Hoe gaat het met...
+18
rapa nui
Exogenesis
girli
Burn
Sea of Trees
Guus
M-G
Fortissimo
_Lacey_
Arwyn
Taeda
Sanne
Julia
Bazinga
Lady4
Pien
Feline
Marin
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe gaat het met...
Goed om te lezen, Lacey. Hopelijk blijft de tumor stabiel en kan ze nog een tijd genieten met je vader (en met jou).
Met mijn moeder gaat het best goed. Ik ben gisteren met haar in het ziekenhuis geweest voor de laatste bestraling.
Haar energie komt ook langzaam terug. Lichamelijk gaat het best heel goed. Psychisch ook, al heeft ze wel een hele klap gekregen van de borstamputatie. De artsen zijn ontzettend tevreden, operatie was goed geslaagd. We hebben hoop, al blijf ik het wel eng vinden. Ze heeft (had) wel een hele agressieve vorm van borstkanker waarvan de kans 50% is dat het terugkomt en nu met medicatie 10-15%.
Met mijn moeder gaat het best goed. Ik ben gisteren met haar in het ziekenhuis geweest voor de laatste bestraling.
Haar energie komt ook langzaam terug. Lichamelijk gaat het best heel goed. Psychisch ook, al heeft ze wel een hele klap gekregen van de borstamputatie. De artsen zijn ontzettend tevreden, operatie was goed geslaagd. We hebben hoop, al blijf ik het wel eng vinden. Ze heeft (had) wel een hele agressieve vorm van borstkanker waarvan de kans 50% is dat het terugkomt en nu met medicatie 10-15%.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Leuk, ben ik ook benieuwd naar.
En naar jou in je nieuwe huisje, maar dat is waarschijnlijk nog wel wat vroeg.
Hoe is het met Fortissimo in haar nieuwe huisje?
Goed! Alleen moet er nog wel van alles gedaan worden. O.a een schutting, tegels leggen in de tuin, schuurtje/tuinhuis, kamers boven inrichten, slaapkamer leuk maken.. etcetera, etcetera! Maar dat hou je toch.. :)Weet niet zo goed waar ik alle troepjes moet laten.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd hoe het met Snoes gaat en ook hoe het nu met haar zoontje gaat.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben weer even op visite
En eigenlijk heel bbenieuwd hoe het met iedereen gaat!
Charles met dr plaatjes van kinderen? En met haarzelf natuurlijk, toen ik hier het laatst was ging het wat minder dus vroeg me af hoe je je voelt en hoe het met je baan is afgelopen!
SoGood is er nieuws?
Minneke met je mooie kinders, lees dat je ziek bent! Wat heftig! Kan je de balletjes nog hoog houden? En ga je bijna op vakantie?
PaperCrown, zag heerlijke vakantie foto's hoe ishet met de kleine druktemaker van je? En werk en je leven om je zoon heen? Hoe bevalt het je?
En Caarow? Heb je al een zomerliefde aan de haak geslagen?
En heb ik nog spannende dingen gemist?
En eigenlijk heel bbenieuwd hoe het met iedereen gaat!
Charles met dr plaatjes van kinderen? En met haarzelf natuurlijk, toen ik hier het laatst was ging het wat minder dus vroeg me af hoe je je voelt en hoe het met je baan is afgelopen!
SoGood is er nieuws?
Minneke met je mooie kinders, lees dat je ziek bent! Wat heftig! Kan je de balletjes nog hoog houden? En ga je bijna op vakantie?
PaperCrown, zag heerlijke vakantie foto's hoe ishet met de kleine druktemaker van je? En werk en je leven om je zoon heen? Hoe bevalt het je?
En heb ik nog spannende dingen gemist?
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Caroow een zomerliefde?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Haar zoontje denk ik!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Of ze bedoelt Caro.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Taeda schreef:Feline schreef:Ik ben benieuwd hoe het met de vriend van Taeda gaat na het plotselinge verlies van zijn vader.
Wat lief dat je ernaar vraagt! Het gaat naar omstandigheden heel goed, hij heeft vorige week zijn HBO diploma opgehaald. Een heel prestatie, aangezien zijn vader in februari ernstig ziek werd en het dus precies samenviel met zijn onderzoek. De diploma uitreiking is dan ook heel dubbel geweest, hoe trots we ook zijn, er mist wel iemand.
Gelukkig steunt het gezin elkaar heel erg en doen we leuke dingen, zoals een weekendje weg met Vaderdag (dat kon al een paar jaar niet meer).
Wat knap van 'm zeg! En wat fijn dat iedereen elkaar zo steunt! Ben blij om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
girli schreef:Of ze bedoelt Caro.
Sorry Caroow, jouw nieuwe liefde heb ik idd gespot
Guus- Kletskop
Harrison schreef:
Exo en haar zwangerschap, hoe voel je je?
Ik voel me super! Kan niet beter. Ik had nooit gedacht dat het zo zou zijn.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Hoe is het met je moeder, Guus, dat vroeg ik me van de week af. En je gaat over iets minder dan een maand trouwen toch?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Guus / Hoe gaat het met je huwelijks voorbereidingen? En hoe is het op het eiland, is het fijn leven daar?
Gast- Gast
Pippa: hoe is het met je nieuwe baan? Is het nog vol te houden qua reistijd? En hoe is de sfeer?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Pippa: hoe is het met je nieuwe baan? Is het nog vol te houden qua reistijd? En hoe is de sfeer?
De sfeer is goed, aardige mensen, word volledig opgenomen in het team & doe het, volgens mij, wel goed daar. Verder niet zo goed, heb me vandaag op de helft van de rit ziek moeten melden met migraine/pijn en ben weer naar huis gegaan. Reistijd valt me zwaar, in combinatie met de drukte die we de laatste dagen hebben gehad waardoor ik 6 dagen moest werken met 1 vrije dag ertussen. Ik kijk het nog even aan, maar als mijn vriend, binnenkort, een nieuwe baan heeft, ga ik verder denken.
Gast- Gast
Mn moeder is er nog
6 weken! Dan is het zover, nog zes weken en dan trouw ik met hem! Hii soms wordt ik er kriebelig, verliefd en puberig van!
Eiland leven is zowaar druk! Beide veel aan het werk en nu helaas niet zoveel vrije tijd samen maar deste gezelliger voor Nala
En jullie beide? Al wat concretere trouwplannen? Want die kriebelen bij jullie volgens mij al een tijdje!
6 weken! Dan is het zover, nog zes weken en dan trouw ik met hem! Hii soms wordt ik er kriebelig, verliefd en puberig van!
Eiland leven is zowaar druk! Beide veel aan het werk en nu helaas niet zoveel vrije tijd samen maar deste gezelliger voor Nala
En jullie beide? Al wat concretere trouwplannen? Want die kriebelen bij jullie volgens mij al een tijdje!
Guus- Kletskop
Op wat voor eiland woon je dan Guus? Buitenland?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Guus schreef:girli schreef:Of ze bedoelt Caro.
Sorry Caroow, jouw nieuwe liefde heb ik idd gespot
Ik wilde net zeggen, ik ben niet op zoek naar een nieuwe liefde, aan de huidige twee heb ik mijn handen vol
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een mooie foto! Begrijpelijk, zou ik ook genoegen mee nemen
@Luce, nee binnenland! En daar stopt de info, PM kan eventueel voor de erg nieuwschierigen.
@Luce, nee binnenland! En daar stopt de info, PM kan eventueel voor de erg nieuwschierigen.
Guus- Kletskop
Fijn Guus, tel maar lekker af tot je trouwdag!
Hier nog geen plannen hoor, maar wel twee jaar samen vandaag
Hier nog geen plannen hoor, maar wel twee jaar samen vandaag
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zag al dat er in de OP naar mij gevraagd werd, ik heb er een paar dagen over gedacht wat ik moest antwoorden maar ik kom telkens weer tot dezelfde conclusie: ik weet het niet.
Vooralsnog zijn we nog uit elkaar en wonen we samen, maar hoe het verder gaat (tussen ons)? I don't know. Wat wel erg fijn nieuws is dat we per 1 oktober een eengezinswoning mogen betrekken (4 slaapkamers, tuin, vaatwasser, 100m2!) en ik ga daar dus ook wonen. Rare timing dus....de bedoeling is eigenlijk dat ik een kamertje inricht voor mijzelf, bed, etc. en vanuit daar uit ga ik waarschijnlijk iets voor mezelf zoeken. Maar dat is slechts een ruwe schets voor de toekomst, ik heb echt geen idee hoe het nog tussen ons gaat ontwikkelen en hoe de toekomst gaat lopen
Vooralsnog zijn we nog uit elkaar en wonen we samen, maar hoe het verder gaat (tussen ons)? I don't know. Wat wel erg fijn nieuws is dat we per 1 oktober een eengezinswoning mogen betrekken (4 slaapkamers, tuin, vaatwasser, 100m2!) en ik ga daar dus ook wonen. Rare timing dus....de bedoeling is eigenlijk dat ik een kamertje inricht voor mijzelf, bed, etc. en vanuit daar uit ga ik waarschijnlijk iets voor mezelf zoeken. Maar dat is slechts een ruwe schets voor de toekomst, ik heb echt geen idee hoe het nog tussen ons gaat ontwikkelen en hoe de toekomst gaat lopen
Sea of Trees- Kletskop
Oh SoT, dat wist ik helemaal niet, wat erg! Trek je het wel een beetje om nog met hem in één huis te wonen? En je zoontje, hoe is die eronder? Je hoeft niet te antwoorden als je niet wil hoor, kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal niet makkelijk is nu. En dan ook nog verhuizen, dat zou je natuurlijk liever onder vrolijkere omstandigheden doen...
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Dankjewel, Pineco.
Mijn zoontje weet het nog niet, het zou voor hem alleen maar verwarrend werken als we nog samen in 1 huis wonen. Dat zal hij nog niet snappen.
Mijn zoontje weet het nog niet, het zou voor hem alleen maar verwarrend werken als we nog samen in 1 huis wonen. Dat zal hij nog niet snappen.
Sea of Trees- Kletskop
Ah, dat snap ik, hopelijk merkt hij dan niet teveel van de spanningen tussen jullie. Ik las in een ander topic dat je je in de steek gelaten voelt door hem, wat een rotgevoel! En dan ook nog afscheid van je stageplaats, begrijpelijk dat je in een emotionele bui bent. Sterkte!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
girli schreef:Of ze bedoelt Caro.
*meldt zich!*
Nee, geen zomerliefdes hier! Ik doe niet meer aan de liefde .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:girli schreef:Of ze bedoelt Caro.
*meldt zich!*
Nee, geen zomerliefdes hier! Ik doe niet meer aan de liefde .
Ach kwatsch, wacht maar jij!
Guus- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met ...
» Hoe het nu gaat
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met ...
» Hoe het nu gaat
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: