Kroegentips in Haarlem
Pagina 1 van 1
Kroegentips in Haarlem
Aanstaande zaterdag heb ik een vrijgezellenfeestje in Haarlem. We gaan 's middags picknicken in een parkje. Daarna heb ik een bootje gehuurd en gaan we door de grachten varen. Daarna borrelen in de Jopenkerk en eten bij Woodstone en 's avonds een kroegentocht.
Heeft iemand nog tips voor leuke kroegjes in het centrum van Haarlem? Het gaat zoals gezegd om een vrijgezellenfeest, dus het is wel leuk als het een beetje van die kleine gezellige tentjes zijn waarbij we de bruid to be een beetje in het middelpunt kunnen zetten
Heeft iemand nog tips voor leuke kroegjes in het centrum van Haarlem? Het gaat zoals gezegd om een vrijgezellenfeest, dus het is wel leuk als het een beetje van die kleine gezellige tentjes zijn waarbij we de bruid to be een beetje in het middelpunt kunnen zetten
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Kroegentips in Haarlem
Wat leuk! Ik vind XO altijd leuk, maar is niet een heel klein kroegje ofzo haha. Verder zou ik wegblijven van de 023 en de Murphy's haha!
Gast- Gast
Re: Kroegentips in Haarlem
HAHA Murphy's! Toen ik 21 was ben ik daar nog eens geweest, en toen moest ik m'n legitimatie laten zien omdat ze niet geloofden dat ik oud genoeg was om naar binnen te mogen. Je moet 16 zijn omdaar naar binnen te komen volgens mij
XO vind ik ook erg leuk altijd, daar kunnen we sowieso wel even langs natuurlijk
XO vind ik ook erg leuk altijd, daar kunnen we sowieso wel even langs natuurlijk
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Soortgelijke onderwerpen
» Popocatepetl Haarlem
» Bevrijdingspop Haarlem!
» 90's Party in Haarlem!
» vriendinnetjeeee in Haarlem!!
» Flying Tiger Haarlem
» Bevrijdingspop Haarlem!
» 90's Party in Haarlem!