Hulp nodig bij lampenkap babykamer.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hulp nodig bij lampenkap babykamer.
Wij hebben inmiddels bijna alles uitgekozen. Nu de lampenkap nog...
Het gaat om een lamp voor de babykamer. Waar de accesoires voornamelijk uit rieten dingetjes bestaan.
Dit is het kamertje. Hier zie je in ieder geval de kleuren en meubels. We hebben dan nog bovenop de kledingkast 2 rieten manden staan die vergrijsd zijn. Tevens komt achter de commode nog een wand van geschaafd steigerhout die ook vergrijsd word. Ik ben opzich best handig met dingen zelf maken, heb genoeg ideetjes maar vroeg me af of iemand van hier een leuk idee heeft.
Het gaat om een lamp voor de babykamer. Waar de accesoires voornamelijk uit rieten dingetjes bestaan.
Dit is het kamertje. Hier zie je in ieder geval de kleuren en meubels. We hebben dan nog bovenop de kledingkast 2 rieten manden staan die vergrijsd zijn. Tevens komt achter de commode nog een wand van geschaafd steigerhout die ook vergrijsd word. Ik ben opzich best handig met dingen zelf maken, heb genoeg ideetjes maar vroeg me af of iemand van hier een leuk idee heeft.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Hulp nodig bij lampenkap babykamer.
Zelf een lampenkap bekleden met stof?
Je kunt ook een leuk/stoer schaaltje omtoveren tot lamp, gaatje erin, snoer erdoor, fitting eraan.
Onze kinderkamerlamp komt van Xenos: met allerlei verschillende blauwe stofjes.
Een bestaande witte lampenkap kopen en hier iets op schilderen (uiltjes, een treintje, blaadjes .. ik noem maar wat)
Een bestaande witte lampenkap pimpen met uit stof geknipte figuurtjes (van dat dubbelzijdige vlisofix ertegenaan strijken), of met kraaltjes, knoopjes, lintjes of ander leuks
Je kunt ook een leuk/stoer schaaltje omtoveren tot lamp, gaatje erin, snoer erdoor, fitting eraan.
Onze kinderkamerlamp komt van Xenos: met allerlei verschillende blauwe stofjes.
Een bestaande witte lampenkap kopen en hier iets op schilderen (uiltjes, een treintje, blaadjes .. ik noem maar wat)
Een bestaande witte lampenkap pimpen met uit stof geknipte figuurtjes (van dat dubbelzijdige vlisofix ertegenaan strijken), of met kraaltjes, knoopjes, lintjes of ander leuks
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Hulp nodig bij lampenkap babykamer.
En een rieten lamp, eventueel opgepimpt met het een of ander? Of is het dan to much, wat het riet betreft?
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Soortgelijke onderwerpen
» Raambekleding - hulp nodig
» Mening nodig decoratievlinders babykamer
» even hulp nodig
» Hulp nodig...
» heb even hulp nodig
» Mening nodig decoratievlinders babykamer
» even hulp nodig