Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

internet op laptop valt steeds uit?

3 plaatsers

Ga naar beneden

internet op laptop valt steeds uit? Empty internet op laptop valt steeds uit?

Bericht  Mermaid do 4 jul 2013 - 6:05

Heeft iemand hier een beetje verstand van? Heb een nieuwe laptop, maar om de zoveel tijd valt mijn internet uit. Tenminste laptop heeft nog wel verbinding maar zegt niet verbonden te zijn met internet. Andere apparaten met internet doen het prima en mijn oude laptop ook. Heb al iets veranderd bij energiebeheer maar het blijft wegvallen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

internet op laptop valt steeds uit? Empty Re: internet op laptop valt steeds uit?

Bericht  Atelier Madame do 4 jul 2013 - 6:11

Mss je internet verbinding goed instellen ofzo? Je zou wellicht eens de gebruiksaanwijzing van je modem eens kunnen opzoeken.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

internet op laptop valt steeds uit? Empty Re: internet op laptop valt steeds uit?

Bericht  Nyx do 4 jul 2013 - 6:14

Dat deed mijn laptop ook. Bij mij kwam het omdat ik hem op handmatig verbinden had staan. Ik heb hem nu op automatisch verbinden en het probleem is opgelost. Misschien dat het bij jou ook zo werkt?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Mermaid do 4 jul 2013 - 6:23

Internetverbinding staat goed ingesteld en op automatisch. Ik snap er niks van, het werkt steeds gewoon en dan ineens heb ik nog wel verbinding maar geen internet meer. Net de router gereset wie weet helpt het.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: