Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Oooh ja, dat verhaal van Mozz had ik wel meegekregen. Ben ook wel benieuwd hoe het afgelopen is.
Het is HALF ZES!!! Ik mag naar huis!
Gast- Gast
Dolores schreef:en ik heb ook zin in pannenkoeken of pannekoeken want ik weet niet hoe ik het schrijven moet
Pannenkoeken --> nieuwe spelling
Gast- Gast
Dolores schreef:Tnx June....
Daar heb ik dus zin in!
Met spek en stroooooooop!!!!
Ooooh ik ook!! Morgen .
Gast- Gast
Huh, wat schrijf jij voor jan l*l anousch?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Dolores schreef:Morgen heb ik er ook nog zin in?
Haha.. ik heb ALTIJD zin in pannenkoeken. Mmmmm
Gast- Gast
June schreef:Anousch schreef:Dolores schreef:Daarvan ben ik niet op de hoogte, Anousch.....
Was er een mailing over?
Laat maar ...
typ het toch voor jan l*l
Vind je dat er hier te weinig naar je geluisterd wordt?
Ik vind het geen probleem om te lezen wat je schrijft en daar dan op te reageren, maar misschien is het wel beter om gewoon meteen te zeggen wat er eigenlijk aan de hand is. Wij weten niet waarom jij vindt dat het Anousch-huppeldepup-dag is. Als je dat er gewoon meteen bijzet, dan kunnen mensen ook meteen reageren. Verder zijn er wel vaker verhalen waar mensen niet op reageren, maar ik denk dat je zelf ook niet gelukkig gaat worden wanneer je het op zo'n manier (vol frustratie?) weer verwijdert.
Ik voelde me gewoon k*t, dus had mijn verhaal getypt en er werd niet gereageerd en toen heb ik het weer weggehaald omdat ik van het forum ging..
Maar nee normaal wordt er juist heel lief naar me geluisterd en gereageerd
Baal er gewoon van dat ineens al mn afspraken afgezegd worden, meisje waar ik foto's van gemaakt heb wel kan smsen dat de foto's binnen zijn maar niet wat ze er van vind, moeder die me weer eens zit af te zeiken en zo nog een hoop
*Hadden ook een leuk huisje gezien, blijkt dat het 800 nog wat euro kale huur is, maar ik weet niet hoeveel er dan nog bovenop komt?
Gast- Gast
Meiden ik ga beginnen aan het eten, tot vanavond! (oei, dat klinkt alsof ik bijna geen leven heb )
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net 3 pannenkoeken in de vuilnisbak gegooid..
Had ik hier wel kunnen verdelen.
Had ik hier wel kunnen verdelen.
Gast- Gast
800 euro kale huur Anousch??
Dat is wel echt behoorlijk veel, zeker gezien het feit dat jullie toch niet al teveel te besteden hadden?
Dat is wel echt behoorlijk veel, zeker gezien het feit dat jullie toch niet al teveel te besteden hadden?
Gast- Gast
@ Anousch: dat is inderdaad niet zo leuk. Heb je aan dat meisje gevraagd wat ze ervan vond? Heb je tegen je moeder gezegd dat je het niet leuk vond wat ze zei? Wat er bovenop dat bedrag kale huur komt, weet ik niet.
Gast- Gast
Er komt nog veel bovenop Anousch...
Energie, water, verzekeringen, gemeentebelastingen..
Energie, water, verzekeringen, gemeentebelastingen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
800 euro kale huur.. Daar zeg ik wat woorden op die onze lieve heer echt niet horen wil..
Gast- Gast
Dolores schreef:800 euro kale huur Anousch??
Ja maar het is wel echt een ontzettend mooi huis.
En mijn vriend is een zeikerd wat huizen betreft dus dat hij dit mooi vind is echt een wonder
En mijn vriend heeft genoeg te besteden, mijn ouders niet. dus denk dat je dat door de war haalt.
Ik zei ook al tegen mijn vriend, hij heeft echt niet normaal hoeveel gespaard.. En in zijn omgeving is al meer werk te vinden dan hier..
@June: ja heb ik gezegd, en op de 1e kreeg ik ; hmm... en met mijn moeder valt gewoon niet te praten. Wat ik ook zeg het is ruzie.
Gast- Gast
Ja 800 kale huur is echt heel veel. Tenminste ligt er natuurlijk aan wat voor huis. Maar daar kun je denk ik bij ons een vrijstaand huis met 4 slaapkamers en een garage voor huren.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Gast- Gast
Maar Anousch, veel gespaard hebben is iets anders dan veel te besteden hebben....
Verdienen jullie samen zoveel dat je elke maand 800 euro huur, plus nog minimaal eens zoveel kunnen opbrengen (gas-water-licht.tv-internet-telefoon-gsm-ziektekostenverzekering-andereverzekeringen-waterschapsbelasting-gemeentelijkeheffingen) plus boodschappen en onderhouden, kunnen betalen, zónder steeds aan je spaargeld te moeten komen?
Verdienen jullie samen zoveel dat je elke maand 800 euro huur, plus nog minimaal eens zoveel kunnen opbrengen (gas-water-licht.tv-internet-telefoon-gsm-ziektekostenverzekering-andereverzekeringen-waterschapsbelasting-gemeentelijkeheffingen) plus boodschappen en onderhouden, kunnen betalen, zónder steeds aan je spaargeld te moeten komen?
Gast- Gast
Ik kan geen grote foto`s kijken, maar het is een 'gewoon' rijtjes huis zo te zien? Oh my?
Gast- Gast
Voor 800 euro kale huur heb je echt een heel mooi koophuis.
Het is een mooi huis, maar voor dat geld zou ik het niet hoeven.
Gast- Gast
Nou dan wil ik graag weten waar jullie wonen? En voor hoeveel want dan kom ik verhuizen.
Dit was al vrij goedkoop wat ik tegen kwam.
Dit was al vrij goedkoop wat ik tegen kwam.
Gast- Gast
Ik betaal 320 euro per maand.
Maar ik heb geen vijf kamers. Wel een tuin die net zo groot is als die van jullie wannahave huis.
Maar ik heb geen vijf kamers. Wel een tuin die net zo groot is als die van jullie wannahave huis.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Voor 800 euro kale huur heb je echt een heel mooi koophuis.
Eerlijk gezegd sluit ik me hierbij aan, als ik zoveel geld te besteden zou hebben, dan ging ik toch echt kopen....
Tenzij dit een huis was in hartje Amsterdam of Utrecht, dan zou ik minder verbaasd zijn...
Gast- Gast
Wij hebben een koophuis voor 600 euro per maand.
Wel een tussenwoning, maar vrij groot en nieuw.
Wel een tussenwoning, maar vrij groot en nieuw.
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: