Positief/happy zijn topic!
+37
*Lookie*
Willem
Aziraphale
Esperanza
Gympie
Kalishi
Suus
Eris
Destino
nien
mzcharlotte
Japie
_Liv
Taeda
rianne287
Burn
Caro
Davinia
Guusje
Pompoen
Carra
Stuiterbal
Elliot
Charles
Exogenesis
Blueschick
Susan
RYW
Jeanette
SoGood
Isis
Toet
Poubelle
Marin
Shisha
Caroow
Blond
41 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Positief/happy zijn topic!
Wat een leuk idee voor een topic! Wat is het fijn om al die positieve berichtjes te lezen.
1. Mijn vriend! Wat ben ik blij met zijn liefde, advies en gezelligheid.
2. Het mogen zijn van een trotse tante van twee heerlijke jongens.
3. Het vooruitzicht op alle leuke dingen die de komende weken nog in de planning staan.
4. De behaalde studiepunten waardoor ik dit studiejaar fijn heb kunnen afsluiten.
5. IJsjes, heel erg veel ijsjes.
1. Mijn vriend! Wat ben ik blij met zijn liefde, advies en gezelligheid.
2. Het mogen zijn van een trotse tante van twee heerlijke jongens.
3. Het vooruitzicht op alle leuke dingen die de komende weken nog in de planning staan.
4. De behaalde studiepunten waardoor ik dit studiejaar fijn heb kunnen afsluiten.
5. IJsjes, heel erg veel ijsjes.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Leuk topic!
1. Mijn zoontje. Hij is zo lief, grappig, schattig, mooi..
2. Mijn vriend, hoewel we het een tijd wat moeilijker hebben gehad wordt het nu steeds vaker weer gezellig
3. Ons nieuwe huis waarvan we 1 augustus de sleutel krijgen! En alle voorbereidingen hiervoor (kleuren uitzoeken etc)
4. Al mijn familie is gezond en we hebben het altijd leuk met elkaar
5. Lekker knutselen of een goed boek. Of een lekker geurtje (in huis of voor mijzelf)
1. Mijn zoontje. Hij is zo lief, grappig, schattig, mooi..
2. Mijn vriend, hoewel we het een tijd wat moeilijker hebben gehad wordt het nu steeds vaker weer gezellig
3. Ons nieuwe huis waarvan we 1 augustus de sleutel krijgen! En alle voorbereidingen hiervoor (kleuren uitzoeken etc)
4. Al mijn familie is gezond en we hebben het altijd leuk met elkaar
5. Lekker knutselen of een goed boek. Of een lekker geurtje (in huis of voor mijzelf)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:Leuk topic!
Wat leuk! Gefeliciteerd! Zijn de voorbereidingen straks ook te volgen op je blog? Ik spiek regelmatig even.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Hmm, ik zit ook niet in een enorm positieve flow deze week, maar ik ga het proberen:
1. Nog anderhalve week en dan heb ik zomervakantie!
2. Ik heb veel leuke dingen in de planning staan voor de komende tijd.
3. Het is eindelijk lekker weer (al valt dat vandaag tegen hier)!
4. Ik ga eindelijk weer eens echt op (chill)vakantie dit jaar, zin in!
5. Hmm, nu kan ik niks meer bedenken geloof ik.
1. Nog anderhalve week en dan heb ik zomervakantie!
2. Ik heb veel leuke dingen in de planning staan voor de komende tijd.
3. Het is eindelijk lekker weer (al valt dat vandaag tegen hier)!
4. Ik ga eindelijk weer eens echt op (chill)vakantie dit jaar, zin in!
5. Hmm, nu kan ik niks meer bedenken geloof ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
1 Dat het weer een beetje beter tussen mijn man en mij gaat.
2 Ik nog maar 3 dagen hoef te werken en dan 3,5 week vakantie heb
3 over 2 weken samen met man naar londen ga 1 van de weinige vakanties samen in 11,5 jaar tijd:shock:
4 7 augustus naar de musical sister act ga
5 Dat ik blij ben dat ik groepstherapie gehad heb. De andere vrouwen die er bij waren zijn nu goede vriendinnen en daar ben ik erg blij mee. We hebben zelfs een whats app groepje en kunnen niet wachten tot we elkaar weer zien. Zo leuk zoveel verschillende vrouwen en dan zn goede klik. De jongste is 28 en de oudste 54, bijzonder dat het zo klikt
2 Ik nog maar 3 dagen hoef te werken en dan 3,5 week vakantie heb
3 over 2 weken samen met man naar londen ga 1 van de weinige vakanties samen in 11,5 jaar tijd:shock:
4 7 augustus naar de musical sister act ga
5 Dat ik blij ben dat ik groepstherapie gehad heb. De andere vrouwen die er bij waren zijn nu goede vriendinnen en daar ben ik erg blij mee. We hebben zelfs een whats app groepje en kunnen niet wachten tot we elkaar weer zien. Zo leuk zoveel verschillende vrouwen en dan zn goede klik. De jongste is 28 en de oudste 54, bijzonder dat het zo klikt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah: wat fijn om te lezen dat het weer iets beter gaat. Ik hoop dat jullie ook echt samen kunnen genieten van die paar dagen Londen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
1. Het gaat weer iets beter met mijn bedrijf. Het heeft vorig jaar ook even een stoot van de crisis gekregen (wie niet), maar als het blijft gaan zoals het nu gaat (of liever nog beter natuurlijk) dan zijn we op de goede weg.
2. Mijn vrienden uit Zuid Amerika komen deze maand op bezoek en ik kijk er heel, heel erg naar uit om ze ons land te laten zien! Lekker een week vrij genomen en daarna ook nog 2 weken vrij! Lekker!
3. Lowlands! Volgende maand - ik ben druk met Zumba en alles want dit jaar wil ik strak in het vel zitten want ik ga mijn vent ontmoeten (oke dat roep ik elk jaar, maar het moet toch een keer gebeuren? )
4. Ik ben nog altijd super blij met mijn EOS M. Hij heeft me een rib uit mijn lijf gekost die ik eigenlijk al niet kon missen, maar ach... ik neem hem echt overal mee naar toe, kan nu weer lekker foto's maken de hele dag
5. Ik krijg morgen hopelijk weer wat geld.
Ik had vorige week ongeveer een van de minst positieve week van het hele jaar achter de rug, dus het is nu een kwestie van weer opkrabbelen.
2. Mijn vrienden uit Zuid Amerika komen deze maand op bezoek en ik kijk er heel, heel erg naar uit om ze ons land te laten zien! Lekker een week vrij genomen en daarna ook nog 2 weken vrij! Lekker!
3. Lowlands! Volgende maand - ik ben druk met Zumba en alles want dit jaar wil ik strak in het vel zitten want ik ga mijn vent ontmoeten (oke dat roep ik elk jaar, maar het moet toch een keer gebeuren? )
4. Ik ben nog altijd super blij met mijn EOS M. Hij heeft me een rib uit mijn lijf gekost die ik eigenlijk al niet kon missen, maar ach... ik neem hem echt overal mee naar toe, kan nu weer lekker foto's maken de hele dag
5. Ik krijg morgen hopelijk weer wat geld.
Ik had vorige week ongeveer een van de minst positieve week van het hele jaar achter de rug, dus het is nu een kwestie van weer opkrabbelen.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Positief topic: Wat is je laatste ontvangen compliment?
» Waar kijk jij naar uit? Positief topic!
» Het ik-ben-blij-vrolijk-happy-topic!
» Net positief getest..
» Positief nieuws!
» Waar kijk jij naar uit? Positief topic!
» Het ik-ben-blij-vrolijk-happy-topic!
» Net positief getest..
» Positief nieuws!
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: