Zwemluier-dilemma
+3
meisje
Teddyaapje
Parisienne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwemluier-dilemma
Ik ben even heel boos! Vorige week op zwemluiers.nl een wasbare zwemluier besteld voor N. Een hele leuke, van I-Play. Na 2 dagen netjes binnen gekregen, alleen bleek 'ie voor N. iets te strak te zitten. Heb hem gelijk teruggestuurd en een maat groter besteld. Was geen probleem. Vandaag de nieuwe zwemluier ontvangen.. in dezelfde maat! Terwijl ik in mijn bevestigingsmail toch echt duidelijk maat XXL heb staan i.p.v. XL (die ik eerst besteld had). Ik gelijk gebeld, maar moet na 18.15 weer terugbellen omdat diegene er dan pas weer is.
Normaal is het geen probleem om hem weer om te ruilen, maar donderdagmiddag gaan we op vakantie.. geen tijd daarvoor dus. Zo jammer, want deze zwemluier is zo ontzettend leuk. Die wegwerp-dingen wil ik liever niet, wil echt een goede wasbare zwemluier.
Heeft iemand een idee in welke winkels ik zo'n soort zwemluier nog ergens kan vinden?
Normaal is het geen probleem om hem weer om te ruilen, maar donderdagmiddag gaan we op vakantie.. geen tijd daarvoor dus. Zo jammer, want deze zwemluier is zo ontzettend leuk. Die wegwerp-dingen wil ik liever niet, wil echt een goede wasbare zwemluier.
Heeft iemand een idee in welke winkels ik zo'n soort zwemluier nog ergens kan vinden?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Zwemluier-dilemma
Bij babypark heb ik er gezien maar weet niet of er zo'n leuke waren voor meiden.
En wat vervelend zeg! Hoop dat je nog slaagt voordat jullie op vakantie gaan!
En wat vervelend zeg! Hoop dat je nog slaagt voordat jullie op vakantie gaan!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Prenatal heeft volgens mij ook zwemluiers..
Maar wat balen joh. Zal je altijd zien als je weggaat..
Maar wat balen joh. Zal je altijd zien als je weggaat..
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb ze laatst ook bij Prénatal gezien. Alleen geen idee tot welke maat ze daar gaan.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pff wat balen zeg!
Ik heb ze idd ook bij de Prenatal gezien en ik meen ook bij de Babydump.
Ik heb ze idd ook bij de Prenatal gezien en ik meen ook bij de Babydump.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er twee liggen, als je er mee geholpen bent mag je er best een lenen. Onze meiden zijn even oud dus zullen wel ongeveer dezelfde maat hebben (moet je hem wel komen ophalen want opsturen voor donderdag gaat niet meer lukken)
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Fiwen: dankjewel voor het aanbod, heel lief! Ik ga het alleen niet meer redden om ze morgen op te halen, helaas. Inpakstress.. heb nog een hele lijst af te werken Maar nogmaals bedankt!
Ik heb vanavond gebeld en ik mocht morgen een nieuwe komen halen, maar wel in Roosendaal. Tsja.. helaas geen tijd meer voor, dus dan gaat het over. Jammer, erg meewerkend was ze niet. Maargoed, ik heb een gewoon bikinibroekje voor N., wat wegwerp zwemluiers en nog een net-passend-zwemluiertje. Daar moeten we het dan maar mee doen. Beetje afwisselen. Bij de Prenatal waren ze vorige week al allemaal weg. Ergens anders kom ik niet meer in de buurt. Maargoed.. dit komt zo vast wel goed. Bedankt voor de tips!
Ik heb vanavond gebeld en ik mocht morgen een nieuwe komen halen, maar wel in Roosendaal. Tsja.. helaas geen tijd meer voor, dus dan gaat het over. Jammer, erg meewerkend was ze niet. Maargoed, ik heb een gewoon bikinibroekje voor N., wat wegwerp zwemluiers en nog een net-passend-zwemluiertje. Daar moeten we het dan maar mee doen. Beetje afwisselen. Bij de Prenatal waren ze vorige week al allemaal weg. Ergens anders kom ik niet meer in de buurt. Maargoed.. dit komt zo vast wel goed. Bedankt voor de tips!
Parisienne- Ratel
Maar als ze hem morgen versturen heb je toch nog wel een redelijke kans dat hij er donderdag optijd is?
Ik weet niet hoelaat jullie weggaan, maar ik weet dat hier de bezorging meestal tussen 10.30 en 14.00 is.
Gewone post ook meestal rond de middag.
Ik weet niet hoelaat jullie weggaan, maar ik weet dat hier de bezorging meestal tussen 10.30 en 14.00 is.
Gewone post ook meestal rond de middag.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Nee, helaas.. hier is de post meestal aan het eind van de middag. Dat is net te laat.
Parisienne- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: