Zenuwachtig!
+19
Pineco
sonly
Aziraphale
Sanne
Eep
Ella
_Liv
Mees
Taeda
loura
Susan
Takkie
Snoes
Chocoholic
M@niek
Marin
Lenthe
Atelier Madame
Sissi
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zenuwachtig!
Wanneer heb je je scriptie ingeleverd?
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mijn scriptie heb ik al weken terug ingeleverd. In het mailcontact met mijn begeleider zei hij iedere keer dat ik nog voor de zomerfeedback zou krijgen en dat hij mij uiterlijk 13 juli zou mailen. Ik heb ook iedere keer gezegd dat als ik nog wat zou moeten veranderen, dat ik dat dan in ze zomervakantie zou willen doen.
Maar tot nu toe nog steeds radiostilte Ik ben gisteren overal op internet gaan zoeken naar het thuisnummer van die man want via de school kom ik daar ook niet achter. Ik heb zowat het telefoonboek afgebeld en uiteindelijk heb ik mijn slb'er te pakken gekregen maar die kon me ook niet helpen.
Morgen maar eens langs school (de receptie is wel gewoon open want er zit ook een sportcentrum) om te vragen of ze me daar aan zijn telefoonnummer kunnen helpen en anders weet ik het ook niet meer. Dan moet ik maar de zomervakantie afwachten, maar ik had me het begin van de zomervakantie toch anders voorgesteld.
Maar tot nu toe nog steeds radiostilte Ik ben gisteren overal op internet gaan zoeken naar het thuisnummer van die man want via de school kom ik daar ook niet achter. Ik heb zowat het telefoonboek afgebeld en uiteindelijk heb ik mijn slb'er te pakken gekregen maar die kon me ook niet helpen.
Morgen maar eens langs school (de receptie is wel gewoon open want er zit ook een sportcentrum) om te vragen of ze me daar aan zijn telefoonnummer kunnen helpen en anders weet ik het ook niet meer. Dan moet ik maar de zomervakantie afwachten, maar ik had me het begin van de zomervakantie toch anders voorgesteld.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Oh wat stom en frustrerend! Ja ok, hij zal wel toe zijn aan vakantie, maar je kunt toch niet iemand de hele zomer laten wachten op de mededeling of ze is afgestudeerd of niet. Al stuurt ie heeel kort mailtje met alleen een ja of nee en een cijfer en eventuele kleine toelichting, hoe groot is die moeite nou.. Hoop voor je dat je 'm te pakken krijgt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat stom Sissi! Hopelijk hoor je toch nog wat.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Oh wat stom Sissi, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Balen Sissi, ik hoop dat ze op school toch nog verder kunnen helpen.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Dan heeft ie toch ook wel voldoende tijd gehad om het na te kijken, lijkt mij. Ja, het is super druk aan het einde van het jaar, maar zeker als gezegd is dat je het voor de vakantie zou horen, kun je daar wel tijd voor maken.
Wat onwijs frustrerend!
Wat onwijs frustrerend!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wat stom! Ik hoop dat je nog contact met hem kunt opnemen. Je mag hem daarbij best aan zijn afspraak herinneren.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Nou, ik zal toch wel blij zijn als ik eindelijk mijn papiertje in handen heb en die school de rug toe kan keren
Vandaag ben ik naar school geweest omdat ik wist dat de receptie nog wel open was. Daar konden ze me (wat een verrassing) ook niet aan een nummer helpen, maar volgens de receptioniste zaten er nog wel één of twee docenten in de werkkamers. Daarheen gelopen en daar zat nog één docent.
Volgens mij vond hij me nogal lastig en blijkbaar is het nogal een hoofdzonde daar om een docent thuis op te bellen, maar ja, ik vind het ook niet netjes om een student de hele zomervakantie op de uitslag te laten zitten wachten terwijl je toegezegd hebt nog voor de zomervakantie de uitslag te geven. Met veel tegenzin heeft hij toen een bericht op de voicemail van mijn begeleider achtergelaten en die middag kreeg ik - eindelijk! - een mail.
Mijn scriptie moet nog door een tweede beoordelaar beoordeeld worden en dan kan ik in september mijn diploma krijgen. Dus uiteindelijk komt het toch nog goed, maar ik ben wel een beetje pissig dat er zo met mensen omgesprongen wordt. Eerst komen ze hun afspraak niet na om mij terug te mailen, als ik er achteraan ga, zijn ze allemaal gepikeerd want dan ben ik zo lastig en vervolgens kan er ook geen excuus vanaf.
Nou ja, als het goed is ben ik er bijna vanaf.
Vandaag ben ik naar school geweest omdat ik wist dat de receptie nog wel open was. Daar konden ze me (wat een verrassing) ook niet aan een nummer helpen, maar volgens de receptioniste zaten er nog wel één of twee docenten in de werkkamers. Daarheen gelopen en daar zat nog één docent.
Volgens mij vond hij me nogal lastig en blijkbaar is het nogal een hoofdzonde daar om een docent thuis op te bellen, maar ja, ik vind het ook niet netjes om een student de hele zomervakantie op de uitslag te laten zitten wachten terwijl je toegezegd hebt nog voor de zomervakantie de uitslag te geven. Met veel tegenzin heeft hij toen een bericht op de voicemail van mijn begeleider achtergelaten en die middag kreeg ik - eindelijk! - een mail.
Mijn scriptie moet nog door een tweede beoordelaar beoordeeld worden en dan kan ik in september mijn diploma krijgen. Dus uiteindelijk komt het toch nog goed, maar ik ben wel een beetje pissig dat er zo met mensen omgesprongen wordt. Eerst komen ze hun afspraak niet na om mij terug te mailen, als ik er achteraan ga, zijn ze allemaal gepikeerd want dan ben ik zo lastig en vervolgens kan er ook geen excuus vanaf.
Nou ja, als het goed is ben ik er bijna vanaf.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
Wat een rare gang van zaken Sissi. Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent en kun je lekker gaan genieten vakje vakantie.
Corsica- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 31
Registratiedatum : 03-07-13
Leraren soms .. Maar gelukkig weet je al meer! Die tweede beoordeling zal wel goed gaan neem ik aan?
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Vreemd volk! Gelukkig weet je nu in elk geval waar je aan toe bent.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Heel raar hoe die leraar met z'n studenten om gaat!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik ben gewoon zenuwachtig!
» Zenuwachtig !
» Word er helemaal zenuwachtig van
» Wanneer ben jij zenuwachtig?
» Beetje zenuwachtig...
» Zenuwachtig !