Wat ben jij aan het doen?
+125
Sorella
BlackPoint
Jasmine
*Bloempje*
Luce
Marin
Kreeftje
loura
Mermaid
Atelier Madame
studiebol
Dikkie Dik
Pommes
Capt'n Zero
claudiaveronique
Ragazza
Taeda
M-G
slaatje
Nana
Auxo
Sam
Shopaholic
Ilovethe90s
nina
Roxi3
Suus
Printje
Feline
RioolSpook
Lilypie
silly-one
NoMercy
Pandora
Maple
Slakje
Sterre
Aziraphale
Palmyra
SoGood
xxjojootjexx
Gympie
Joli86
Blueschick
Katrien
Petteflet
Pompoen
sokpop
Viva
Pannetoet
Tabbert
girli
Moira
minoessepoes
Paper Crown
Elliot
Reeza
SarahKey
Uiltje
banjer49
Exogenesis
Urban Naked
Lady Starstruck
Pitufo
Parel
Arwyn
Ooh La La!
Lejow
Esperanza
Eponine
Poubelle
Bosjesvrouw
Burn
Caramba
SnowWhite
Rose
Mida4you
GeKKiE
Prosecco
Rush
rapa nui
Bazinga
Poisongirl
Lady4
Angela_1986
Aagje!
M@niek
Kaboutertje
Lynn_
Sea of Trees
Merai
Bliss
Yvke
Kowalski
Sarah1985
Jeanette
Japie
Nyx
Ibbeltje
_Lacey_
Silver
Caroow
Shisha
Pineco
Champagne
Fortissimo
Tsjip
Middleme
Destino
_Liv
Oasis
Razz
Jilke
Eris
ExpressoB
Sanne
Victoria-
Saga
Rebecca
Lonely Goatherd
CCC
Joan
Blixum
Dora
Mees
129 plaatsers
Pagina 2 van 17
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Re: Wat ben jij aan het doen?
Ik heb net lekker gedoucht en lig nu nog even op de bank, terwijl ik enorme jeuk aan mijn kleine teen heb.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik lig nog in bed.. Beetje internetten op mijn iphone .
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou eigenlijk moeten schoonmaken, maar had al bedacht dat werken een beter plan was. En nu zit ik dus te forummen... Ik mag van mezelf mijn thee nog opdrinken, maar daarna ga ik deze pagina echt sluiten en móet ik aan de slag
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ik drink nu een kopje thee en wacht even tot D. slaapt/rustig is zodat ik even rustig kan ontbijten.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik had met vriend en kind in de auto moeten zitten onderweg naar de camping.
Ik zit op de bank, klaar om weg te gaan. Vriend heeft nog geen kleren aan en zijn tas nog niet gepakt. Voorlopig zit ik dus nog wel even ongeduldig op de bank.
Ik zit op de bank, klaar om weg te gaan. Vriend heeft nog geen kleren aan en zijn tas nog niet gepakt. Voorlopig zit ik dus nog wel even ongeduldig op de bank.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Oh, da's balen Caroow! Hier is het meestal andersom, dan zit mijn man al helemaal klaar en moet ik nog douchen, aankleden, inpakken en nog veel meer
Maar veel plezier op de camping straks!
Maar veel plezier op de camping straks!
Pineco- Prater
Wachten tot de wasmachine klaar is, mail lezen, bakje thee drinken en voor de rest niet zoveel. Gister was het druk genoeg. Nu een 'rustdagje'
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Bezig met mijn onderzoek voor de studie, maar heb een beetje last van SOG
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Mén, ik wil nog even slapen...
Vannacht wilde ik niet bij de buurman slapen i.v.m. de warmte en dus sliep hij hier. Ik zei nog zo dat dat geen goed idee was, maar luisteren? Twee uur geleden schrok ik wakker van een stem die zei: "Nyx, dit gaat niet werken. Ik ga naar huis". Duh! Luister voor de verandering dan ook eens naar mij. Maar nu ben ik dus verdorie wel wakker en heel erg de behoefte om nog even te slapen. Nog even? Om een gat in de dag te slapen.
Vannacht wilde ik niet bij de buurman slapen i.v.m. de warmte en dus sliep hij hier. Ik zei nog zo dat dat geen goed idee was, maar luisteren? Twee uur geleden schrok ik wakker van een stem die zei: "Nyx, dit gaat niet werken. Ik ga naar huis". Duh! Luister voor de verandering dan ook eens naar mij. Maar nu ben ik dus verdorie wel wakker en heel erg de behoefte om nog even te slapen. Nog even? Om een gat in de dag te slapen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx jij bent toch baas in jouw huis dat als je wil dat hij gaat moet hij gewoon gaan toch?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Nyx jij bent toch baas in jouw huis dat als je wil dat hij gaat moet hij gewoon gaan toch?
Het staat er wel erg cru hè. Net alsof hij mijn huis en bed heeft overgenomen. Maar ik vond het stiekem ook wel fijn hoor dat hij wilde blijven slapen. Alleen is het gewoon echt niet handig met deze temperaturen in huis. Het is hier 26 graden.
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Ibbeltje schreef:Nyx jij bent toch baas in jouw huis dat als je wil dat hij gaat moet hij gewoon gaan toch?
Het staat er wel erg cru hè. Net alsof hij mijn huis en bed heeft overgenomen. Maar ik vond het stiekem ook wel fijn hoor dat hij wilde blijven slapen. Alleen is het gewoon echt niet handig met deze temperaturen in huis. Het is hier 26 graden.
Aah zo oke Hij is een beetje je minnaar/geliefde?
Ibbeltje schreef:Nyx schreef:Ibbeltje schreef:Nyx jij bent toch baas in jouw huis dat als je wil dat hij gaat moet hij gewoon gaan toch?
Aah zo oke Hij is een beetje je minnaar/geliefde?
Ja zo'n beetje wel. Anders had ik hem echt mijn bed niet ingelaten.
Nyx- Kletskop
Ik ben net uit bed en ben nu aan het ontbijten. Als ik moed heb verzameld ga ik straks boodschappen doen en naar de markt. Verder heb ik een heerlijk rustige dag.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Game of Thrones aan het kijken en zo gaan lunchen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben nu spullen aan het uitpakken van onze paar dagen Nijmegen en weer andere spullen inpakken voor maandag dan gaan we weer weg
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ben aan het balen, lekker zinloos
Ik vier vanavond mijn verjaardag en dat is altijd al lastig in de vakantie, maar ik wilde het toch doen. Dus ik wist al dat er een aantal mensen op vakantie waren of al andere plannen hadden. Maar nu krijg ik vandaag nog 4 afmeldingen en houd ik gewoon echt niks meer over. En nu ben ik verdrietig en ben ik nog verdrietiger om het feit dat ik me daar zo druk over maak!
Ik vier vanavond mijn verjaardag en dat is altijd al lastig in de vakantie, maar ik wilde het toch doen. Dus ik wist al dat er een aantal mensen op vakantie waren of al andere plannen hadden. Maar nu krijg ik vandaag nog 4 afmeldingen en houd ik gewoon echt niks meer over. En nu ben ik verdrietig en ben ik nog verdrietiger om het feit dat ik me daar zo druk over maak!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Sarah1985 schreef:Ik ben nu spullen aan het uitpakken van onze paar dagen Nijmegen en weer andere spullen inpakken voor maandag dan gaan we weer weg
Heeft je vader hem nog uitgelopen?
EN waar gaan jullie naar toe? OP vakantie?
Kowalski schreef:Ik ben aan het balen, lekker zinloos
Oh wat balen .. Ik zou me er ook echt rot om voelen hoor! Hopelijk heb je toch een fijne avond met de mensen die wel komen!!
Yvke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10
Balen Kowalski, dat zou ik ook echt vervelend vinden, maar je hebt gelijk dat balen weinig zin heeft. Probeer het van de positieve kant te bekijken, je hoeft nu niet heel de tijd heen en weer te rennen met hapjes en drankjes en hebt alle tijd om te kletsen met de mensen die er wel zijn. Ik hoop in ieder geval dat je toch een leuke avond hebt!
Pineco- Prater
Ja, dat is balen Kowalski! Zou ik ook doen hoor. Hoop dat je toch nog een fijne avond hebt!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb tot een kwartier geleden alleen maar in m'n nest gelegen Heb een gigantische kater en had de hele dag hoofdpijn, was duizelig etc. Tussendoor alleen ff eruit geweest om wat te eten. Voel me nu eindelijk weer ietsje beter, dus ga zo maar eens douchen. Over minder dan drie uur moet ik alweer present zijn op mijn date!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ben aan het wachten tot de taart die ik net gebakken heb afgekoeld is, zodat ik hem kan gaan vullen en bekleden. Morgen heb ik een babyshower van een vriendin die een meisje verwacht, dus het wordt een mooi roze geval
Laatst aangepast door Merai op za 20 jul 2013 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Haha Blissje toch! Dat wordt een leuke date! Sorry... ik moet even naar het toilet
Dankje schatjes, ik mag van mezelf niet meer balen, want het is nu toch eenmaal zo. Is nu niks meer aan te veranderen en ik moet het beste ervan maken. Dan zie ik het inderdaad maar als quality time met de mensen die er wel zijn! En vier ik het morgen wel goed op een poolparty
Dankje schatjes, ik mag van mezelf niet meer balen, want het is nu toch eenmaal zo. Is nu niks meer aan te veranderen en ik moet het beste ervan maken. Dan zie ik het inderdaad maar als quality time met de mensen die er wel zijn! En vier ik het morgen wel goed op een poolparty
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Wat balen Kowalski!
Ik zit te wachten tot mijn vriend klaar is met gamen, zodat we kunnen gaan bbqen.
Al ben ik bang dat het nog even duurt, hij heeft net vandaag een nieuw spel binnen gekregen
Ik zit te wachten tot mijn vriend klaar is met gamen, zodat we kunnen gaan bbqen.
Al ben ik bang dat het nog even duurt, hij heeft net vandaag een nieuw spel binnen gekregen
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
» Wat zou jij doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Wat te doen met VVV bon?
» Wat zou je doen?
» Wat zou jij doen?
Pagina 2 van 17
Permissies van dit forum: