Speelhuisje
+11
Sanne
Balloon
Susan
ottomeester
Kalishi
kwak
PapillonRose
Fiwen
Laced
Floor
Linda
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speelhuisje
Wie heeft er een speelhuisje in de tuin? Spelen jullie kinderen er vaak in? En blijft het lang leuk?
M'n dochter heeft een klein plastic huisje, maar dat stelt niet zoveel voor. Ik heb echt heel erg leuke houten gezien, met zandbak. Zoals deze. Echt gaaf!
M'n dochter heeft een klein plastic huisje, maar dat stelt niet zoveel voor. Ik heb echt heel erg leuke houten gezien, met zandbak. Zoals deze. Echt gaaf!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Speelhuisje
Dat is een leuk huis!
onze zoon heeft een plastic huis, best groot ook nog. Hij vind het geweldig leuk en speelt er elke dag mee.
onze zoon heeft een plastic huis, best groot ook nog. Hij vind het geweldig leuk en speelt er elke dag mee.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Oh, die is heel gaaf! Levi heeft ook een groot speelhuis en speelt er vaak mee. Vooral alles in het huisje zetten en vervolgens alles er weer uithalen is een favoriete bezigheid.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
J heeft dit huisje van mijn ouders gekregen voor haar 2e verjaardag. Nu staat het nog bij mijn ouders in de tuin maar als onze aanbouw en tuin klaar zijn (over 1,5 maand) dan komt het hier naartoe. Bij mijn ouders speelt ze er altijd in en alle kindjes die langs komen vinden het geweldig.
Ondertussen heeft mijn vader leuningen langs de trap gemaakt en aan de voorkant een glijbaan eraan vast gemaakt.
Ondertussen heeft mijn vader leuningen langs de trap gemaakt en aan de voorkant een glijbaan eraan vast gemaakt.
Laatst aangepast door Fiwen op ma 1 jul 2013 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Fiwen, dan gaan de kindjes die daar langskomen balen als dat mooie huisje niet meer bij je ouders staat. Ziet er erg leuk uit.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wauw, Fiwen, wat een prachtig huisje! Zoiets zou ik ook we hier in de tuin willen, al vrees ik dat het een beetje buiten budget is gezien de prijs van de meeste grote houten huisjes. Maar wat een prachtig huisje zeg! Veel mooier dan die van plastic die je veel ziet.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben een houten met echte dakpannen, besteld bij een bouwbedrijf.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Wij hebben een houten met echte dakpannen, besteld bij een bouwbedrijf.
Mag ik vragen waar?
Het bouwbedrijf van die waar ik het plaatje van plaatste zit ver weg. Iets meer in de regio zou fijn zijn.
Fiwen, wat gaaf zeg!! Heel mooi!
Linda- Ratel
oeh super leuk Linda!
Fiwen: geweldig huisje voor je dochter!
Fiwen: geweldig huisje voor je dochter!
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Naast steigerhouten meubelen zie je ook steeds vaker dit soort speelhuisjes opduiken, erg leuk voor de kids en het ziet er in de tuin ook nog eens gezellig uit!
ottomeester- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 10-07-13
Zo wauw, als ik toch eens zo'n tuin had, waar zo'n huis in paste.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Slimme manier van reclame maken
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Haha, slim! Wel mooi trouwens. Ik wil ook een mega tuin met groot speelhuis, maar de staatsloterij werkte alweer niet mee gisteravond.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Sanne schreef:Haha, slim! Wel mooi trouwens. Ik wil ook een mega tuin met groot speelhuis, maar de staatsloterij werkte alweer niet mee gisteravond.
Hier wel. 7,50
Linda- Ratel
Linda schreef:Sanne schreef:Haha, slim! Wel mooi trouwens. Ik wil ook een mega tuin met groot speelhuis, maar de staatsloterij werkte alweer niet mee gisteravond.
Hier wel. 7,50
Haha, je moet ergens beginnen, nietwaar?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Mooi huisje fiwen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Reclame of niet, ik vind het een leuk huisje!
Zijn jullie nooit bang met splinters? Dat steigerhout spintert als een tierelier volgens mij...
Zijn jullie nooit bang met splinters? Dat steigerhout spintert als een tierelier volgens mij...
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Linda schreef:Sanne schreef:Haha, slim! Wel mooi trouwens. Ik wil ook een mega tuin met groot speelhuis, maar de staatsloterij werkte alweer niet mee gisteravond.
Hier wel. 7,50
Haha, kun je toch al 1 a 2 planken voor kopen :-)
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een leuk huisje Fiwen, vooral met dat trappetje er naar toe
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: