Wat ben jij aan het doen?
+125
Sorella
BlackPoint
Jasmine
*Bloempje*
Luce
Marin
Kreeftje
loura
Mermaid
Atelier Madame
studiebol
Dikkie Dik
Pommes
Capt'n Zero
claudiaveronique
Ragazza
Taeda
M-G
slaatje
Nana
Auxo
Sam
Shopaholic
Ilovethe90s
nina
Roxi3
Suus
Printje
Feline
RioolSpook
Lilypie
silly-one
NoMercy
Pandora
Maple
Slakje
Sterre
Aziraphale
Palmyra
SoGood
xxjojootjexx
Gympie
Joli86
Blueschick
Katrien
Petteflet
Pompoen
sokpop
Viva
Pannetoet
Tabbert
girli
Moira
minoessepoes
Paper Crown
Elliot
Reeza
SarahKey
Uiltje
banjer49
Exogenesis
Urban Naked
Lady Starstruck
Pitufo
Parel
Arwyn
Ooh La La!
Lejow
Esperanza
Eponine
Poubelle
Bosjesvrouw
Burn
Caramba
SnowWhite
Rose
Mida4you
GeKKiE
Prosecco
Rush
rapa nui
Bazinga
Poisongirl
Lady4
Angela_1986
Aagje!
M@niek
Kaboutertje
Lynn_
Sea of Trees
Merai
Bliss
Yvke
Kowalski
Sarah1985
Jeanette
Japie
Nyx
Ibbeltje
_Lacey_
Silver
Caroow
Shisha
Pineco
Champagne
Fortissimo
Tsjip
Middleme
Destino
_Liv
Oasis
Razz
Jilke
Eris
ExpressoB
Sanne
Victoria-
Saga
Rebecca
Lonely Goatherd
CCC
Joan
Blixum
Dora
Mees
129 plaatsers
Pagina 3 van 17
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Re: Wat ben jij aan het doen?
Een beetje sentimenteel aan het wezen, vandaag was mijn laatste stage dag en ik heb zo'n leuke dingen gekregen, en er is zoveel liefs gezegd. Werd er gewoon emotioneel van, die stage heeft echt een plek in mijn hart gekregen.
Blegh, nu voel ik me klote dus, vooral omdat het tussen mijn (ex)vriend en mij ook niet lekker gaat. Ik heb het gevoel in de steek gelaten te zijn. En als klap op de vuurpijl ben ik nog ziek ook
Blegh, nu voel ik me klote dus, vooral omdat het tussen mijn (ex)vriend en mij ook niet lekker gaat. Ik heb het gevoel in de steek gelaten te zijn. En als klap op de vuurpijl ben ik nog ziek ook
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Kowalski, zie je bericht nu pas. Wat klote meis, snap goed dat je ervan baalt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Chillen op de bank na een feestje vanmiddag. Zo even eten.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Me heel erg vervelen, al de hele dag..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Eergisteren nacht is ons aquarium kapot gegaan en is er 300 liter water over mijn prachtig mooi laminaat gestroomd nu is het een golfbaan en in de hal ook, 3 meubelstukken zijn verwoest en heeft ook water bij de tv gestaan (alle elektronica). Heb zover alle facturen kunnen regelen en ben vandaag een beetje wisten kijken naar nieuwe meubels en een nieuwe vloer en nieuw behang...pff wat een gedoe zeg.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, wat balen [email=M@niek]M@niek[/email]!! Hadden jullie het wel meteen gemerkt/gehoord, of kwam je er 's ochtends pas achter? En de dieren die erin zaten, hoe is het daarmee afgelopen?
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
M@niek schreef:Eergisteren nacht is ons aquarium kapot gegaan en is er 300 liter water over mijn prachtig mooi laminaat gestroomd :(nu is het een golfbaan en in de hal ook, 3 meubelstukken zijn verwoest en heeft ook water bij de tv gestaan (alle elektronica). Heb zover alle facturen kunnen regelen en ben vandaag een beetje wisten kijken naar nieuwe meubels en een nieuwe vloer en nieuw behang...pff wat een gedoe zeg.
Aaaaaaaahhhh, das denk de grootste nachtmerrie die je kunt hebben..
Hebben de vissen het overleefd of zijn die ook aan vervanging toe?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wat erg Moniek. Dekt de verzekering alle schade?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Ja ik baaaal zo. Vind het ook heel sneu voor mijn man, heel zn levenswerk zat er in. Alles bij elkaar (aqua en elektronica) kost wel een paar duizend euro. Gelukkig hebben we echt overal nog bonnen van.
Rond een uur of 5 hoorde mijn man 'iets' stromen, hij dacht een kraan ofzo. Hij haat naar beneden en staat gewoon al in een enorme plas met water.
Rond een uur of 5 hoorde mijn man 'iets' stromen, hij dacht een kraan ofzo. Hij haat naar beneden en staat gewoon al in een enorme plas met water.
M@niek- Ratel
Dora schreef:M@niek schreef:Eergisteren nacht is ons aquarium kapot gegaan en is er 300 liter water over mijn prachtig mooi laminaat gestroomd :(nu is het een golfbaan en in de hal ook, 3 meubelstukken zijn verwoest en heeft ook water bij de tv gestaan (alle elektronica). Heb zover alle facturen kunnen regelen en ben vandaag een beetje wisten kijken naar nieuwe meubels en een nieuwe vloer en nieuw behang...pff wat een gedoe zeg.
Ja geloof mij ik heb echt een dik vet potje zitten janken. De vloer in de woonkamer kosten een klein vermogen.
De meeste vissen hebben we kunnen redden en die zijn binnen een paar uur overgebracht naar een aquariumhandelaar.
M@niek- Ratel
Lynn_ schreef:Wat erg Moniek. Dekt de verzekering alle schade?
Inprincipe wel alle schade van vloeren, meubels en muren. Aqua en inhoud (elektronica enz) hoop ik wel maar dat is even afwachten.
M@niek- Ratel
M@niek schreef:Dora schreef:M@niek schreef:Eergisteren nacht is ons aquarium kapot gegaan en is er 300 liter water over mijn prachtig mooi laminaat gestroomd :(nu is het een golfbaan en in de hal ook, 3 meubelstukken zijn verwoest en heeft ook water bij de tv gestaan (alle elektronica). Heb zover alle facturen kunnen regelen en ben vandaag een beetje wisten kijken naar nieuwe meubels en een nieuwe vloer en nieuw behang...pff wat een gedoe zeg.
Ja geloof mij ik heb echt een dik vet potje zitten janken. De vloer in de woonkamer kosten een klein vermogen.
De meeste vissen hebben we kunnen redden en die zijn binnen een paar uur overgebracht naar een aquariumhandelaar.
Woon je in (de buurt van R'daal?). Pm anders maar
Dora- Kletskop
En als de kindjes zo in bed liggen even beneden een beetje opruimen, want ik ga zometeen hier met blackpoint meeten!
Altijd spannend!
Altijd spannend!
Dora- Kletskop
Dora schreef:M@niek schreef:Dora schreef:M@niek schreef:Eergisteren nacht is ons aquarium kapot gegaan en is er 300 liter water over mijn prachtig mooi laminaat gestroomd :(nu is het een golfbaan en in de hal ook, 3 meubelstukken zijn verwoest en heeft ook water bij de tv gestaan (alle elektronica). Heb zover alle facturen kunnen regelen en ben vandaag een beetje wisten kijken naar nieuwe meubels en een nieuwe vloer en nieuw behang...pff wat een gedoe zeg.
Woon je in (de buurt van R'daal?). Pm anders maar
Ja ik woon in rsd.
M@niek- Ratel
Ik dacht dat mijn zwager nog een bak had staan. Maar helaas die kan je niet helpen
Hij adviseert om op marktplaats te kijken naar nieuw bakken
Hij adviseert om op marktplaats te kijken naar nieuw bakken
Dora- Kletskop
Mijn zwager die is vandaag speciaal naar den Bosch te rijden om Bossche bollen te halen! Dus wij zitten nu aan een echte Bossche bol!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Wordfeuden met mn schoonmoeder
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Aagje! schreef:Mijn zwager die is vandaag speciaal naar den Bosch te rijden om Bossche bollen te halen! Dus wij zitten nu aan een echte Bossche bol!
Vanaf de woonplaats die in jouw profiel staat? Wow! Maar ja, ze zijn ook wel heel lekker! Geniet er van!
Ik zit te haken met de 'Jongens tegen de meisjes' op de achtergrond, 'n lekker drankje, dadelijk nog wat chips en tussendoor af en toe even het forum
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Een beetje aan het niksen eigenlijk. Zou samen met mn vriend Hangover 3 gaan kijken maar de film is van slechte kwaliteit. Nu kijkt hij een andere film die ik al gezien heb en ik zit een beetje te internetten.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Genieten van rose, mijn vriend en mijn stiefkind in een stacaravan op Terschelling.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Genieten van rose, mijn vriend en mijn stiefkind in een stacaravan op Terschelling.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Da's dubbel genieten Lady
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Lig lekker in bad met een boek. Ga er zo uit en slapen want morgen een dagje dolfinarium
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Heb net liedjes op m'n iPod geknald en ben nu bezig een tegoedbon voor m'n broertje in elkaar te flansen. Hij is vandaag (21ste) 15 jaar geworden... Pf ik vind 't echt raar, ik zie 'm nog zo goed voor me, peuter van 4 jaar, blonde kuif, knalblauwe ogen, in z'n blauwe pyjamaatje.. En nu is 't gewoon een gozer van 15 jaar en 1mtr87 lang of zo!
De tijd van kleurboeken en lego is voorbij, dus nu krijgt-ie maar gewoon middagje karten...
De tijd van kleurboeken en lego is voorbij, dus nu krijgt-ie maar gewoon middagje karten...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
» Wat zou jij doen?
Pagina 3 van 17
Permissies van dit forum: