Smal vallende broekjes
+13
Lejow
Esmee
studiebol
Earane
_Lana_
Lady4
SDL
Novalee
Sophiee
Liadan
Happydobby
Linda
Sanne
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Smal vallende broekjes
Parel schreef:Ja dat is wel lastig! In de winkel zeiden ze ook dat maat 86 er het snelst uit gaat, omdat kinderen daar veelal even in blijven hangen.
Hier hangt B al sinds november in 74/80 pfff.. Ben er nou wel een keer klaar mee
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh joh! Ze ging in het begin heel hard, toch?
L zit nu denk ik een half jaar in 86, wacht nu op de groeispurt naar 92. Al wordt dat sowieso een crime, want ze groeit in de lengte maar de breedte staat stil.
L zit nu denk ik een half jaar in 86, wacht nu op de groeispurt naar 92. Al wordt dat sowieso een crime, want ze groeit in de lengte maar de breedte staat stil.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel, dat is hier ook in de lengte groeien maar de breedte niet. Ze hadden tijdens de vakantie gewoon nog de korte broekjes aan die ze vorig jaar ook aan hadden. Iets korter dan vorig jaar maar voor de rest prima.
Broeken maat 86 hebben ze in de lengte echt nodig maar ik kan hem helemaal aan snoeren en dan lubbert die echt bij hun billen....
Broeken maat 86 hebben ze in de lengte echt nodig maar ik kan hem helemaal aan snoeren en dan lubbert die echt bij hun billen....
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Parel schreef:Oh joh! Ze ging in het begin heel hard, toch?
Ja, redelijk. Vorig jaar zomer zat ze in 56/62 ongeveer. De herfst 68 en in de winter ging ze naar 74, waar ze nu nog dingen van draagt (vooral shirts, broeken zijn veeeeel te kort). Van broeken heeft ze nu 80, alleen daarvan zakt dus heel veel van haar kont af. Ze heeft een spijkerrokje van de hema, maat 80, daar kan ze zowat 2 keer in .
Terwijl ze volgens de groeicurve wel lang is voor haar leeftijd.
Lejow- Lady Post-a-lot
Rokjes past ze hier ook nog in 80 als ik zou willen, vind het dan ook wel leuker als ze wat korter zijn. Jurkjes moest ze hier al vrij snel naar 92, wil het niet zo zijn dat ze in d'r luier rondbanjert. Shirts draagt ze echt al zeker een half jaar in 92, ze heeft ivm haar benen echt een flinke lange romp. Ik moet wel zeggen dat ze iets meer vet begint te kweken!
Parel- Ratel
B zat vorige week op 9650 gram en 81,3 cm.
Hier nog geen vetje te bekennen haha
Maar, ach, als ze haar moeders bouw achterna gaat.. komt dat wel goed
Hier nog geen vetje te bekennen haha
Maar, ach, als ze haar moeders bouw achterna gaat.. komt dat wel goed
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar past B. maat 74 dan nog, Lejow?
Ik was vandaag bij het CB en H. is 82,5 cm en 9700 gram, maar zij past 74 echt niet meer qua lengte. Qua omvang nog wel, maar voor de lengte heeft ze toch al richting 86 nodig. Maat 80 kruipt soms al zo op namelijk. De broekjes die ik van de Hema had in maat 80 heeft ze altijd als reservekleding gehad, want ze heeft er nooit ingepast. Tegen de tijd dat het niet meer gelijk van haar kont afzakte, was de lengte alweer te kort.
Ik was vandaag bij het CB en H. is 82,5 cm en 9700 gram, maar zij past 74 echt niet meer qua lengte. Qua omvang nog wel, maar voor de lengte heeft ze toch al richting 86 nodig. Maat 80 kruipt soms al zo op namelijk. De broekjes die ik van de Hema had in maat 80 heeft ze altijd als reservekleding gehad, want ze heeft er nooit ingepast. Tegen de tijd dat het niet meer gelijk van haar kont afzakte, was de lengte alweer te kort.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
En dan die leggings vd Hema!
Het zijn net harembroeken hier.
Het zijn net harembroeken hier.
Parel- Ratel
Lejow schreef:Parel schreef:Ja dat is wel lastig! In de winkel zeiden ze ook dat maat 86Dochter et snelst uit gaat, omdat kinderen daar veelal even in blijven hangen.
Hier hangt B al sinds november in 74/80 pfff.. Ben er nou wel een keer klaar mee
Mijn zoon draagt shirtjes en broekjes al bijna een jaar! Maat 68, haha. Op een gegeven moment was/ben ik die shirtjes ook wel eens zat . Hij draagt trouwens ook 74 hoor.
Dochter heeft in januari een groeispurtje gemaakt en blijft nu ook weer hangen. Ben ik wel blij mee, heb nog leuke dingen in de kast hangen .
En zie je wel, die kleine B kon niet zo hard blijven groeien .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb wel gemerkt dat dat dus niets zegt.Sanne schreef:Maar past B. maat 74 dan nog, Lejow?
Ik lees hier ook wel eens van kindjes die lang en slank zijn en mijn zoon is lichter en iets kleiner, maar die vind ik dus echt niet lang en slank ogen.
Maar hij heeft ook korte beentjes .
En dochter is wel slank en fijn. Toch is ze al 76 cm en kan ze nog steeds veel dingen maat 68 aan.
Ik dacht altijd dat de maat voor de lengte stond?
_Lana_- Ratel
Maar dan is het toch niet logisch dat jouw dochter nog kleding in maat 68 past, terwijl ze 76 cm is? Dan valt het misschien groot? H. heeft ook een broek in 74 die ze nog steeds past, maar als de maten nou gewoon eens zouden kloppen, dan was hij al bijna 10 cm te klein
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Maar dan is het toch niet logisch dat jouw dochter nog kleding in maat 68 past, terwijl ze 76 cm is? Dan valt het misschien groot? H. heeft ook een broek in 74 die ze nog steeds past, maar als de maten nou gewoon eens zouden kloppen, dan was hij al bijna 10 cm te klein
Dat vind ik dus ook niet logisch.
Daarom vraag ik me af of het klopt.
Ze heeft echt nog aardig wat dingen in 68 en sommige dingen maat 74 zijn te groot. Oja en ze heeft ook maat 74 aan, maar dat is echt vaak nog te groot/wijd. Maar goed dat heeft niets met de lengte te maken natuurlijk.
En ze is echt vorige week nog gemeten.
Apart hè.
Ik kan het niet verklaren.
_Lana_- Ratel
Ja en misschien valt het wel gewoon ruim. Ik weet het niet.
Maar goed, het maakt ook niet uit. Maar ik dacht dat dat altijd wel klopte.
Maar goed, het maakt ook niet uit. Maar ik dacht dat dat altijd wel klopte.
_Lana_- Ratel
Komt dat niet gewoon omdat het ene kind langere benen heeft dan het andere. En mijn dochter en zoon hadden bijvoorbeeld met koninginnedag allebei een shirt aan in maat 98. Zat bij allebei prima terwijl mijn dochter toch echt een stuk groter is dan mijn zoon. Maar mijn zoon is breder gebouwd met een peuterbuikje, terwijl mijn dochter smal is.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier valt Noppies vaak erg goed. En we hebben nu een paar skinny's van H&M, bevalt ook erg goed. Terwijl mijn A. naar mijn idee echt niet supersmal is, vallen veel broekjes al gauw erg breed. En leggings van bijvoorbeeld Hema koop ik in de winter niet eens, en in de zomer een of twee maten kleiner, dan zitten ze netjes, maar wel driekwart.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» lang en smal, welk merk kleding?
» broekjes en rokjes te wijd???
» welke broekjes?
» Dunne katoene broekjes?
» Welk merk kindersandalen valt smal?
» broekjes en rokjes te wijd???