Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen.

+8
Lien
nina
aardbeitje
Sterre
Juul
minoessepoes
Blond
Caroow
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen. Empty Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:16

Wat een ramp zeg, heb amper ruimte in de kast. Ik heb nu alle laarze per paar in elkaar geschoven en die naast elkaar in de kast gezet, maar ze vallen steeds om.
Het makkelijkste zou zijn als ik een grote kast heb waar ik ze per paar aan een kledinghanger met van die knijpers kan hangen,maar helaas heb ik gewoon geen kastruimte.

Hoe doen jullie dat?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen. Empty Re: Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:18

Ik bewaar ze in de schoenendoos waar ze in horen. Die kun je makkelijk stapelen. smile

Gast
Gast

Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen. Empty Re: Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen.

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:19

Haha die heb ik allang niet meer en zowel, dan had ik geen ruimte op die doze ergens op te stapelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:20

Een container huren en de boel weg gooien. Ruimt lekker op.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:21

Giacomo schreef:Een container huren en de boel weg gooien. Ruimt lekker op.

Zo hee.. Jij hebt vandaag wel je lolbroek aan hè?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:29

Trisha schreef:
Giacomo schreef:Een container huren en de boel weg gooien. Ruimt lekker op.

Zo hee.. Jij hebt vandaag wel je lolbroek aan hè?

Is dat zo? Ik heb een rokje van Il Dolce aan volgens mij hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:29

Lolonderbroek dan...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:30

Trisha schreef:Lolonderbroek dan...

Ik kijk even voor je.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 2:31

Thanks, scheelt mij weer gluren en vreemde blikken en zo smile

Gast
Gast

Bericht  Caroow ma 28 feb 2011 - 3:36

Ik gooi mijn laarzen onder de kapstok, vriend verplaatst ze naar de logeerkamer. Ik vind ze daar en sleep ze naar de slaapkamer. Dan struikelt mijn vriend erover en legt ze weer in de logeerkamer. Ik draag ze weer een keer, en gooi ze weer onder de kapstok....

Ik heb geen oplossing voor je smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond ma 28 feb 2011 - 3:40

Ik heb de voorzolder ingepikt, daar staan mijn laarzen inmiddels. Mijn moeder is het inmiddels wel gewend en vindt het prima.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  minoessepoes ma 28 feb 2011 - 3:41

Tips gevraagd voor het opruimen van laarzen. DSC00324-1

Wij hebben dit kastje, daar kan ik 3 paar laarzen in kwijt. Dat zijn ook de laarzen die ik het meest draag. De rest gooi ik op een hoop onderin mijn kledingkast Embarassed
Het kastje is trouwens voor vrienden van ons door iemand gemaakt, wij hebben het weer van hun gekregen, zij hebben inmiddels een 2 keer zo groot model. Het is dus niet in de winkel te koop.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:43

Ik gooi ze gewoon onder in m`n kast.. Het is alleen even zoeken soms.. :P

Gast
Gast

Bericht  Juul ma 28 feb 2011 - 3:52

Ik was het een tijdje geleden echt beu om mijn laarzen telkens onder uit mijn kast te vissen dus heb ik zelf 2 schoenenkasten bij Ikea samengesteld.
Daar moet je dan wel de ruimte voor hebben. (evt. op zolder of in een grotere hal)
Het is wel ideaal want nu heb ik tenminste al mijn schoenen bij elkaar. (en vriendlief natuurlijk ook Wink )
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Sterre ma 28 feb 2011 - 3:52

_Donnaa schreef:Ik gooi ze gewoon onder in m`n kast.. Het is alleen even zoeken soms.. :P

Ik hanteer diezelfde tactiek!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 3:55

Op de grote hoop onder de kapstok. Wil binnenkort eens gaan kijken voor een leuk schoenenkastje.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:02

Sterre schreef:
_Donnaa schreef:Ik gooi ze gewoon onder in m`n kast.. Het is alleen even zoeken soms.. :P

Ja idd!
@Juul, ik heb al een schoenenkast voor 40 paar schoenen, maar daar passen geen laarzen in én die is allang vol. Ik heb er 60 paar in weten te proppen en de rest ligt verspreidt door huis, op m`n slaapkamer en onder in m`n kast dus..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:03

Ik heb ook een schoenenkastje maar daar kunnen echt geen laarzen in. Mijn laarzen zitten in dozen die op mijn slaapkamer staan, dat idee heb ik trouwens ooit uit Yes haha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Juul ma 28 feb 2011 - 4:11

_Donnaa schreef:
Sterre schreef:

Ja idd!
@Juul, ik heb al een schoenenkast voor 40 paar schoenen, maar daar passen geen laarzen in én die is allang vol. Ik heb er 60 paar in weten te proppen en de rest ligt verspreidt door huis, op m`n slaapkamer en onder in m`n kast dus..
Erg knap dat je er nog 20 extra in kwijt kon Wink
Proppen doe ik ook altijd.
Ik heb 2 kasten van 2.10 hoog en aan 'mijn' kant de planken hoger gemaakt zodat er laarzen in konden.
Al moet ik zeggen dat ik ook steeds meer plek in de andere kast in ga pikken Wink

Dan is idd onder in de kast het beste Wink
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  aardbeitje ma 28 feb 2011 - 4:38

Mijn laarzen staan onderin mn hangkast. Heb er laarzenspanners in, daardoor blijven ze mooi staan.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  nina ma 28 feb 2011 - 4:42

Caroow schreef:Ik gooi mijn laarzen onder de kapstok, vriend verplaatst ze naar de logeerkamer. Ik vind ze daar en sleep ze naar de slaapkamer. Dan struikelt mijn vriend erover en legt ze weer in de logeerkamer. Ik draag ze weer een keer, en gooi ze weer onder de kapstok....

Ik heb geen oplossing voor je smile
same here..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 4:51

Ik heb ook laarzenspanners in mijn laarzen, blijven ze in ieder geval rechtop staan. Nu staan ze allemaal netjes in 2 rijtjes tegen de muur van mijn kledingkamer, maar daar wil ik nog een kast hebben waar ik ze dan in kan zetten.

Gast
Gast

Bericht  Lien ma 28 feb 2011 - 4:57

Mijn laarzen staan met laarzenspanners in mijn inloopkast.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Pien ma 28 feb 2011 - 5:13

ik weet niet wat voor bed je hebt, maar kun je niet van die rollerboxen daar onder doen? daar kun je dan eventueel je laarzen/ schoenen in doen?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  smooch ma 28 feb 2011 - 5:15

Bij mij staan ze naast de schoenenkast en op een schoenrenrek met laarzenspanners, zodat ze mooi rechtop blijven staan en je laars niet inzakt.
Ohja en nog een paar op zolder, die ik minder vaak draag.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: