Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

+6
Lejow
Nyx
Shy
TukTuk
Barbabella
Caribbeanlover
10 plaatsers

Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Caribbeanlover do 4 jul 2013 - 10:08

http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebrities/article/detail/1662973/2013/07/03/Astrid-en-den-John-uit-elkaar.dhtml

Goh, dat had ik nou nooit verwacht!Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Barbabella do 4 jul 2013 - 10:13

Geen idee wie het zijn
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Gast do 4 jul 2013 - 10:19

Die zeggen me nou echt niets, eigenlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  TukTuk do 4 jul 2013 - 10:22

Jammer, vond het altijd wel een leuke serie om te zien :P Ze leken altijd wel heel gek op elkaar (Zo schattig naar elkaar toe), maarja het leeftijdsverschil was wel heel extreem natuurlijk en waarschijnlijk was alles ook deels voor de show.
Zal wel afkicken voor haar worden zonder zijn geld :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Shy do 4 jul 2013 - 10:22

Wie? Ze zeggen mij ook niks, volgens mij mis ik er niet veel aan.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Nyx do 4 jul 2013 - 10:30

Ik vond haar verschrikkelijk.  Dat overdreven gedoe. Maar goed, daar kan hun huwelijk niets aan doen. Dat ze maar gelukkig mogen worden met een ander.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Lejow vr 5 jul 2013 - 4:51

Werkelijk géén idee wie het zijn..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Willem vr 5 jul 2013 - 5:02

Lejow schreef:Werkelijk géén idee wie het zijn..

Schijnen zeer hip te zijn in Vlaanderen, verder moet je me ook geen details vragen. Niet zo gek dat het merendeel ze dus niet kent.
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Takkie vr 5 jul 2013 - 7:59

Wat een nieuws. Ik heb geen flauw idee wie het zijn.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Nyx vr 5 jul 2013 - 8:15

Ik ken de serie van Net5. Per ongeluk en puur uit verveling. Op zondag was dat het enige wat mijn blik even vasthield. laughcry
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Auxo vr 5 jul 2013 - 8:17

Ik las Alice in Wonderland..
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Lady Starstruck vr 5 jul 2013 - 9:00

Nyx schreef:Ik vond haar verschrikkelijk.  Dat overdreven gedoe. Maar goed, daar kan hun huwelijk niets aan doen. Dat ze maar gelukkig mogen worden met een ander.

 Jaaa ik ook! Maar toch naar dat programma kijken he (ik dan) Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Caribbeanlover za 6 jul 2013 - 4:09

TukTuk schreef:Jammer, vond het altijd wel een leuke serie om te zien :PZe leken altijd wel heel gek op elkaar (Zo schattig naar elkaar toe), maarja het leeftijdsverschil was wel heel extreem natuurlijk en waarschijnlijk was alles ook deels voor de show.
Zal wel afkicken voor haar worden zonder zijn geld :P

Hahaha idd ja. Volgens mij hadden zij een soort contract dat zij zoveel jaar bij hem moest blijven. Hij lijkt mij een hele lieve man, te lief vaak en eerlijk gezegd denk ik dat hij dmv van vrouwen daten en dus ook getrouwd is geweest zijn homosexualiteit probeert te verbergen. Hij is mij te vriendelijk, soms wat overdreven en heeft veel vrouwelijke trekjes.

Dat schattige was denk ik een en al act net zoals dat hele huwelijk was. Ze hadden het zelfs over kids krijgen, maar die man is veels te oud om nog vader te worden, kan wel, maar wel aso naar je kids toe die je niet lang levend meemaken. Bovendien wilde hij nooit zijn leeftijd zeggen en is die ook voor zover ik weet nergens te vinden op internet. Het enige wat ik aan haar mooi vind is haar figuur/lichaam voor de rest vind ik haar maar standaard, niet bijzonder.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar. Empty Re: Astrid (in Wonderland) en den John uit elkaar.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum