Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding zomerbaby

+3
Vixen
Annemie
Slakje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kleding zomerbaby Empty Kleding zomerbaby

Bericht  Slakje vr 19 jul 2013 - 9:01

Wat doen pasgeborenen met dit weer aan? Ik heb alleen maar winterkleding van Louise en ik weet eigenlijk niet wat ik in mijn koffertje moet steken. Moet er ook een mutsje bij?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding zomerbaby Empty Re: Kleding zomerbaby

Bericht  Annemie vr 19 jul 2013 - 9:08

Mijn zoontje droeg destijds alleen een romper, de eerste dagen in het ziekenhuis wel gewoon een pakje met lange mouwen, zonder muts. Ik stop deze keer van alles wat in de tas, dan is het altijd goed.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Vixen vr 19 jul 2013 - 9:10

Voor een echte écht pasgeboren baby zou ik met dit weer een mouwloos rompertje of een romper met korte mouwen, een dun shirtje met lange mouwen en een dun broekje gaan. Mutsje ook mee, het lichaam moet zich rond de 37 graden houden, dat is het nu bij lange na niet, dus zal de baby wel afkoelen als je haar onvoldoende kleedt. Onze beide kinderen zijn met 25+ graden geboren, maar ze hebben allebei in de kraamweek nog kruiken en mutsjes gehad.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Bericht  blondje1313 za 20 jul 2013 - 1:09

Een kennisje van mij heeft twee weken terug een zoontje gekregen en die heeft nog twee kruiken in bed en een mutsje omdat hij zich niet zo goed warm kan houden. Dat heeft weinig te maken met de temperatuur, maar meer met de baby zelf. Ik zou toch wel gewoon complete setjes kleding meenemen, je kunt het altijd uittrekken als het niet nodig is toch?
Het zal in het ziekenhuis waarschijnlijk ook wel aangenamer van temperatuur zijn dan bij jou in huis....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  PiP za 20 jul 2013 - 8:18

Ik had een romper zonder mouw, shirts met lange mouw, broekje, mutsje en een jasje voor als we naar huis gingen. Ook had ik een dekentje mee om over hem heen te leggen. Na de kraamweek werd het ineens heel warm en lag hij als snel in korte kleding of alleen een luier of romper.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pommes za 20 jul 2013 - 9:29

F is geboren vorig jaar augustus net in de week dat het zo warm was (eind in de 20 graden qua temperatuur). De eerste 2 dagen heeft hij mutsje, romper, lang broekje en truitje met lange mouwen aangehad en als we hem uit bed hadden nog in een omslagdoek. Eenmaal thuis heeft hij op advies van de kraamhulp alleen een romper aangehad en truitje met lange mouwen eronder. Wel lag hij dan in de wieg onder een lakentje en uit de wieg in een omslagdoek. Mutsje heeft hij daarna geloof ik niet meer opgehad binnenshuis enkel als we weggingen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Teddyaapje za 20 jul 2013 - 9:33

J. heeft een korte romper en dunne lange kleertjes erover. Mutsje is wel gebruikt net na de bevalling, nu niet meer.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud