» Wie heeft er een Babycook/ Philips Avent cooker?
» Philips Stadion vlakbij Eindhoven Centraal?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: