Dagcafé 2011
+23
Imperfect
SuperGrover
nisavi
Lynn_
Pannetoet
Chocolate Cookie
May
Lejow
Cheesegirl
Burn
Suus
Elin
VeryCherry
Moezie
Lotus
Qiara
Toet
Angela_1986
girli
Roze Roos
Sjaantje
Jordana
Caro
27 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Het ging wel redelijk. Heb wel aangegeven dat het even niet zo lekker gaat en toen mocht ik rustig aan doen. Heb daar fijne collega's.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dolores schreef:Ik heb een nieuwe mantra nodig......
Wat is een mantra?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wil je mijn mantra lenen Do?
Die is al jaren "Klagt nicht, kämpft!"
Die is al jaren "Klagt nicht, kämpft!"
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat voor een soort mantra (onderwerp?)
@ Alex.. Laat je niet op de kop zitten door je baas!! en verder sluit ik me aan bij de weegschaal. Hoe is het met de banen zoek tocht?
@ Alex.. Laat je niet op de kop zitten door je baas!! en verder sluit ik me aan bij de weegschaal. Hoe is het met de banen zoek tocht?
Gast- Gast
Ik heb geen weegschaal. Ik weeg me altijd bij mijn moeder.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Het gaat om een gevoel van zekerheid en controle wat op die momenten nergens anders uit te halen is.
Natuurlijk, tijdens een behandeling leer je andere handvaten en manieren, maar je moet wel de gehele situatie in ogenschouw nemen ipv 1 opmerking.
Op het moment dat je nog geen alternatieven hebt, is het heel moeilijk om zomaar eventjes 'de weegschaal weg te doen' zoals jullie dan voorstellen.
En ik ben het heus deels wel eens met jouw ideeën over stoornissen en wat je zelf kunt bereiken met positief denken. Maar iets minder rechtlijnig zou soms best wel eens prettig zijn.
Ik voel me persoonlijk altijd zo veroordeeld door dingen die jij schrijft.
Natuurlijk, tijdens een behandeling leer je andere handvaten en manieren, maar je moet wel de gehele situatie in ogenschouw nemen ipv 1 opmerking.
Op het moment dat je nog geen alternatieven hebt, is het heel moeilijk om zomaar eventjes 'de weegschaal weg te doen' zoals jullie dan voorstellen.
En ik ben het heus deels wel eens met jouw ideeën over stoornissen en wat je zelf kunt bereiken met positief denken. Maar iets minder rechtlijnig zou soms best wel eens prettig zijn.
Gast- Gast
Dolores schreef:Het gaat om een gevoel van zekerheid en controle wat op die momenten nergens anders uit te halen is.
Zou je me even een pm willen sturen over je laatste zin wat je precies bedoelt?
Natuurlijk is het allemaal niet zo makkelijk, als het allemaal zo makkelijk was had je geen eetstoornis. Maar wat voor reacties moeten we dan geven Do? Moeten we maar allemaal zeggen: ''aaaah, dikke knuffel''? Want ik denk niet dat Lexie daar zo mee gebaat is hoor. Want wat doet ze, ze blijft in het gevoel hangen.. Ik geloof dat jij hetzelfde vond bij Lotus een tijdje terug?
Gast- Gast
Vertel, waarom niet?
Overigens vind ik Alex een hele lieve meid hoor. Ik geef haar net al anderen ook alleen maar tips. En ik snap ook wel dat het allemaal niet zo makkelijk is, ik ben ook niet achterlijk. Maar ik heb soms wel eens het idee (en ik geloof niet dat ik daar de enige in ben) dat sommige problemen in dit topic best wel in stand worden gehouden.
Natuurlijk moet je je kunnen uiten in een topic, maar elke dag lees ik hier hetzelfde. Dat mensen balen dat ze niet gesport hebben, dat mensen balen dat de weegschaal een bepaald iets aangeven.. En daar komen dan dikke knuffels op af en dat is goed bedoeld. Maar als het elke dag hetzelfde liedje is, vraag ik me af wat die dikke knuffels dan nog voor nut hebben..
Overigens vind ik Alex een hele lieve meid hoor. Ik geef haar net al anderen ook alleen maar tips. En ik snap ook wel dat het allemaal niet zo makkelijk is, ik ben ook niet achterlijk. Maar ik heb soms wel eens het idee (en ik geloof niet dat ik daar de enige in ben) dat sommige problemen in dit topic best wel in stand worden gehouden.
Natuurlijk moet je je kunnen uiten in een topic, maar elke dag lees ik hier hetzelfde. Dat mensen balen dat ze niet gesport hebben, dat mensen balen dat de weegschaal een bepaald iets aangeven.. En daar komen dan dikke knuffels op af en dat is goed bedoeld. Maar als het elke dag hetzelfde liedje is, vraag ik me af wat die dikke knuffels dan nog voor nut hebben..
Gast- Gast
Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
De vooruitzichten zijn dat dat over 3 maanden ongeveer is.. Dus ik zeg
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat het logisch is dat bepaalde onderwerpen hier met enige regelmaat terugkomen....
En ik kan op je andere vraag wel antwoord geven, maar ik wil juist die discussie niet meer aangaan, omdat ik dan bepaalde mensen bevestig, en dat wil ik niet.
Natuurlijk hebben 100 knuffels geen zin meer op een gegeven moment, maar er is wel een middenweg.
En ik kan op je andere vraag wel antwoord geven, maar ik wil juist die discussie niet meer aangaan, omdat ik dan bepaalde mensen bevestig, en dat wil ik niet.
Natuurlijk hebben 100 knuffels geen zin meer op een gegeven moment, maar er is wel een middenweg.
Gast- Gast
En ik vraag me eerlijk gezegd soms ook niet af (en wederom ben ik daar de enige niet in) of het niet handiger is dat bepaalde forummers een gezamenlijk topic openen waarin hun eetproblemen besproken kunnen worden. Want ik merk dat een aantal forummers hier niet meer komen kijken omdat het wel elke dag hetzelfde is wat dat betreft. Misschien halen jullie er wel meer steun uit als jullie een gezamenlijk topic hebben waarbij jullie elkaar kunnen helpen.
Gast- Gast
Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Yes!!
Gast- Gast
Pffff! Nog 2 uur tot het verhaal over kindersextoerisme.. Nu nog maar ff huiswerk maken..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dolores schreef:Ik denk dat het logisch is dat bepaalde onderwerpen hier met enige regelmaat terugkomen....
Weet je Do, dit vind ik niet eerlijk. Je zegt dat je je veroordeeld voelt door mij en dan vraag ik om opheldering in een pm en dan wil je de discussie niet aangaan.
En een middenweg? Op wat voor middenweg doel je dan Do? Want zo extreem was mijn tip nou ook weer niet hoor, lezende dat er toch best wat mensen het met me eens waren.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Lejow schreef:Zooo, dokter gebeld. Kan zo de pil ophalen. Ga toch voor 3 maanden terug aan de pil, en als het geld voor de auto rond is, wil mijn vriend er voor gaan
Yes!!
Wat leuk nieuwws
Gast- Gast
Niet díe vraag Giacomo, die vraag over het verschil.
Een middenweg is voor mij zowel aangeven dat het niet gezond is om je dag af te laten hangen van een cijfer op de weegschaal (waar ik het 300% mee eens ben) en iets begripvols schrijven...
Een middenweg is voor mij zowel aangeven dat het niet gezond is om je dag af te laten hangen van een cijfer op de weegschaal (waar ik het 300% mee eens ben) en iets begripvols schrijven...
Gast- Gast
Wat een buttreactie, sorry hoor..Dolores schreef:Fijn dat je niet de enige bent.
Maar..... ach nee, laat maar.
Ik bedoel het allemaal hartstikke goed hoor, jeez..
Gast- Gast
Jee lejow dat is leuk :-)
Oh sta volgens mij in brand en niet op een goede manier...
Oh sta volgens mij in brand en niet op een goede manier...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dolores schreef:Niet díe vraag Giacomo, die vraag over het verschil.
Ja, maar dat het niet gezond is weet Lexie zelf ook wel. Is het niet daarom dat zij juist op zoek is naar gerichte hulp? En begripvolle dingen komen hier al genoeg voorbij. Lees je eigen woorden naar Lotus eens terug..
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: