Internet mobiel buitenland T-mobile
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Internet mobiel buitenland T-mobile
Volgende week naar Duitsland waar waarschijnlijk geen Wifi is. Nu kan ik iets afsluiten of zo voor een weekje buitenland. is 200mb voor 7 dagen veel? Ik geloof dat het 15 euro is.
Zijn er nog andere opties?
Zijn er nog andere opties?
Gast- Gast
Re: Internet mobiel buitenland T-mobile
Je hebt twee soorten dagkaarten, een kleine en een grote (weet even precieze aantal mb niet meer) en een soort weekkaart. Die jij zei dus.
Ik neem altijd de weekkaart, zelfs als ik alleen maar een weekendje weg ben. Maar ik internet vrij veel. Soms is halverwege de week de kaart al op. Maar dat is niet gemiddeld denk ik, ik denk dat ik bovengemiddeld veel internet, zelfs in het buitenland.
Je kunt ook steeds een dagkaart kopen, maar met drie dagen ben je uiteindelijk even veel kwijt.
En als je aantal mb op is, dan gaat ie gewoon over op langzamer internet maar dat werkt prima voor whatsapp. Of je koopt weer een nieuwe voor snel internet. Maar ik denk dat een 'normaal' niet zo internet verslaafd persoon wel redt met die 200 mb.
Ik vind het ideaal, geen hoge kosten en ik zet t altijd aan zodra ik over de grens ga. Het werkt ook voor meerdere landen dus stel je rijdt van Duitsland naar Zwitserland, dan hoef je niet een nieuwe te kopen omdat je in nieuw land bent.
Ik neem altijd de weekkaart, zelfs als ik alleen maar een weekendje weg ben. Maar ik internet vrij veel. Soms is halverwege de week de kaart al op. Maar dat is niet gemiddeld denk ik, ik denk dat ik bovengemiddeld veel internet, zelfs in het buitenland.
Je kunt ook steeds een dagkaart kopen, maar met drie dagen ben je uiteindelijk even veel kwijt.
En als je aantal mb op is, dan gaat ie gewoon over op langzamer internet maar dat werkt prima voor whatsapp. Of je koopt weer een nieuwe voor snel internet. Maar ik denk dat een 'normaal' niet zo internet verslaafd persoon wel redt met die 200 mb.
Ik vind het ideaal, geen hoge kosten en ik zet t altijd aan zodra ik over de grens ga. Het werkt ook voor meerdere landen dus stel je rijdt van Duitsland naar Zwitserland, dan hoef je niet een nieuwe te kopen omdat je in nieuw land bent.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Je kunt het dus ook steeds uitzetten? Anders gaat het misschien extra snel op omdat je steeds 'online' bent?
Ik wil daar wat updates kunnen doen van het trainen en uiteindelijk ook van de wedstrijd natuurlijk. Wat foto's op facebook zetten, twitteren, whatsappen etc.
Hoe koop je zo'n kaart? En gaat het in als je het gebruikt of als ik het nu al koop gaat het dan al meteen in?
Ik wil daar wat updates kunnen doen van het trainen en uiteindelijk ook van de wedstrijd natuurlijk. Wat foto's op facebook zetten, twitteren, whatsappen etc.
Hoe koop je zo'n kaart? En gaat het in als je het gebruikt of als ik het nu al koop gaat het dan al meteen in?
Gast- Gast
Als je je internet (3G) gewoon uitzet op je telefoon, dan doet ie t niet nee.
Of je moet handmatig op je telefoon gewoon even instellen waar je push berichten/meldingen van wilt. Dus bijv je Facebook meldingen uitzetten. Dat scheelt al.
Zodra je in het buitenland komt krijg je wel sms'je met de code die je door moet whatsappen. WEEKPAS1 is het geloof ik maar dat staat wel in dat sms'je en naar welk nummer t moet. Heel makkelijk. En als je 80% verbruikt hebt krijg je ook een melding.
Of je moet handmatig op je telefoon gewoon even instellen waar je push berichten/meldingen van wilt. Dus bijv je Facebook meldingen uitzetten. Dat scheelt al.
Zodra je in het buitenland komt krijg je wel sms'je met de code die je door moet whatsappen. WEEKPAS1 is het geloof ik maar dat staat wel in dat sms'je en naar welk nummer t moet. Heel makkelijk. En als je 80% verbruikt hebt krijg je ook een melding.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja klopt en mede omdat ik t buitenland internet goed geregeld vind (dat vind ik belangrijk) wil ik daar ook blijven.
Marin- Lady Post-a-lot
Jijz egt als je MB op zijn dan gaat ie over op langzamer internet. Is dat dan wel vanuit die weekbundel of betaal je dan los extra? Ik ben echt een nitwit... In Azie was overal Wifi, dus dat was heel handig.
Gast- Gast
Nee je betaalt dan niet extra.
Maar pak zo veel mogelijk Wifi waar t kan. Doe ik ook altijd. Gewoon 3G waar geen Wifi is maar op veel plekken kan je vaak wel gratis inloggen.
Maar pak zo veel mogelijk Wifi waar t kan. Doe ik ook altijd. Gewoon 3G waar geen Wifi is maar op veel plekken kan je vaak wel gratis inloggen.
Marin- Lady Post-a-lot
Als het kan op je telefoon even de app Travel and Surf erop zetten, dat is een app die alle uitleg geeft, en daarin kan je ook meteen je pas nemen als je in het buitenland bent. Hier in nederland werkt het pas nemen gedeelte niet. Handige app vind ik zelf.
En volgens mij is dat wel genoeg aan mb, ik heb er vorig jaar 2 genomen van een week (2 weken weg ook) en niet op gebruikt, en toch mail, whatsapp facebook enz gekeken.
En volgens mij is dat wel genoeg aan mb, ik heb er vorig jaar 2 genomen van een week (2 weken weg ook) en niet op gebruikt, en toch mail, whatsapp facebook enz gekeken.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
De app staat er op. Ben benieuwd! Bedankt voor jullie hulp!
Gast- Gast
Hoe snel gaat die 200mb op? Als ik online blijf ivm whatapp berichten ontvangen, gaat het dan hard? Of kan ik het steeds (de 3G) even aanzetten is dat beter?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Mobiel internet iPhone/T-mobile
» T-mobile internet/bellen
» Internet en het buitenland?
» Internet op je mobiel
» Internet op je mobiel
» T-mobile internet/bellen
» Internet en het buitenland?
» Internet op je mobiel
» Internet op je mobiel
Pagina 1 van 1