Sport bh gezocht
+4
TukTuk
Lies
Lady4
Blond
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sport bh gezocht
Ik zoek een sport bh (eigenlijk meer een topje, want voor een sport bh heb ik te weinig tiet) in het oranje.... Dit omdat het onder een Triathlon top komt, met een rits aan de voorkant en dan vind ik het wel geinig als je dan een oranje topje ziet. Ik ben me suf aan het zoeken...maar vind niks. Iemand nog een idee waar ik kan kijken of heeft iemand iets in de kast liggen?
Gast- Gast
Re: Sport bh gezocht
Kan je niet een witte sportbh bij de Hema kopen en die met textiel verf oranje verven?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
H&M? Die heeft wel verschillende kleuren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Deze hebben ze bij hunkemoller, maar is meer aan de rode kant geloof..
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/sportmode/sport-bh/mxdc-sport-1095/ladies-sports-bra-109516-66/
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Het moet echt knal oranje zijn. Heb wel een zwarte met oranje randje, dus als ik niks kan vinden doe ik die aan.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Tuktuk mooie! Alleen wel duur
Ja dat wel inderdaad Anders zou ik idd, weet niet meer wie het zei, een goedkope witte kopen bij de Hema ofzo, en die verven.
TukTuk- Ratel
Ik heb twee sportbh's van de HEMA en die vind ik heel fijn.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Jip83 schreef:Is dat verven niet heel moeilijk? Zitten sporttops van de Hema lekker?
Nee helemaal niet! Gewoon in een emmer, of in de wasmachine. Je hebt maar een klein pakje nodig (Dus niet die grote van rond de 8 euro, dat is voldoende voor een spijkerbroek oid). Denk dat die kleine rondjes voldoende zijn.
Je moet alleen even op de verpakking kijken of het voor handwas of voor de machine is.
TukTuk- Ratel
[img]http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V08%200153041%20009%2076%200397%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large][/img]
Deze is van de H&M. Bij de beschrijving staat Neon-oranje. Misschien is ie in het echt feller van kleur.
Van de vorige collectie had ik er ook eentje besteld in het fel oranje, maar heb die retour gestuurd.
In de winkel hanger er meestal veel kleurtjes.
Deze is van de H&M. Bij de beschrijving staat Neon-oranje. Misschien is ie in het echt feller van kleur.
Van de vorige collectie had ik er ook eentje besteld in het fel oranje, maar heb die retour gestuurd.
In de winkel hanger er meestal veel kleurtjes.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Inderdaad H&M! Ik heb een felroze die ik draag onder een zwart topje. Ik draag daar ook nog een sportbh onder. Ik vind het fijn als alles lekker strak vast zit.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
http://www.hm.com/nl/product/03922?article=03922-E#article=03922-D
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Bedankt!! De oranje top besteld. Met kortingscodes moest ik er nog iets bij doen...dat werd een nagellakje en totaal maar 16€ kwijt
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gezocht: sport
» (sport)vriendin gezocht
» (sport)maatje gezocht!
» Sport maatje gezocht Breda
» Sport lady's en vriendinnen gezocht voor omg Sittard
» (sport)vriendin gezocht
» (sport)maatje gezocht!
» Sport maatje gezocht Breda
» Sport lady's en vriendinnen gezocht voor omg Sittard
Pagina 1 van 1