Edelstaal trouwringen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Edelstaal trouwringen
Nav een aantal trouwringen die ik voorbij zag komen, een topci over trouwringen. We gaan volgend jaar trouwen en hebben een klein budget, we zijn uitgekomen bij edelstaal maar nu vraag ik me af wat de ervaringen daarmee zijn.
Jammer genoeg is goud om smelten geen optie, we dragen beide geen goud. En andere sieraden hebben we ook niet :-)
Jammer genoeg is goud om smelten geen optie, we dragen beide geen goud. En andere sieraden hebben we ook niet :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Edelstaal trouwringen
Wij hebben titanium verlovings/trouwringen. En het bevalt ons heel goed. Ze zijn licht, goedkoop, en een van de sterkste metalen die er is.
Dit is mijn ring:
Met echte diamanten.
En deze is van mijn aanstaande.
Dit is mijn ring:
Met echte diamanten.
En deze is van mijn aanstaande.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben ook titanium ringen, met een randje geelgoud erin. Staat in foto in het trouwspullen topic.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:Wij hebben ook titanium ringen, met een randje geelgoud erin. Staat in foto in het trouwspullen topic.
Dat dacht ik al te zien, maar wist het niet zeker. Mijn pc begon kuren te vertonen toen ik dat wou vragen :-)
Fearie- Ratel
deze heb ik nu 2 jaar, er is ook een mannen variant van maar de mijne heeft geen ring
je ziet er wel wat krasjes ed op maar volgens mij zie je dat op andere ringen ook wel...
ik wou geen hele dure ring hebben en vond dit een mooi alternatief
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben voor zilver gekozen.
We wilde eerst titanium maar die zijn niet te vermaken.
Ik weet niet hoe dat met edelstaal zit.
We wilde eerst titanium maar die zijn niet te vermaken.
Ik weet niet hoe dat met edelstaal zit.
Gast- Gast
Ja dat is zo titanium is helaas niet te vermaken. Ik ben heel veel afgevallen na het trouwen. En mijn ring draag ik nu aan mijn middelvingen omdat hij te groot is bij mijn ringvinger. Wel jammer, maar ben er nu wel aan gewent.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dat heb ik ook gelezen, dat het niet te vermaken is. Maar gezien ons budget nemen we dat voor lief. Er zijn wel erg mooie ringen trouwens :-)
Fearie- Ratel
Ik heb deze, maar dat gouden is bij mij soort van open, helaas is deze er niet meer.
Man
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: