Speelhuisje
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Speelhuisje
Wie heeft er een speelhuisje en zijn er die dat zelf hebben gemaakt? Wij willen er zelf 1 gaan maken. Ben benieuwd of iemand dat toevallig ook heeft gedaan?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Speelhuisje
Wij hebben een speelhuis, maar niet zelf ontworpen. We hebben het als bouwpakket gekocht en zelf in elkaar gezet, dat was wel een verschrikkelijke rotklus. Maar leuk zeg, dat jullie er zelf 1 willen maken. Wat voor iets willen jullie?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Wij hebben een speelhuis, maar niet zelf ontworpen. We hebben het als bouwpakket gekocht en zelf in elkaar gezet, dat was wel een verschrikkelijke rotklus. Maar leuk zeg, dat jullie er zelf 1 willen maken. Wat voor iets willen jullie?
Gewoon beetje standaard huisje, met een deur en raampjes. Mijn man is best handig,dus wou het zelf gaan maken.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Wat leuk! Als je vriend handig is, komt het vast wel goed. Als je googelt op speelhuisjes, kun je ook wel mooie voorbeelden vinden. Misschien kunnen jullie daar nog wat mee.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Dat klinkt leuk! Wij hebben een speelhuis met glijbaan, schommels en een picknicktafel eronder. En dan komt het inderdaad wel goed als je vriend een beetje handig is.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hier ook aan zitten te denken, man is nu een schuurtje aan het bouwen, kan hij zo doorbouwen
Maar ik twijfel nog, we hebben ook al een soort plastic torentje met glijbaan, maar ik vind zo`n houten huisje zo leuk
Met raampjes, een plantenbakje met nepbloemetjes en gordijntjes
Oja, ik zoek ook nog een stukje extra tuin!
Maar ik twijfel nog, we hebben ook al een soort plastic torentje met glijbaan, maar ik vind zo`n houten huisje zo leuk
Met raampjes, een plantenbakje met nepbloemetjes en gordijntjes
Oja, ik zoek ook nog een stukje extra tuin!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: