Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

+7
Mees
Carra
Antibes
Mizz_S
nina
Kowalski
*Bloempje*
11 plaatsers

Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  *Bloempje* za 29 jun 2013 - 1:37

En de Tour is weer begonnen... Ben geen enorme fan en weet er ook 't fijne niet helemaal van, maar vind het wel leuk om te kijken/op de achtergrond aan te zetten. Mijn vriend is wel groot fan, kijkt graag op de momenten dat hij thuis is en kijken ook altijd de Avond Etappe met Mart Smeets en/of Tour du Jour.

Dit jaar starten ze vanaf Corsica. Vorig jaar waren wij hier op vakantie, vlak langs de doorgaande weg waar ze dit jaar zouden rijden. Camping waar we zaten was toen al volgeboekt. 

Nu zaten ze net iets onder de helft van de rit en heb even op zitten letten waar ze zaten. Zie ik zo "ons" strandje voorbij komen en paar tellen later ook het reclamebord van de Camping. Toch wel grappig! smile 

Kijkt/volgt iemand van jullie het ook?
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Kowalski za 29 jun 2013 - 1:42

Ik! Vind het echt tof om dat te volgen, heb zoveel respect voor die renners! En er zitten echt wel lekkere mannen tussen Yes
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  *Bloempje* za 29 jun 2013 - 1:47

Absoluut haha! smile 

Respect idd, die gasten trainen zo ongelofelijk veel en hard...dan fiets je die afstanden wel "ff". 

Zit heerlijk languit op de bank met laptop op schoot en de Tour aan Very Happy Toen ik net samen was met m'n vriend keek ik af en toe mee en deed ondertussen m'n eigen ding. Maar nu zet ik 'm zelf aan omdat ik het wil zien haha!

Vind het overigens wel storend dat ze op de NOS de TT Assen er doorheen doen en pas later op de middag langer uitzenden. Nu Eurosport aanstaan, maar daar zit dit jaar opeens ook reclame in...irritant! Sad
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  nina za 29 jun 2013 - 2:59

Mijn vriend is ook een grote fan.
Hij organiseert ook elk jaar een tourtoto voor z'n vrienden, familie, collega's en andere belangstellenden. Compleet met wisselbeker en al.
Ik vind het soms leuk om mee te kijken, vooral straks bij de alpe d'Huez omdat mijn vriend die net 6 keer opgefietst heeft. 

Ik vind het overigens een heerlijk achtergrond geluidje, de tv aan met wielrennen.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  *Bloempje* za 29 jun 2013 - 3:57

Nina, dat is helemaal leuk! smile 

Vind het ook heerlijk om gewoon aan te hebben staan, commentaar er tussendoor enzo!

Ik heb "ons" strandje en reclamebord van de camping van vorig jaar voorbij zien komen haha! :cheering: Grappig om zo in een flits weer terug te zien! Sowieso is het een lange, doorgaande weg waar wij toen ook veel gereden hebben, dat is wel heel goed te herkennen.
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 3:59

Mijn vriend kijkt vol spanning, die heeft een tijdje op een camping daar gewerkt, feest van herkenning voor hem, haha.

Wat een gedoe zeg, met die bus. Eerste etappe, meteen feest Very Happy 

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Mizz_S za 29 jun 2013 - 4:04

Ik (en mijn man) kijken ook altijd. Vind het zelfs jammer dat ik vaak de finish mis omdat ik moet werken. Dan probeer ik meestal wel de live streaming te kijken maar das minder leuk!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Antibes za 29 jun 2013 - 4:11

Ik heb het ook meestal wel op de achtergrond aanstaan.. smile Nu ook weer lekker chaos met finish verplaatsen, finish toch niet verplaatsen, valpartij, nog een valpartij.. Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  *Bloempje* za 29 jun 2013 - 4:20

Sjonge...wat een chaos haha! En dat al op de 1e dag....

Kittel als eerste over de finish, wat gaan die hard 't laatste stukje zeg!!

Vriendlief is onderweg vanuit z'n werk (werkt tot 5), heeft net niet de finish kunnen zien Sad
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Carra za 29 jun 2013 - 5:30

Ik kijk het ook meestal. En als er belangrijke ritten zijn probeer ik vaak iets eerder van werk weg te gaan zodat ik de laatste paar kilometer nog kan zien.
Bij ons in het dorp organiseren ze een hele grote tourpoule waar 100 man aan meedoet. Heel gezellig altijd. Ik doe zelf niet mee want je moet elke dag een lijstje invullen met 10 renners en dan weet ik er echt te weinig van af.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Mees za 29 jun 2013 - 6:11

Bij ons staat het eigenlijk ook altijd wel aan. Gisteren zaten we Op RTL 7 te kijken en toen ging het op een gegeven moment over die Kittel..zei tegen mijn vriend dat een collega van hem wel op Kittel leek.
Nou won hij vandaag..ik lag helemaal in een scheur. Had eerder nog niet van de hele man gehoord.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 6:15

Ik kijk het ook!
Ik kan me er ook echt op verheugen en haast me vaak naar huis uit m'n werk om nog net de laatste kilometers te kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Tsjip za 29 jun 2013 - 6:20

Hmmm normaal kijken mijn man en ik naar Mart Smeets als we op vakantie zijn. Dat is dan op BVN en dat zenden ze uit net voor wij dan gaan slapen. Maar dit jaar hebben we laat vakantie dus dat gaat 'm niet worden. Ik zal er dan nu ook niet veel van mee krijgen denk ik. Bij gebrek aan iets anders is het leuk om te zien maar nu zap ik verder Wink

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Ooh La La! za 29 jun 2013 - 6:40

Ik volg het ook! In principe kan ik dit keer elke dag de hele tour kijken, want werkloos, maar dan wordt er de komende 3 weken helemaal niks in huis gedaan Wink

Naar de Alpe d'Huez ben ik ook benieuwd. Mijn vriend is 'm begin van de maand ook een aantal keren opgefietst.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Gast za 29 jun 2013 - 6:49

Wat een bizarre laatste kilometers van deze etappe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  nina za 29 jun 2013 - 7:02

Pritt schreef:Wat een bizarre laatste kilometers van deze etappe!

 Nou idd zeg.

Goed dat alle tijden geneutraliseerd worden.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Snirp za 29 jun 2013 - 21:18

Gister helaas niet kunnen kijken, was een dagje weg.
Maar vanaf vandaag ga ik het zeker volgen!
Heerlijk de tv aan, na een dagje werken.
We gaan we de 13e op vakantie... Dan maar volgen via Internet , of op de camping (in Frankrijk Wink) in de kantine kijken :P
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Fjell za 29 jun 2013 - 21:44

Ik volg het elk jaar! Ben ook 3x met mijn ouders, broertje en zusje naar Frankrijk op vakantie geweest speciaal om de tour live te gaan kijken! Dat was echt geweldig! Very Happy 1 keer wild gekampeerd bovenop de top van de col du Glandon tussen allemaal belgen. Supergezellig! Ook 2 jaar achter elkaar op een camping langs de col du Tourmalet gestaan wat ook erg leuk was.

Doe verder ook elk jaar mee aan tourtotospel van de krant, en mijn ouders en zusje ook. Zo is er ook altijd competitie van wie van de familie de beste ploeg heeft samengesteld! 

Was gister inderdaad wel gelijk een chaotisch begin van de tour :O Gelukkig konden ze die bus nog net op tijd weg krijgen... en lijkt er op dat iedereen weer aan de start gaat verschijnen vandaag!
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Gast zo 30 jun 2013 - 6:52

Ondanks dat ik zelf veel sport vind ik het eigenlijk erg saai om te kijken.. Mij. Vriend volgt het en kijkt het liefste de hele dag, en dan ook normerend alle programma's in de avond die er over gaan. Ik vind alleen de laatste kilometers van elke etappe leuk, de tijdritten en de bergbeklimmingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  nina za 6 jul 2013 - 1:23

Potverdikke. Mijn vriend is de hele dag chagrijnig en niet te genieten.
(Gister feestje gehad dus kater i.c.m. te weinig slaap)

En nu is t wielrennen vandaag begonnen en nu loopt ie te hyperventileren van enthousiasme (nou ja hijgen dan) en vind ie opeens alles zo leuk en mij zo lief.

Oh oh..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't? Empty Re: Tour de France 2013; wie kijkt/volgt 't?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum