Wie wil helpen zoeken? Barcelona
+11
LindaK
Fortissimo
iloverocknroll1984
KOL
Japie
Droopy28
Laurientje
Atelier Madame
mzcharlotte
Sunshine
Luce
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie wil helpen zoeken? Barcelona
In oktober/november willen man en ik een weekend naar Barcelona, met z'n 2en.
Ik heb echter geen idee waar ik moet kijken, waar in Barcelona je moet zitten enzovoort. Iemand die me wil helpen?
Ik heb echter geen idee waar ik moet kijken, waar in Barcelona je moet zitten enzovoort. Iemand die me wil helpen?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Re: Wie wil helpen zoeken? Barcelona
Hoi!
Ik ben zelf ook net in Barcelona geweest en wij zaten bij metrohalte Parallel.
De Avinuda parallel.
In eerste instantie twijfelde ik vooraf of dit een goede locatie zou zijn, maar eenmaal daar was het echt ideaal.
Liepen in 1 minuut naar de metro en er kwamen zoveel metrolijnen dat we echt binnen 10 minuten bij alle bezienswaardigheden konden zijn.
Ook was het ongeveer 10 minuten lopen naar de Ramblas.
Ik ben zelf ook net in Barcelona geweest en wij zaten bij metrohalte Parallel.
De Avinuda parallel.
In eerste instantie twijfelde ik vooraf of dit een goede locatie zou zijn, maar eenmaal daar was het echt ideaal.
Liepen in 1 minuut naar de metro en er kwamen zoveel metrolijnen dat we echt binnen 10 minuten bij alle bezienswaardigheden konden zijn.
Ook was het ongeveer 10 minuten lopen naar de Ramblas.
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
In welk hotel oid heb je gezeten? Klinkt goed!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Mijn zusje en ik zijn eens in het EuroPark Hotel geweest; goede locatie, rustig, maar toch centraal en vooral comfortabel en schoon.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Luce schreef:In welk hotel oid heb je gezeten? Klinkt goed!
Wij zaten in hotel Milleni.
Goed hotel!
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Wij zaten in hotel andante via arke, was ideaal! Goede ligging em prachtig skateparkskatepark
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Met z'n tweeën lukt niet meer Luce
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik ben afgelopen april via D-Reizen geweest. Hotel Oasis... erg leuk gehad! Prima hotel, prima locatie, bus ook voor de deur en niet ver van de Ramblas.
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ben in maart geweest en wij zaten in Hotel Auto Hogar. Een net hotel voor een goede prijs, echt een aanrader! Je zit op 30 meter van de metro af en 10 min lopen van de Ramblas.
Laatst aangepast door Japie op ma 8 jul 2013 - 17:15; in totaal 1 keer bewerkt
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Wij zijn vorig jaar november geweest, met D-reizen, hotel Barcelona Cathedral.
Super ligging, dicht bij de Rablas en de Metrostations en een supermooi hotel met een uitgebreid ontbijt!
Super ligging, dicht bij de Rablas en de Metrostations en een supermooi hotel met een uitgebreid ontbijt!
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Ik heb zelf twee keer in een accomodatie bij de universiteit (Universitat) gezeten. Daar is een metrostation ook en het is op loopafstand van Plaza Catalunya (begin van de Ramblas). En in de wijk Eixample kan je ook lekker eten waar het meestal wat goedkoper is omdat er veel studenten wonen.
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Wij zaten in hotel Autohogar! Kan ik ook aanraden. Goede locatie. Zo'n 15 minuten lopen vanaf de kust, 10 minuten vanaf de Ramblas. Metrolijn voor de deur, echt ideaal!!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij zaten ook in hotel Auto Hogar! Ideale locatie, inderdaad dichtbij metro en Ramblas. Bij het metrostation komen ook veel lijnen langs, je zat zo in welke deel van Barcelona dan ook.
Het hotel is netjes, prima ontbijt en vanaf het vliegveld ook makkelijk te bereiken (met vliegveldbus en metro)
Wij hebben via oad geboekt.
Het hotel is netjes, prima ontbijt en vanaf het vliegveld ook makkelijk te bereiken (met vliegveldbus en metro)
Wij hebben via oad geboekt.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wij zaten in hotel Barcelona House, in een zijstraat van de Ramblas. Vlakbij Plaza Real. Niks op aan te merken...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Océane schreef:Wij zaten in hotel Barcelona House, in een zijstraat van de Ramblas. Vlakbij Plaza Real. Niks op aan te merken...
Hier ben ik ook geweest prima hotel. Ontbijt iets minder.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ontbijt is vaak in Spanje wat minder, zeker in hotels. Wat je wel kan doen, is naar een lokaal restaurantje gaan en daar heerlijk je ontbijt opeten. is vaak goedkoper dan in het hotel, én een stuk beter.
Ik weet je prijsklasse niet Luce maar er is idd genoeg te vinden. Een appartement is ook wellicht een optie?
Ik weet je prijsklasse niet Luce maar er is idd genoeg te vinden. Een appartement is ook wellicht een optie?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Caro schreef:Ontbijt is vaak in Spanje wat minder, zeker in hotels. Wat je wel kan doen, is naar een lokaal restaurantje gaan en daar heerlijk je ontbijt opeten. is vaak goedkoper dan in het hotel, én een stuk beter.
Daar ben ik het niet mee eens. In ons hotel hadden we standaard al genoeg keuze uit broodjes, fruit, yoghurt, granen en drank en daarnaast mocht je ook nog kiezen uit een aantal (warme) gerechten van de kaart die voor je bereid werden (zoals zalm op toast of eieren). We konden zelfs kiezen om cava bij het ontbijt te drinken en ja, dat zat bij de prijs inbegrepen.
De prijsklasse zal dan wellicht ook wat hoger liggen dan de andere hotels die hier genoemd zijn.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Ik zat in hotel acta antibes. De kamers waren netjes en goed schoon. Dichtbij de metro en de sagrada familia. Wij waren erg tevreden met onze hotelkeuze.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
KOL schreef:Caro schreef:Ontbijt is vaak in Spanje wat minder, zeker in hotels. Wat je wel kan doen, is naar een lokaal restaurantje gaan en daar heerlijk je ontbijt opeten. is vaak goedkoper dan in het hotel, én een stuk beter.
Daar ben ik het niet mee eens. In ons hotel hadden we standaard al genoeg keuze uit broodjes, fruit, yoghurt, granen en drank en daarnaast mocht je ook nog kiezen uit een aantal (warme) gerechten van de kaart die voor je bereid werden (zoals zalm op toast of eieren). We konden zelfs kiezen om cava bij het ontbijt te drinken en ja, dat zat bij de prijs inbegrepen.
De prijsklasse zal dan wellicht ook wat hoger liggen dan de andere hotels die hier genoemd zijn.
Ja, die snap ik . Mijn meest fantastische ontbijtservice was ooit in Sevilla en het was héérlijk, inclusief cava idd. Maar door de regel genomen zijn spanjaarden iets minder dol op het ontbijt en besteden er wat minder aandacht aan. Zeker in 'echte' toeristenhotels..
Dat is wat ik bedoelde
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil helpen zoeken?
» Wie wil mij helpen zoeken? :D
» Wie wil er helpen zoeken?
» Barcelona!
» Barcelona
» Wie wil mij helpen zoeken? :D