Trouwringen
+21
Highway
Fearie
minoessepoes
Aziraphale
Puggle
Shopaholic
Pommes
Mizz_S
Bisq
mii_joyce
Marin
Tsjip
Eep
Lonely Goatherd
Zonnetje
flower
Floor
liesje
Shisha
Fortissimo
Davinia
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Trouwringen
Ik ben heel benieuwd wat voor trouwringen jullie hebben of willen
Ik vind dit toch erg moeilijk. Ik draag eigenlijk alleen maar zilveren sieraden, maar toch wil ik graag een gouden trouwring. Ik weet niet waarom..
Ik heb alleen nog geen trouwring gevonden waarvan ik denk 'Ja, die vind ik echt mooi'.
Dus ben heel benieuwd wat voor ring jullie hebben en of jullie bijvoorbeeld ook een gouden ring hebben terwijl je eigenlijk alleen maar zilver draagt?
Ik vind dit toch erg moeilijk. Ik draag eigenlijk alleen maar zilveren sieraden, maar toch wil ik graag een gouden trouwring. Ik weet niet waarom..
Ik heb alleen nog geen trouwring gevonden waarvan ik denk 'Ja, die vind ik echt mooi'.
Dus ben heel benieuwd wat voor ring jullie hebben en of jullie bijvoorbeeld ook een gouden ring hebben terwijl je eigenlijk alleen maar zilver draagt?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: Trouwringen
Bij ons wordt het waarschijnlijk witgoud. Daar zijn we al over uit. Modellen hebben we nog niet naar gekeken.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij hebben gewoon simpele gouden ringen zonder poespas. Ik draag daarnaast mijn verlovingsring nog. Ik droeg voorheen ook alleen maar zilver maar dat vind ik dus niet mooi in combinatie met goud. Moet zeggen dat ik de laatste tijd dus ook weinig sieraden draag omdat ik verder geen gouden sieraden heb.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Wij hebben gewoon simpele gouden ringen zonder poespas. Ik draag daarnaast mijn verlovingsring nog. Ik droeg voorheen ook alleen maar zilver maar dat vind ik dus niet mooi in combinatie met goud. Moet zeggen dat ik de laatste tijd dus ook weinig sieraden draag omdat ik verder geen gouden sieraden heb.
Dit heb ik dus ook. Ik vind zilver in combinatie met goud ook niet mooi, daarom twijfel ik ook zo erg. De mooiste ringen vind ik nog gewoon gladde ringen. Op de een of andere manier geeft mij dat echt een trouwring gevoel.
Davinia- Prater
Wat ik me af vroeg.. Kan je ook gewoon 1 trouwring kopen? Mijn vriend wilt bijvoorbeeld echt geen ring dragen en dan vind ik het toch zonde om voor hem ook paar honderd euro te betalen voor een ring die na de trouwdag toch in de la verdwijnt.
Davinia- Prater
wij hebben zilveren relatieringen gekozen toen. Mijn man kan niet tegen goud. Maar ik weet niet of ze daarin gouden varianten hebben?
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Ik draag ook alleen zilver maar heb wel een gouden trouwring (geelgoud met witgoud en een diamant).
Davina, je kunt vast ook wel 1 trouwring kopen, ze zijn afzonderlijk geprijsd en je kunt zelfs ook voor 2 verschillende kiezen, jij wat anders dan je man. Bij sommige zaken hebben ze wel eens een actie dat je de mannenring gratis krijgt bij aanschaf van een dames trouwring, misschien is dat wat, dan heeft je man toch een ring maar kost deze niks en kan hij kiezen of hij hem om wil of niet. (bijvoorbeeld bij Lucardi heb je dit, maar zo ook bij een zaakje hier in het dorp dus er zullen wel meerdere zaken zijn die dit soort acties hebben)
Davina, je kunt vast ook wel 1 trouwring kopen, ze zijn afzonderlijk geprijsd en je kunt zelfs ook voor 2 verschillende kiezen, jij wat anders dan je man. Bij sommige zaken hebben ze wel eens een actie dat je de mannenring gratis krijgt bij aanschaf van een dames trouwring, misschien is dat wat, dan heeft je man toch een ring maar kost deze niks en kan hij kiezen of hij hem om wil of niet. (bijvoorbeeld bij Lucardi heb je dit, maar zo ook bij een zaakje hier in het dorp dus er zullen wel meerdere zaken zijn die dit soort acties hebben)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is mijn ring, die van mijn man is zonder hartje van diamantjes.
Wij hebben gekozen voor palladium ook vanwege de zilveren sieraden vonden we geelgoud niet mooi
Wij hebben gekozen voor palladium ook vanwege de zilveren sieraden vonden we geelgoud niet mooi
Laatst aangepast door flower op do 4 jul 2013 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Wij hebben voor witgoud gekozen, omdat ik allemaal zilveren sieraden heb.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Je kunt heel goed voor wit goud, staal of palladium kiezen bij trouwringen, dat past beter bij zilver.
Onze ringen zijn wit goud met palladium (is ook een staalsoort).
Onze ringen zijn wit goud met palladium (is ook een staalsoort).
Gast- Gast
Wij hebben hele simpele, gladde witgouden trouwringen.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Wij hebben witgouden ringen. Ik draag alleen maar zilveren sieraden, goud vind ik niet mooi staan bij mijn huidskleur. Deze zijn het:
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Goud is niets voor mij, witgoud vind ik zonde van het geld dus het moest op zilver, titanium of staal worden. Uiteindelijk zijn het stalen ringen geworden. Ik met 2 steentjes, mijn man gewoon een gladde ring. De prijs was nog het mooiste! Voor € 125,- waren we klaar!
Een betere foto heb ik zo niet online staan. Geen idee meer waarom ik deze foto zo heb bewerkt trouwens.....
Een betere foto heb ik zo niet online staan. Geen idee meer waarom ik deze foto zo heb bewerkt trouwens.....
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
M'n vriend vindt zoiets bijzonders wel mooi, iets moderns met een twist, zoals een camera focus ring, of iets met auto's. Past wel bij hem en hebben we wel eens naar gekeken toen we leuke website daarvoor gevonden hadden:
www.titanium-buzz.com/
Ik zelf hou meer van klassieke ringen voor vrouwen en zou bijvoorbeeld een alliance aanschuifring heel mooi vinden als trouwring.
Ik vind het leuk als de twee ringen matchen maar geen vereiste. Uiteindelijk moet je t zelf dragen en bij jou passen. Je moet je alleen afvragen of zoiets moderns over dertig a veertig jaar nog mooi is en bij je past. Daarom zou ik zelf sneller voor iets klassieks kiezen.
www.titanium-buzz.com/
Ik zelf hou meer van klassieke ringen voor vrouwen en zou bijvoorbeeld een alliance aanschuifring heel mooi vinden als trouwring.
Ik vind het leuk als de twee ringen matchen maar geen vereiste. Uiteindelijk moet je t zelf dragen en bij jou passen. Je moet je alleen afvragen of zoiets moderns over dertig a veertig jaar nog mooi is en bij je past. Daarom zou ik zelf sneller voor iets klassieks kiezen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
flower schreef:Dit is mijn ring, die van mijn man is zonder hartje van diamantjes.
wauw wat een mooie ring!
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Marin, aparte smaak heeft jouw vriend, maar wel leuk! Ik vind die ring die jij laat zien ook erg mooi! Ik zit alleen met hetzelfde als jij, is dat over tientallen jaren nog wel mooi? Aangezien ik van plan ben om oud te worden met m'n vriend vraag ik me af of ik mezelf zo'n ring nog wel zie dragen als ik 60 ben. Ik denk het niet namelijk.
Flower, hele mooie ring zeg!
Flower, hele mooie ring zeg!
Davinia- Prater
Ik heb ze net precies opgehaald bij de juwelier. Wij wilden geen echte trouwring dus we hebben zelf wat uitgekozen uit de 'normale' collectie van de juwelier. Ook een héél stuk goedkoper.
Laatst aangepast door Bisq op di 9 jul 2013 - 23:56; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik vind geelgoud ook totaal niet mooi (en mijn man ook niet) en ik draag verder ook alleen zilver, daarom hebben wij gekozen voor witgoud. Vond ik dan toch net wat mooier en bijzonderder dan gewoon simpel zilver (ook duurder helaas, maar ach...). Wij hebben wel gekozen voor een hele simpele, smalle, gladde ring, bij mij met een heel klein steentje. Precies om wat hierboven al een keer genoemd werd, je moet het over 40 jaar ook nog mooi vinden, daarom liever iets simpels. En we vonden dit nu ook al het mooist, dus dat kwam mooi uit!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
In onze ringen zit zwartgoud. Wij wisten ook niet dat dit bestond:
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Mijn verlovingsring;
Mijn trouwring;
Man;
Mijn trouwring;
Man;
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Wij hebben ringen van titanium met een heel dun lijntje geelgoud erin. Verder gewoon strak en allebei dezelfde.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb een kogelronde ring van titanium met een diamantje en mijn man heeft een stalen, brede ring. We waren in totaal €120 kwijt.
Laatst aangepast door Aziraphale op di 16 jul 2013 - 18:39; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
http://m.lucardi.nl/nl/2564252/you-me-zilveren-vriendschapsring-san-francisco?category=Vriendschapsringen
Wij hebben deze maar dan titanium. Mat titanium met een rose kleurig randje bovenop dus met bij mij steentjes en bij mijn man zonder steentjes.
Ik heb op het moment voornamelijk rose kleurige sieraden o.a. een horloge, vroeger droeg ik altijd zilverkleurige sieraden. Omdat rose wel erg een mode ding is en we tijdloze ringen wilde zijn we voor deze middenweg gegaan. Het zijn overigens vriendschapsringen want als het woordje trouw- er voor staat kost het opeens 2 keer zoveel.
Overigens kostte onze ringen dus echt geen drol, maar we hebben heel het internet afgezocht en zijn in verschillende winkels geweest en dit waren de enige ringen die we beide mooi vonden en niet meteen 1200euro per stuk kostte.
Wij hebben deze maar dan titanium. Mat titanium met een rose kleurig randje bovenop dus met bij mij steentjes en bij mijn man zonder steentjes.
Ik heb op het moment voornamelijk rose kleurige sieraden o.a. een horloge, vroeger droeg ik altijd zilverkleurige sieraden. Omdat rose wel erg een mode ding is en we tijdloze ringen wilde zijn we voor deze middenweg gegaan. Het zijn overigens vriendschapsringen want als het woordje trouw- er voor staat kost het opeens 2 keer zoveel.
Overigens kostte onze ringen dus echt geen drol, maar we hebben heel het internet afgezocht en zijn in verschillende winkels geweest en dit waren de enige ringen die we beide mooi vonden en niet meteen 1200euro per stuk kostte.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Dit zijn onze trouwringen geworden. Die van mijn man is alleen breder.
En het steentje zit bij mij in het midden.
En het steentje zit bij mij in het midden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: