Bevrijdingspop Haarlem!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bevrijdingspop Haarlem!
Hoiiiii meiden!
Ik wil héél graag naar bevrijdingspop in Haarlem dit jaar, maar.... mijn vriendinnen vinden daar niks aan.
Dus kom ik bij jullie zeuren; Wie gaan er mee naar bevrijdingspop???
(het duurt nog even, maar dan hebben ál die mensen de tijd om zich aan te melden )
Ik wil héél graag naar bevrijdingspop in Haarlem dit jaar, maar.... mijn vriendinnen vinden daar niks aan.
(het duurt nog even, maar dan hebben ál die mensen de tijd om zich aan te melden )
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Bevrijdingspop Haarlem!
JD schreef:Hoiiiii meiden!
ow ikkeeeeeeeee gezellig lijkt me!!! OP welke dag valt het eigenlijk dit jaar.......
trouwens JD heb je zin om dit weekend alvast ff een drankje te doen in Haarlem???IK las dat je je leven zo saai vind, en ik dus ook........ik zeg partyyyyyyyyyy xxx
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Ohhhhhh jippie, leukkkkk!!
Het valt op een zondag!
ik had dit weekend graag een drankje willen doen, want mijn leven is echt verschrikkelijk saai op het moment, maar....ik krijg maandag weer gestort, en dat betekent dat mijn centjes helemaal op zijn.
En daarbij heb ik morgenavond een verjaardag....
Maar ik ben ook nog steeds voor die 13 April naar Patronaat! Maar vind het toch wel leuk om even wat meer mensen mee te krijgen op de een of andere manier
Hoe oud ben je eigenlijk? Niet dat het uit maakt hoor, zomaar uit nieuwsgierigheid
Het valt op een zondag!
ik had dit weekend graag een drankje willen doen, want mijn leven is echt verschrikkelijk saai op het moment, maar....ik krijg maandag weer gestort, en dat betekent dat mijn centjes helemaal op zijn.
En daarbij heb ik morgenavond een verjaardag....
Maar ik ben ook nog steeds voor die 13 April naar Patronaat! Maar vind het toch wel leuk om even wat meer mensen mee te krijgen op de een of andere manier
Hoe oud ben je eigenlijk? Niet dat het uit maakt hoor, zomaar uit nieuwsgierigheid
JD- Ratel
JD schreef:Hoiiiii meiden!
Heeey JD
Ik ben dertig jaar.....
Woon samen in Heemstede met mijn vriend en mijn hondje, en jij?
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Ik ben 27 (en een half hihi) en woon met mijn hondje in Heemskerk!
Ik ga je zo ff PMen,misschien kunnen we elkaar even toevoegen op FB?
Ik ga je zo ff PMen,misschien kunnen we elkaar even toevoegen op FB?
JD- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Gezellig en lekker uit eten in Haarlem!
» 90's Party in Haarlem!
» vriendinnetjeeee in Haarlem!!
» Elliot en Bazinga veroveren Haarlem...
» Flying Tiger Haarlem
» 90's Party in Haarlem!
» vriendinnetjeeee in Haarlem!!
» Elliot en Bazinga veroveren Haarlem...
» Flying Tiger Haarlem
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: