Huilen tijdens slaap
+4
Purpleflower
SDL
Mida4you
Linda
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Huilen tijdens slaap
Mijn dochter heeft de laatste tijd dat ze 's nachts in haar slaap aan het huilen is. Nu ook weer. Op de babyfoon zie ik dat ze echt nog slaapt en niet wakker. Het klinkt echt heel sneu. Hard jammeren en "mijn papa" roepen.
Ik denk dat ze misschien droomt / nachtmerries heeft.
Doen jullie kinderen dat ook wel eens? Ga je er dan heen of laat je ze liggen?
Ik denk dat ze misschien droomt / nachtmerries heeft.
Doen jullie kinderen dat ook wel eens? Ga je er dan heen of laat je ze liggen?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Huilen tijdens slaap
Mijn dochter heeft het regelmatig. Op het moment valt het mee maar heb een tijd gehad dat ik regelmatig naar haar toe moest omdat ik dat weet dat ze droomt en dan roept ze van alles. Ik probeer haar te kalmeren door haar lichtelijk wakker te maken zodat ze uit haar droom wordt gehaald en dat helpt. Als ze zoiets heeft laat ik haar npoit huilen maar gaat 1 van ons altijd heen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mijn zoontje is twee en half en hij heeft het ook regelmatig. Meestal ga ik even kijken en wacht ik totdat hij weer wat rustiger is. Mijn dochtertje had het ook rond deze leeftijd wat heftiger. Nu, ze wordt bijna 5, hoor ik haar s'nachts bijna nooit meer.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Het klinkt zo sneu hè. We hebben haar nu laten liggen en ze is weer stil.
Maar ik vind dat aan de andere kant ook weer niet fijn. Als ik zelf een nare nachtmerrie heb gehad dan word ik ook graag even getroost.
Maar ik vind dat aan de andere kant ook weer niet fijn. Als ik zelf een nare nachtmerrie heb gehad dan word ik ook graag even getroost.
Linda- Ratel
Tijdens het spelen merk ik ook dat ze haar fantasie begint te gebruiken. Ze zullen op deze leeftijd misschien heel veel moeten verwerken.
Linda- Ratel
Linda schreef:Het klinkt zo sneu hè. We hebben haar nu laten liggen en ze is weer stil.
Heel zielig maar gelukkig wordt mijn zoontje er heel vaak niet wakker door. Als hij er wel wakker van wordt, is hij helemaal overstuur en dan krijg ik echt zo'n stevige mama-laat-me-nooit-meer-los knuffel .
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Dat is het hem ook dat ze steeds meer dingen opslaan en indrukken op doen van alle dingen die ze doen en meemaken. En daar gaan ze over dromen. Een voorbeeld. Mijn dochter is gek van draaimolens en we zijn 2 weken terug naar plopsaland geweest en vaak in de draaimolen gezeten. Die avond had ze het over de draaimolen in haar slaap en was aan het huilen.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben sinds deze week ook bij onze dochter.
Ze had het wel eens een klein beetje.
Ik ga er meteen naar toe, aai haar over de hoofdje, en zeg ben je zo aan het dromen meisje..
Meestal draait ze zich om en slaapt verder. Nu ligt ze voor de 2e nacht tussen in, omdat ze ineens helemAal overstuur wakker word, en dan niet terug durft in de eigen bedje.
Ze had het wel eens een klein beetje.
Ik ga er meteen naar toe, aai haar over de hoofdje, en zeg ben je zo aan het dromen meisje..
Meestal draait ze zich om en slaapt verder. Nu ligt ze voor de 2e nacht tussen in, omdat ze ineens helemAal overstuur wakker word, en dan niet terug durft in de eigen bedje.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ja als ze aan t dromen zijn, ik laat ze gewoon liggen. Als t heel erg is vraag ik de volgende dag wel aan mijn zoontje wat hij had gedroomd meestal weet hij dan wel te vertellen dat het een niet zo'n leuke droom was en wat er dan allemaal gebeurt was.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Hoe oud is jouw zoon, pink? Ik wilde het laatst ook een keer 's ochtends met dochter over hebben, maar ze zat me aan te kijken alsof ze water zag branden. Dromen? Ze was gewoon haar speen kwijt, haha.
Linda- Ratel
Hier ook veel bewegen en praten in haar slaap. We horen hier regelmatig: 'waar is mammie nou', of: 'auw, auw, auw', of: 'niet doen, niet doen!'. Zij kan het ook niet navertellen de volgende morgen.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Ik hoor mijn dochter af en toe jammeren in haar slaap, duurt vaak maar even en dan zwakt het af. Een paar maanden terug begon ze uit het niets een paar keer hysterisch te huilen, hoewel met haar ogen dicht heb ik haar toen bij ons in bed genomen om te kalmeren. Dit heeft ze een paar keer gehad, was ook ineens weer over.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
D. heeft het ook regelmatig, die praat sowieso heel veel in haar slaap. Laatst sliep ze bij mij in bed (man had een nachtdienst) en begon ze eerst te huilen, om vervolgens hysterisch te gaan schreeuwen. Helemaal in paniek en compleet overstuur! We waren die week naar de dierentuin geweest en nu wilde een tijger haar pakken. Ze wilde alleen nog maar verder slapen met de nachtlampjes aan en heeft nog ruim 2 uur met een arm voor haar ogen, zonder te willen bewegen, verder geslapen. Erg sneu!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» huilen in de slaap
» Huilen in slaap
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Slaap kindje slaap!
» Slaap jij met BH?
» Huilen in slaap
» Laten jullie baby's huilen om het huilen?
» Slaap kindje slaap!
» Slaap jij met BH?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: