Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.
+8
Beachgirl
Gizmo
Susan
Inge
May
Lady4
VeryCherry
Roza
12 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ziekenhuis die hun naam niet zegt aan de telefoon.
Of gewoon je naam niet noemen, dat hoef je niks af te schermen, makkelijk toch?Caribbeanlover schreef:Beauty Addict schreef:Pardon? Iemand die bedreigt wordt heeft het aan zichzelf te danken?!Caribbeanlover schreef:Roza, dat is heel simpel, dan moet die vrouw haar FB maar zo instellen dat het alleen voor vrienden is. Tss goh moeilijk he.
Dat zeg ik niet! Gewoon FB afschermen, tsss is dat zooooooo moeilijk!?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Beauty Addict schreef:Pardon? Iemand die bedreigt wordt heeft het aan zichzelf te danken?!Caribbeanlover schreef:Roza, dat is heel simpel, dan moet die vrouw haar FB maar zo instellen dat het alleen voor vrienden is. Tss goh moeilijk he.
Goh tsja dat is zóóó moeilijk, omdat je, net zoals Roza zegt, je nog berichten kunt ontvangen.. Andere naam zou logischer zijn.
Snap je??
Laatst aangepast door plumke op ma 28 feb 2011 - 2:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Beauty Addict schreef:Pardon? Iemand die bedreigt wordt heeft het aan zichzelf te danken?!Caribbeanlover schreef:Roza, dat is heel simpel, dan moet die vrouw haar FB maar zo instellen dat het alleen voor vrienden is. Tss goh moeilijk he.
Jij bent echt blind of gewoon dom. Dan kun je alsnog privé berichten sturen.
Met vriendelijke groet, Roza
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Waarom heb ik het liedje 'klein, klein, kleutertje' in mijn hoofd?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Waarom heb ik het liedje 'klein, klein, kleutertje' in mijn hoofd?
Ik begin het liedje nu inees hardop te zingen
Gast- Gast
Maple schreef:Ik snap je verhaal inmiddels wel, maar snap je zelf ook dat je je druk maakt om vrijwel niets?
As always
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
De meeste mensen bellen het ziekenhuis met klachten omdat ze behandeld willen worden
Als je op zoek bent naar namen, kun je toch ook gewoon in het grote namenboek kijken? Hoef je toch de staff daar niet mee lastig te vallen... onthoud hoe je dokters heten en maak je bezoekjes niet onplezieriger dan ze al zijn.
Als je op zoek bent naar namen, kun je toch ook gewoon in het grote namenboek kijken? Hoef je toch de staff daar niet mee lastig te vallen... onthoud hoe je dokters heten en maak je bezoekjes niet onplezieriger dan ze al zijn.
Gast- Gast
Mijn god, over service en beleefd zijn.
Als er iemand de titel: MEEST ONBELEEFDE VROUW van het jaar verdient, ben jij het wel Carbl....
Met je tsss pffffff en 'moeilijk he'.. Ongelofelijk.
Ook hier is het weer van de mini mug de huge olifant maken en ipv de zon de enorme tsunami zien.
Wat moet jij een lastig en ontevreden leven leiden (of eigenlijk lijden...) zeg.
Als er iemand de titel: MEEST ONBELEEFDE VROUW van het jaar verdient, ben jij het wel Carbl....
Met je tsss pffffff en 'moeilijk he'.. Ongelofelijk.
Ook hier is het weer van de mini mug de huge olifant maken en ipv de zon de enorme tsunami zien.
Wat moet jij een lastig en ontevreden leven leiden (of eigenlijk lijden...) zeg.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben al halverwege de openingspost afgehaakt, sorry...
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik ben al halverwege de openingspost afgehaakt,sorry...
Das toch jammer
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Tea-Leaf schreef:Ik ben al halverwege de openingspost afgehaakt,sorry...
Das toch jammer
Dan mis ik zowel de sarcastische als goedbedoelde adviezen he? Maar dat is same old same old hahaha
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Lejow schreef:Tea-Leaf schreef:Ik ben al halverwege de openingspost afgehaakt,sorry...
Das toch jammer
Dan mis ik zowel de sarcastische als goedbedoelde adviezen he? Maar dat is same old same old hahaha
Precies, want als je het nog zo goed bedoeld, dan is het in haar ogen juist niet goed.
Gast- Gast
Brugman
Lullen
Klok
Klepel
Spijkers
Koppen
Lullen
Klok
Klepel
Spijkers
Koppen
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik toon oprecht interesse in haar als op persoonlijk gebied het niet goed gaat met haar. Bij haar thuis met haar man en dr schoonfamilie lijkt het me geen pretje. Of haar man en zn familie blijken achteraf nog behoorlijk mee te vallen
Maar op dit soort topics van haar heb ik altijd zoiets van: In Lucky's wereld is de hele wereld stom, dom, klopt geen ene kut van, achterlijk, etc.... Maar Lucky zelf niet natuurlijk, want zij is de slimste en de beste. Daarom vind ik het meer dan vermakelijk om haar lucky-versus-the-world-topics te lezen. Maar het komt er altijd op neer dat het uiteindelijk helemaal nergens meer over gaat.
Lucky for president?
Maar op dit soort topics van haar heb ik altijd zoiets van: In Lucky's wereld is de hele wereld stom, dom, klopt geen ene kut van, achterlijk, etc.... Maar Lucky zelf niet natuurlijk, want zij is de slimste en de beste. Daarom vind ik het meer dan vermakelijk om haar lucky-versus-the-world-topics te lezen. Maar het komt er altijd op neer dat het uiteindelijk helemaal nergens meer over gaat.
Lucky for president?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik toon oprecht interesse in haar als op persoonlijk gebied het niet goed gaat met haar. Bij haar thuis met haar man en dr schoonfamilie lijkt het me geen pretje.Of haar man en zn familie blijken achteraf nog behoorlijk mee te vallen
Lucky for president?
Wat zouden haar standpunten dan zijn, en waar zal ze voor gaan vechten?
- Honden hebben meer rechten dan kinderen
- vrouwen moeten verplicht werken anders zijn ze lui
Lejow- Lady Post-a-lot
Pff als je hier al een klacht voor moet indienen dan moet ik op zijn minst naar de rechter stappen en geld eisen. Ik snap het volledig dat ze haar naam niet noemt. Als ik op mijn werk de telefoon op neem zeg ik vaak alleen mijn voornaam maar. Vaak zijn het dan ook nog eens collega's die bellen.
Ik vind dit ook echt van een mug een olifant maken. En helaas zijn de social media nou niet zo goed af te schermen dat je ook geen privé berichten kan sturen.
Ik vind dit ook echt van een mug een olifant maken. En helaas zijn de social media nou niet zo goed af te schermen dat je ook geen privé berichten kan sturen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hmmm en als je in het ziekenhuis werkt is het verplicht je naam te vermelden, misbruik zal er toch van gemaakt worden..
Denk dat je die er nog wel even bij kan zetten Lejow?
Dat is CBL haar wet duss..
Gast- Gast
plumke schreef:Hmmm en als je in het ziekenhuis werkt is het verplicht je naam te vermelden, misbruik zal er toch van gemaakt worden..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik werk ook in een ziekenhuis, op een poli en ik zeg mijn naam ook nooit. Als mensen er expliciet naar vragen, dan zeg ik het gewoon. Vaak zijn dat mensen die heel wat hebben meegemaakt en die, als ze dan bellen, graag met de persoon spreken die het verhaal kent. Ons ziekenhuis heeft een huisregel wat betreft telefoons opnemen, en je eigen naam zeggen hoor daar niét bij.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik werk ook in een ziekenhuis, op een poli en ik zeg mijn naam ook nooit. Als mensen er expliciet naar vragen, dan zeg ik het gewoon. Vaak zijn dat mensen die heel wat hebben meegemaakt en die, als ze dan bellen, graag met de persoon spreken die het verhaal kent. Ons ziekenhuis heeft een huisregel wat betreft telefoons opnemen, en je eigen naam zeggen hoor daar niét bij.
Dit is in de meeste z.h zo denk ik, mijn pa werkt ook in het zh, daar is het ook de regel dat ze hun naam niet zeggen.
Gast- Gast
Ik werk ook in een andere branche, en zeg daar ook nooit mijn volledige naam. Alleen naam van het bedrijf en mijn voornaam. Ook op de bonnen die wij aan klanten meegeven (zgn kassabon, hee de branche is bekend) staat alleen mijn voornaam.
Weet van mijn vorige baan dat iemand wel met voor en achternaam bij een klant bekend stond en die wel degelijk een steen door de ruit gekregen heeft. Die collega had nl een vriend van hem aangegeven voor winkeldiefstal. Tja voornaam+ achternaam is snel een woonplaats en adres bij te vinden.
Ben blij alleen met voornaam bekend te zijn bij zowel klanten als leveranciers..
Weet van mijn vorige baan dat iemand wel met voor en achternaam bij een klant bekend stond en die wel degelijk een steen door de ruit gekregen heeft. Die collega had nl een vriend van hem aangegeven voor winkeldiefstal. Tja voornaam+ achternaam is snel een woonplaats en adres bij te vinden.
Ben blij alleen met voornaam bekend te zijn bij zowel klanten als leveranciers..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat je denkt, maar niet zegt!
» Zindelijk worden: ze zegt niet dat ze moet plassen..
» En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis
» Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...
» Welke naam is het net niet geworden ??
» Zindelijk worden: ze zegt niet dat ze moet plassen..
» En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis
» Alsof er nog niet genoeg kindjes in het ziekenhuis liggen...
» Welke naam is het net niet geworden ??
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: