Op welk type man val jij?
+43
RioolSpook
Happinaz
RYW
Sugarfall
Japie
Destino
Jeanette
Filoria
luisa
Minx
Rush
Fayebella
Caresses
Capt'n Zero
Parisienne
Shisha
mouette
Coco
Rouxxxe
Phileine
Toet
SoGood
Punk'd
NerdChic
Carmen_
Lady4
loura
Sterre
Moira
Lady Starstruck
Blond
Ragazza
Fez
Bolleke
Twellie
Razz
Sea of Trees
Chocolate Cookie
Rizzo
Sissi
Lonely Goatherd
Nyx
Elodie
47 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Op welk type man val jij?
Een combi van de metroman, de rocker en de nerd. Ik heb regelmatig gehad dat een jongen die me wel leuk leek homo bleek te zijn. Machomannen vind ik niks.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Rizzo schreef:Lady Starstruck schreef:Ik moet bij Matt Bomer altijd aan Christian Grey denken. Omdat ze hem toen in gedachte hadden om Christian te gaan spelen als vijftig tinten word verfilmd
Ja! Ik ook. Stiekem hoop ik ook dat ze hem gaan kiezen, vind hem er wel het type voor.
Ja ik kan sowieso niet wachten tot ze vijftig tinten gaan verfilmen!!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Chocolate Cookie schreef:Ik ga voor een mix van de mannelijke man en de metroman
Ja, precies!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 5:35; in totaal 1 keer bewerkt
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Rizzo schreef:Lady Starstruck schreef:Ik moet bij Matt Bomer altijd aan Christian Grey denken. Omdat ze hem toen in gedachte hadden om Christian te gaan spelen als vijftig tinten word verfilmd
Ja! Ik ook. Stiekem hoop ik ook dat ze hem gaan kiezen, vind hem er wel het type voor.
Ik ook! Dan zit ik vooraan in de bioscoop
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Me toooooo!Japie schreef:Rizzo schreef:Lady Starstruck schreef:Ik moet bij Matt Bomer altijd aan Christian Grey denken. Omdat ze hem toen in gedachte hadden om Christian te gaan spelen als vijftig tinten word verfilmd
Ik ook! Dan zit ik vooraan in de bioscoop
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Een combinatie van de metroman en de mannelijke man!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Degene waar ik nu op val is het type van de metroman op het plaatje maar hij heeft ook veel van de mannelijke man! Het is eigenlijk een atletische mannelijke man met de kledingkeuze van de metroman
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mijn man
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
De dominantere, oudere man. K associeer ze ook met zakenmannen. Grappig is dat mijn vriend jonger is dan ik, en totaal geen zakenman of dominant.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik vind die metroman op dat plaatje wel hot, maar ik val niet op mannen die te lang voor de spiegel staan.
Kakkers absoluut niet.
Emo is leuk, maar kan niet meer als je ouder bent dan 18.
Boy next door vind ik vaak te saai.
Ruige rocker, mag, maar hij moet er niet uitzien als die gast van Game of Thrones, dat is te ruig.
Hipster, jaaaaa
Anabool, absoluut niet.
Nerd, ja, graag, maar wel een met social skills.
Mannelijke man, prima.
Ik heb het liefst een hipsternerd die niet hipster is omdat het hip is en die star trek/wars stom vindt, maar verder wel heel geeky is.
Of een stoere man met piercings en tattoos en een goed stel hersens en humor. Oh, en gingers float my boat.
Kakkers absoluut niet.
Emo is leuk, maar kan niet meer als je ouder bent dan 18.
Boy next door vind ik vaak te saai.
Ruige rocker, mag, maar hij moet er niet uitzien als die gast van Game of Thrones, dat is te ruig.
Hipster, jaaaaa
Anabool, absoluut niet.
Nerd, ja, graag, maar wel een met social skills.
Mannelijke man, prima.
Ik heb het liefst een hipsternerd die niet hipster is omdat het hip is en die star trek/wars stom vindt, maar verder wel heel geeky is.
Of een stoere man met piercings en tattoos en een goed stel hersens en humor. Oh, en gingers float my boat.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
De kakker in combinatie met metroman.. Maar dat ie dan niet echt kak is, maar zich alleen zo kleed, haha. En stiekem heel lief, rustig en intelligent is ..
Yvke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10
Yvke schreef:De kakker in combinatie met metroman.. Maar dat ie dan niet echt kak is, maar zich alleen zo kleed, haha. En stiekem heel lief, rustig en intelligent is ..
Haha wat is volgens jou echt kak dan? (Welkom trouwens!)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hm een combo tussen rock/hipster/outofbed en misschien een beetje nerd?
Qua uiterlijk vind ik deze heren erg jummy
Hmmm ik zie een patroon hier... lang, donker haar...
Al weet ik niet zeker of ik Jared niet gewoon leuk vind vanwege zijn show.
(Oke, dat gezegd - ik vind ze natuurlijk allemaal alleen leuk vanwege tv, maar dit is wel een beetje het type)
Qua uiterlijk vind ik deze heren erg jummy
Hmmm ik zie een patroon hier... lang, donker haar...
Al weet ik niet zeker of ik Jared niet gewoon leuk vind vanwege zijn show.
(Oke, dat gezegd - ik vind ze natuurlijk allemaal alleen leuk vanwege tv, maar dit is wel een beetje het type)
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Marin schreef:Yvke schreef:De kakker in combinatie met metroman.. Maar dat ie dan niet echt kak is, maar zich alleen zo kleed, haha. En stiekem heel lief, rustig en intelligent is ..
Echt kak is voor mij waar het studentikoze ophoudt en de arrogantie en air begint.. Als je snapt wat ik bedoel (dank je, trouwens! )
Yvke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10
Yvke schreef:Marin schreef:Yvke schreef:De kakker in combinatie met metroman.. Maar dat ie dan niet echt kak is, maar zich alleen zo kleed, haha. En stiekem heel lief, rustig en intelligent is ..
Echt kak is voor mij waar het studentikoze ophoudt en de arrogantie en air begint.. Als je snapt wat ik bedoel (dank je, trouwens! )
Hahaha mijn vriend dus Die is best wel arrogant maar vind ik stiekem wel lekker (tot op zekere hoogte, soms is het irritant)
Marin- Lady Post-a-lot
Echt is jouw vriend arrogant Marin? Zo vind ik hem echt helemaal niet overkomen op foto's, had dat echt niet gedacht!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Oh ja best wel zo'n air met z'n snelle auto enzo, merkkleding, dat verhaal. En soms best wel betweterig. Dat eerste vind ik niet erg, alleen maar stiekem heel aantrekkelijk, maar dat laatste vind ik soms stom en ergerlijk. Maar hij is verder heel lief hoor, maar best een beetje een arrogant baasje af en toe.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh helemaal met je eens Yvke! Ik vind die kledingstijl dus leuk (inclusief een wat langer kakkineus kapsel), maar die air vind ik ook niets.Yvke schreef:Marin schreef:Yvke schreef:De kakker in combinatie met metroman.. Maar dat ie dan niet echt kak is, maar zich alleen zo kleed, haha. En stiekem heel lief, rustig en intelligent is ..
Eigenlijk ga ik dus voor de boy-next-door met kakkers kledingstijl
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Haha ik hou ook wel van beetje lang haar (niet dat m'n vriend dat heeft, verre van) maar niet zo'n natte tosti mat achterin. Dan is t weer beetje smerig.
Marin- Lady Post-a-lot
Zoals Kiekeboe altijd zegt: de nepkakker! (wel het uiterlijk, niet het innerlijk)
Als ik ergens niet op val, is het wel op kakkers. Zó ontzettend niks voor mij, alleen die mat in de nek al, brr (om over de polo's etc. nog maar te zwijgen).
Als ik ergens niet op val, is het wel op kakkers. Zó ontzettend niks voor mij, alleen die mat in de nek al, brr (om over de polo's etc. nog maar te zwijgen).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Welk type ben jij? (enneagram)
» Welk type vrouw ben jij?
» Welk type lichaam heb jij
» Op welk type (uiterlijk) valt jou vriend? [foto]
» Wat voor type ?
» Welk type vrouw ben jij?