Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel? Empty Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel?

Bericht  CCC zo 7 jul 2013 - 21:47

We moeten een nieuwe autostoel aanschaffen ivm een ongeval met de auto, nu wil ik niet teveel geld uitgeven aan een nieuwe stoel (ook al kunnen we wat van de verzekering terug krijgen) en deze zou ik eventueel qua prijs mee kunnen nemen op vakantie en daar achter kunnen laten zodat er één bij mijn familie staat voorlopig. Ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze stoel of met andere stoelen in een lagere prijsklasse zoals MC.

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=39722&groep_id=39&merk=18070

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel? Empty Re: Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel?

Bericht  Parel zo 7 jul 2013 - 23:49

Als je een maxicosi priori koopt, dan zit je op 10 euro meer en heb je een bekend merk.
Daarentegen zijn alle stoeltjes gekeurd in Nederland, dus denk ik dat het wel goed zit.

Wat vervelend van dat ongeval, allemaal ongedeerd?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel? Empty Re: Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel?

Bericht  Pien zo 7 jul 2013 - 23:50

Prenetal heeft sinds kort autostoelen van hun eigen merk, heel betaalbaar!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel? Empty Re: Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel?

Bericht  CCC ma 8 jul 2013 - 6:34

Parel schreef:Als je een maxicosi priori koopt, dan zit je op 10 euro meer en heb je een bekend merk.
Daarentegen zijn alle stoeltjes gekeurd in Nederland, dus denk ik dat het wel goed zit.

Wat vervelend van dat ongeval, allemaal ongedeerd?

Nee, de stoel is nu ruim 30 euro goedkoper dan de priori.

Ja, niks aan de hand behalve de auto helemaal in puin.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel? Empty Re: Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel?

Bericht  CCC ma 8 jul 2013 - 6:34

Thnx Pien!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel? Empty Re: Iemand ervaring met de Qute Q-five autostoel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum