Snail Mail / Swap (ronde 2)
+35
Siamsa
Joan
Purpleflower
Parisienne
Cherry Darling
Artemis
Funk
LDJ
Pitufo
meisje
Robin_
Mermaid
Siem
Mierzoet
Milou
Jip83
Jeanette
Sanne
Zonneschijn
bolus26
Prosecco
Willem
Maple
kwak
Queen
Burn
*Lookie*
Blair
Herfstblaadjes
Pink!
sokpop
Natural
Luce
Lady Starstruck
Vixen
39 plaatsers
Pagina 8 van 15
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Re: Snail Mail / Swap (ronde 2)
Ik heb mijn swap ook binnen, bedankt herfstblaadjes, ik vind 'm superleuk!
Mijn foto's uploaden alleen niet naar dropbox, dus ik kan nog geen foto plaatsen. Bij mij zaten er in ieder geval versierde waxinelichtjes in, wierrook, een versierd knijpertje, spreuken van bekende filosofen, een recept, een gedicht over dromen, een handgeschreven brief en een hoop kleine papieren hartjes. Ohja, en oreo koekjes, maar die zijn al op (en ik heb er zeker van genoten herfstblaadjes;) ) Mijn man keek even bedenkelijk bij de wierook, maar ik denk dat ik 'm vanavond ga proberen!
Mijn foto's uploaden alleen niet naar dropbox, dus ik kan nog geen foto plaatsen. Bij mij zaten er in ieder geval versierde waxinelichtjes in, wierrook, een versierd knijpertje, spreuken van bekende filosofen, een recept, een gedicht over dromen, een handgeschreven brief en een hoop kleine papieren hartjes. Ohja, en oreo koekjes, maar die zijn al op (en ik heb er zeker van genoten herfstblaadjes;) ) Mijn man keek even bedenkelijk bij de wierook, maar ik denk dat ik 'm vanavond ga proberen!
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
En mijn swap gaat morgen op de post, dus donderdag komt ie hopelijk aan.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Ben blij dat je het leuk vond, ik vond het erg moeilijk! Maar wel erg leuk om te doen. Ben nu erg benieuwd naar de mijne!Joan schreef:Ik heb vandaag m'n snailmail pakketje ontvangen en ik was heel erg verrast!
Dit lag er in de bus!
En dit zat er in! Queen heeft een heel leuk brief geschreven. We houden van dezelfde dingen zoals knutselen, koken en thee drinken. In het pakketje zat een zelfgemaakt geurzakje met lavendel, ruikt echt heerlijk. Een zakje van haar favoriete thee, een zelfgemaakte harten guirlande en op de kaart staat Queen haar favoriete recept. In het allerkleinste envelopje zitten zaadjes die ik kan planten in m'n kruidentuintje
Queen, bedankt! Ik heb je pakketje met plezier uitgepakt en de kaart en guirlande hebben al een plekje in m'n huis gekregen. Ik ben er heel erg blij mee
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Leuke creaties! Mijn swap is bijna klaar. Morgen kijken hoe ik alles in elkaar krijg, en dan kan het verstuurd worden.
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ik hoop het echt uiterlijk vrijdag af te hebben, maar er komen steeds dingen tussendoor (verbouwing en stuff). Dus voor wie nog niks heeft (ik ga niet zeggen wie ), het komt echt goed!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Er zijn er pas vier van de vijftien geregistreerd, dus je bent vast niet de enige bij wie het wat langer duurt.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Nee, dat is waar
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Die van mij is afgelopen zondag al op de post gegaan.
Hoop dat hij al wel aangekomen is of in elk geval nog wel aankomt.
Hoop dat hij al wel aangekomen is of in elk geval nog wel aankomt.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
ik kan pas volgende week vrijdag melden of mijn swap er is!
ben op vakantie dus wie mij heeft neem de tijd
ben op vakantie dus wie mij heeft neem de tijd
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Bedankt vixen voor je swap, erg leuk! Dochter begon meteen met oohh en te spelen met de kaartjes.
Zal straks ff foto plaatsen.
Mijne moet nog ip de post, dus je bent niet de enigste luce!
Zal straks ff foto plaatsen.
Mijne moet nog ip de post, dus je bent niet de enigste luce!
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Ik heb mijne ook gekregen!
Kan helaas even geen foto uploaden, komt later...
Er zat in: brief, gehaakt hoesje voor potje, uilenspeltje, recept en theetjes. Erg leuk, dankjewel Sokpop!
En wat leuk, je komt uit mijn oude woonplaats
Kan helaas even geen foto uploaden, komt later...
Er zat in: brief, gehaakt hoesje voor potje, uilenspeltje, recept en theetjes. Erg leuk, dankjewel Sokpop!
En wat leuk, je komt uit mijn oude woonplaats
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Dit is die ik heb gekregen, van vixen. ( krijg hem niet gedraaid sorry)
De brief, receptje voor brownie ( jumm) moestuin tips en memorie.
Erg leuk! Bedankt!
De brief, receptje voor brownie ( jumm) moestuin tips en memorie.
Erg leuk! Bedankt!
Pink!- Prater
Oh en die van mij ligt nu klaar om op de post te doen, dus met geluk heeft mijn lootje hem morgen al
Net even gemaakt want beide kids liggen te slapen.
Net even gemaakt want beide kids liggen te slapen.
Pink!- Prater
Jaa ik heb m'n post vandaag binnen gekregen van Willem! Súper leuk! Zal morgen even foto's uploaden. De mijne is vandaag verstuurd!
Cherry Darling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10
Fijn dat ie goed is aangekomen!
Willem- Prater
Zijn er nog nieuwe slakken op deurmatten gevallen? Ik ben benieuwd naar de foto's. Die van Vixen is ook leuk!
Nog even een herinnering: morgen is de laatste dag voor deze eerste ronde, hopelijk lukt het iedereen om het op tijd te verzenden. Ik zal morgen ook de inschrijvingen starten voor ronde twee. Voor de mensen van de eerste groep: mocht je nog een keer meedoen geef dan bij je aanmelding even aan voor wie je in de eerste ronde wat hebt gemaakt (zo ver dat hier nog niet geplaatst is), dan zorg ik dat je die persoon niet nogmaals krijgt.
Nog even een herinnering: morgen is de laatste dag voor deze eerste ronde, hopelijk lukt het iedereen om het op tijd te verzenden. Ik zal morgen ook de inschrijvingen starten voor ronde twee. Voor de mensen van de eerste groep: mocht je nog een keer meedoen geef dan bij je aanmelding even aan voor wie je in de eerste ronde wat hebt gemaakt (zo ver dat hier nog niet geplaatst is), dan zorg ik dat je die persoon niet nogmaals krijgt.
Willem- Prater
Echt heel erg leuk gemaakt, dankjewel Willem! Ik zal de klaprozen in het voorjaar uit gaan strooien, ruimte zat inderdaad!
Ik bedacht me ineens dat ik in mijn brief helemaal niet heb gezegd wat m'n forumnaam is! Dus degene die (vandaag?) post heeft gekregen van Andrea, dat ben ik!
Cherry Darling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10
Ohhh, dat boekje
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Offtopic, Willem, die typemachineletters die je hebt gebruikt, zie ik nou goed dat dat stempels zijn? Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Maple- Prater
Dat zijn inderdaad stempels, komen van de Hema! Ik heb ze enkele weken geleden gekocht, maar inmiddels zijn ze hier uitverkocht. Hopelijk kan je nog ergens een setje vinden, het zijn zulke leuke dingen om mee aan de slag te gaan. Zeeman heeft ook een setje abc stempels, maar die zitten niet vast aan een houten blokje. Dat zijn platte rubbertjes, maar dat werkt vast ook prima. Anders zelf alsnog op een blokje plakken en klaar is Kees, of Maple eigenlijk.Maple schreef:Offtopic, Willem, die typemachineletters die je hebt gebruikt, zie ik nou goed dat dat stempels zijn? Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Willem- Prater
Ohhh ik ga morgen meteen bij de Hema kijken, maar ik ben bang dat ze hier dan ook al weg zijn
Maple- Prater
Na Willems inzendingdurf ik die van mij morgen helemaal niet meer te verzenden!
Gast- Gast
Wat leuk allemaal zeg, ik ga zeker meedoen ronde 2
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Ja idd erg leuk! Ik ga ook 2de ronde weer mee doen
Ik ben benieuwd of die van mij al is aangekomen.
Ik ben benieuwd of die van mij al is aangekomen.
Pink!- Prater
Bij deze dan de inschrijvingen voor ronde 2!
Hoe werkt het?
1. Vul je naam op de lijst in en stuur mij een PM met je emailadres, mocht je dat in ronde 1 nog niet gedaan hebben.
2. Wanneer de lijst compleet is vul ik de namen in op de website lootjestrekken.nl, je ontvangt dan een email met een link waarmee je je deelname kan bevestigen. Met diezelfde link kom je bij je lootje, hier schrijf je kort wat over jezelf.
3. Wanneer alle lootjes zijn ingeleverd maakt de website een loting, je ontvangt dan een email met een link naar het lootje voor wie je wat mag maken. Let op: het kan zijn dat email van de website in de spam map terecht komt.
4. De uiterste verzenddatum is twee weken nadat de lootjes getrokken zijn, de exacte datum volgt in dit topic.
Ik ben benieuwd wat voor leuks er weer gemaakt gaat worden!
1. Willem
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15
Hoe werkt het?
1. Vul je naam op de lijst in en stuur mij een PM met je emailadres, mocht je dat in ronde 1 nog niet gedaan hebben.
2. Wanneer de lijst compleet is vul ik de namen in op de website lootjestrekken.nl, je ontvangt dan een email met een link waarmee je je deelname kan bevestigen. Met diezelfde link kom je bij je lootje, hier schrijf je kort wat over jezelf.
3. Wanneer alle lootjes zijn ingeleverd maakt de website een loting, je ontvangt dan een email met een link naar het lootje voor wie je wat mag maken. Let op: het kan zijn dat email van de website in de spam map terecht komt.
4. De uiterste verzenddatum is twee weken nadat de lootjes getrokken zijn, de exacte datum volgt in dit topic.
Ik ben benieuwd wat voor leuks er weer gemaakt gaat worden!
1. Willem
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15
Willem- Prater
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Aparte vraag- ronde box
» Winkel - ronde ovenschaal 24 cm?
» Clouseau - De laatste ronde.... Wie gaat er ook?
» You tube filmpjes *nieuwe ronde*
» Zakelijke jurkjes en ronde borsten
» Winkel - ronde ovenschaal 24 cm?
» Clouseau - De laatste ronde.... Wie gaat er ook?
» You tube filmpjes *nieuwe ronde*
» Zakelijke jurkjes en ronde borsten
Pagina 8 van 15
Permissies van dit forum: