Zwemluier
+7
Mysterious
Charles
Nana
Parisienne
Pink!
Caroow
Pompoen
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwemluier
Ik wil voor L. voor deze zomer toch maar voor de zekerheid een zwemluier kopen. Zo eentje bijvoorbeeld:
Maar nu vroeg ik me af, hoe werken die dingen en hoe gebruik je ze? Lekt je kindje er doorheen als hij die aan heeft en is het puur om tegen te houden dat hij gaat poepen of houd het ook plas tegen? Moet er nog weer zo'n inlegding in? En hoeveel zal ik er kopen? Ze zijn langer te gebruiken, voor nu deze zomer denk ik niet dat L. heel veel gaat zwemmen daarvoor is hij gewoon nog een beetje te jong maar ja als dat ding nat is of vies dan doe je 'm neem ik aan daarna niet weer opnieuw aan?
Ervaringsdeskundigen meld u!
Maar nu vroeg ik me af, hoe werken die dingen en hoe gebruik je ze? Lekt je kindje er doorheen als hij die aan heeft en is het puur om tegen te houden dat hij gaat poepen of houd het ook plas tegen? Moet er nog weer zo'n inlegding in? En hoeveel zal ik er kopen? Ze zijn langer te gebruiken, voor nu deze zomer denk ik niet dat L. heel veel gaat zwemmen daarvoor is hij gewoon nog een beetje te jong maar ja als dat ding nat is of vies dan doe je 'm neem ik aan daarna niet weer opnieuw aan?
Ervaringsdeskundigen meld u!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwemluier
Ik heb laatst in een ander topic ook die vragen gesteld! Ik ga even kijken of ik het kan vinden.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Een zwemluier is alleen om t poep tegen te houden, maar als het van die dunne bv ontlasting is dan heeft dat weinig nut haha.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
http://www.zegmaaryes.nl/t45682p15-ervaringen-wasbare-luiers?highlight=wasbare
Caroow- Lady Post-a-lot
Deze site heeft allerlei zwemluiers en is best voordelig. De prijzen die erbij vermeld staan zijn inclusief verzenden geloof ik.
http://www.zwemluiers.nl/
Er zijn wel wat luiers die ook plas tegen kunnen houden, maar meestal loopt daar toch wel wat van doorheen. Het gaat meer om het opvangen van poep, zodat er geen drollen in het zwembad voorbij komen drijven
http://www.zwemluiers.nl/
Er zijn wel wat luiers die ook plas tegen kunnen houden, maar meestal loopt daar toch wel wat van doorheen. Het gaat meer om het opvangen van poep, zodat er geen drollen in het zwembad voorbij komen drijven
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hmmm...wat zal ik doen wat zal ik doen...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik zou voor een zakje wegwerp zwemluiers gaan. Als je zoontje gaat zwemmen is het maar kort samen met jou neem ik aan. Daarna droog je hem af en kun je het beste een gewone luier aandoen die plas en poep tegen houdt. Als je dan weer gaat zwemmen trek je je zoontje gewoon die natte maar schone zwemluier van de laatste keer zwemmen aan.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn lijken die splash about happy nappy's het ideaalst. Google maar es.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik zou een wasbare zwemluier pas aanschaffen als je zoontje echt een tijdlang zelf in het water kan spelen en steeds in en uit het water zou lopen.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nana schreef:Ik zou een wasbare zwemluier pas aanschaffen als je zoontje echt een tijdlang zelf in het water kan spelen en steeds in en uit het water zou lopen.
Die zwemluiers van pandababy die gaan van 4-15 kg, dus daar zou hij dan best lang mee kunnen toch?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mocht je eerst een wegwerp willen proberen wil ik je er trouwens best 1 opsturen.
Caroow- Lady Post-a-lot
wij hebben van die wegwerp van huggies
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik wil ook de wegwerp van Huggies gaan proberen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb beide, wegwerp en de wasbare. En moet zeggen dat ik de wegwerp toch prettiger vind bij een poep-gevalletje.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
L. poept niet echt vaak en als hij poept dan is dat echt overduidelijk...dan maakt hij echt een hoop herrie.
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit, ik vind die weggooi dingen maar een beetje onzin eigenlijk. Ik zag dat die zwemluier van pandababy gewoon een normale wasbare is maar dan zonder inlegdingen. Ik dacht misschien koop ik dan wel een wasbare, dan probeer ik die eerst een tijdje uit en dan ga ik hem daarna eventueel als zwemluier gebruiken, als het er überhaupt van komt om te gaan zwemmen.
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit, ik vind die weggooi dingen maar een beetje onzin eigenlijk. Ik zag dat die zwemluier van pandababy gewoon een normale wasbare is maar dan zonder inlegdingen. Ik dacht misschien koop ik dan wel een wasbare, dan probeer ik die eerst een tijdje uit en dan ga ik hem daarna eventueel als zwemluier gebruiken, als het er überhaupt van komt om te gaan zwemmen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wij hebben al bijna 2 jaar wasbare zwemluiers voor J en ik vind het ideaal. Nog nooit problemen mee gehad, en ze zijn na 2 jaar intensief gebruik (we gaan minimaal 1x in de 2 weken zwemmen) nog steeds heel netjes en heeft ons heel veel geld bespaard.
Wij hebben zwemluiers van Imse Vimse, die van pandababy ken ik verder niet.
Wij hebben zwemluiers van Imse Vimse, die van pandababy ken ik verder niet.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Het kan natuurlijk altijd, maar de meeste baby's poepen niet tijdens het zwemmen! Dat zei de juf van het babyzwemmen en ik heb inderdaad maar 1 keer meegemaakt dat zijn zwemluier daadwerkelijk vies was. Edit: de luier van mijn zoon, niet van de juf.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: