Clouseau - De laatste ronde.... Wie gaat er ook?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Clouseau - De laatste ronde.... Wie gaat er ook?
Deze maand geeft Clouseau een aantal afscheidsconcerten in het Sportpaleis...
Maar vanwege de vele vraag naar kaarten zijn er nog 2 concerten gepland in februari 2011. Dit zijn zogenaamde wacht-concerten....je kunt je kaartje bestellen en een plaats vastleggen, maar betaalt pas als je een bevestiging krijgt als het concert daadwerkelijk doorgaat bij genoeg animo.
Vriendlief en ik willen al heel lang samen naar Clouseau, maar om een of andere reden nog niet gelukt erheen te gaan. Nu dus maar ingeschreven voor februari, hoop dat het doorgaat!
Anderen die ook hebben ingeschreven???
-x-
Maar vanwege de vele vraag naar kaarten zijn er nog 2 concerten gepland in februari 2011. Dit zijn zogenaamde wacht-concerten....je kunt je kaartje bestellen en een plaats vastleggen, maar betaalt pas als je een bevestiging krijgt als het concert daadwerkelijk doorgaat bij genoeg animo.
Vriendlief en ik willen al heel lang samen naar Clouseau, maar om een of andere reden nog niet gelukt erheen te gaan. Nu dus maar ingeschreven voor februari, hoop dat het doorgaat!
Anderen die ook hebben ingeschreven???
-x-
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Clouseau - De laatste ronde.... Wie gaat er ook?
Ik ga elk jaar, en meestal kan je in december ook gewoon nog kaarten krijgen voor de shows van december. Nu niet dus, jammer! Maar ik wil ook heel erg graag heen hoor, ik ben een fan van de eerste rij haha
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Aparte vraag- ronde box
» Winkel - ronde ovenschaal 24 cm?
» Aparte vraag- ronde box
» Winkel - ronde ovenschaal 24 cm?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: