Voor een kindje in 2013!
+50
Eppie
Victoria-
Elvie_
Novalee
Filoria
Lousanne
Amber-
Minx
Susanne84
peach
Mees
Razz
Fearie
Annie24
M@niek
slaatje
Arwyn
Eep
Poeke
Rebecca
MaiMai
SoGood
Pitufo
Snoes
Suus
Steep
Nijntje
Raven
liesje
Takkie
SDL
Aagje!
CCC
Burn
Linnie1985
Happydobby
Lejow
Jasmine
Ilovethe90s
Punto
Stokstaartje
Aimee
Parel
Exogenesis
mzcharlotte
Rituals_
me1987
ShallY
Sent
Taeda
54 plaatsers
Pagina 17 van 20
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Re: Voor een kindje in 2013!
Ja, dat is vervelend he Victoria... Hopelijk kan de homeopaat iets voor je betekenen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
ilovethe 90´s
Punto hopelijk is het deze maand raak voordat je vriend weg is.
Victoria, het kan zijn dat je zwanger bent een vriendin van mij had pas na 10 dagen overtijd een positieve test.
Takkie ik zou ook gewoon nog een test doen als je maandag nog geen normale menstruatie hebt gehad gewoon doen. Ik had bij de eerste en nu voor de miskraam ook wat bruin bloed gehad als innesteling. En beide keren dacht ik toen ook dat mijn menstruatie begonnen was. Dat zette ook niet door dat bruine bloed en naar aanleiding daarvan deed ik een test.
Punto hopelijk is het deze maand raak voordat je vriend weg is.
Victoria, het kan zijn dat je zwanger bent een vriendin van mij had pas na 10 dagen overtijd een positieve test.
Takkie ik zou ook gewoon nog een test doen als je maandag nog geen normale menstruatie hebt gehad gewoon doen. Ik had bij de eerste en nu voor de miskraam ook wat bruin bloed gehad als innesteling. En beide keren dacht ik toen ook dat mijn menstruatie begonnen was. Dat zette ook niet door dat bruine bloed en naar aanleiding daarvan deed ik een test.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Uiteindelijk is het niet meer ter sprake gekomen bij de homeopaat.
Volgens mij ben ik nu ook ongesteld aan het worden. Ik heb licht bloed verlies en knallende koppijn.
Even afwachten in hoeverre het gaat doorzetten. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben.
Raven, hoe gaat het nu met jou?
Volgens mij ben ik nu ook ongesteld aan het worden. Ik heb licht bloed verlies en knallende koppijn.
Even afwachten in hoeverre het gaat doorzetten. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik niet zwanger ben.
Raven, hoe gaat het nu met jou?
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Takkie, heb je al duidelijkheid?
Victoria, heeft het bij jou nog doorgezet? Ik gebruik ook twee apps. Period tracker lite en woman log.
Ah amber dat had ik inderdaad wel gelezen maar blijkbaar niet goed onthouden.
Ik heb net een knal positieve ovulatietest, vriend is vanochtend weggegaan dus hoop dat onze gezelligheid van gisteren genoeg was haha. En anders maar weer een maand wachten
Victoria, heeft het bij jou nog doorgezet? Ik gebruik ook twee apps. Period tracker lite en woman log.
Ah amber dat had ik inderdaad wel gelezen maar blijkbaar niet goed onthouden.
Ik heb net een knal positieve ovulatietest, vriend is vanochtend weggegaan dus hoop dat onze gezelligheid van gisteren genoeg was haha. En anders maar weer een maand wachten
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Wat balen Punto dat je vriend net weg is. Hopelijk was gisteravond idd genoeg! Wanneer komt hij weer terug?
Ja, ik ben echt ongesteld met alle ellende erbij Gister meteen migraine en vandaag de naweeen er nog van. Vanavond vroeg naar bed.
Ja, ik ben echt ongesteld met alle ellende erbij Gister meteen migraine en vandaag de naweeen er nog van. Vanavond vroeg naar bed.
Victoria-- Fluisteraar
Nee, ik heb nog niet getest. Ik heb me laten vertellen dat je minimaal een week na de eventuele innesteling de beste kans op een positieve test hebt, en na 10 dagen is het duidelijkst. Deze week zijn we niet meer samen thuis 's ochtends, behalve vrijdag. Dan ga ik dus testen.Punto schreef:Takkie, heb je al duidelijkheid?
Wat balen dat je net nu een positieve ovulatietest hebt, net nu je vriend weg is. Ik hoop inderdaad dan voor je dat gisteren z'n vruchten heeft afgeworpen. Ik zal voor je duimen.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Hij is over drie weken terug, of naja 2,5 week ongeveer op vrijdag. Balen dat het dan ook nog met zoveel ellende komt.Victoria- schreef:Wat balen Punto dat je vriend net weg is. Hopelijk was gisteravond idd genoeg! Wanneer komt hij weer terug?
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
@punto! Hopelijk was het genoeg! Duim voor je!
@vitoria: balen van je hevige menstruatie! Hopelijk is het snel weer over en kan j volgende ronde beginnen!
@takkie! Spannend! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
@all: vrijdag is me nod! En ik voel helemaal niets! Geen buik kramp, geen rugpijn! Niets! Alsof alles stilstaat van binnen!
Ik heb helemaal geen test drang, heb zoiets van was het maar vast vrijdag dan wordt ik ongesteld, en kan de laatste ronde clomid beginnen! Stom he??
Deze week weer twee zwangeren erbij die ik ken! Gun het ze van harte! Maar merk wel dat ik nu toch wel verdrietig ervan wordt! Wil er in me omgeving niet te veel laten blijken maar gelukkig heb ik jullie
@vitoria: balen van je hevige menstruatie! Hopelijk is het snel weer over en kan j volgende ronde beginnen!
@takkie! Spannend! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
@all: vrijdag is me nod! En ik voel helemaal niets! Geen buik kramp, geen rugpijn! Niets! Alsof alles stilstaat van binnen!
Ik heb helemaal geen test drang, heb zoiets van was het maar vast vrijdag dan wordt ik ongesteld, en kan de laatste ronde clomid beginnen! Stom he??
Deze week weer twee zwangeren erbij die ik ken! Gun het ze van harte! Maar merk wel dat ik nu toch wel verdrietig ervan wordt! Wil er in me omgeving niet te veel laten blijken maar gelukkig heb ik jullie
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Hoi,
Ik moet ook weer wachten tot vrijdag.
Hier ook veel zwangeren in de omgeving wat ik van de week heb gehoord/gelezen en dat doet pijn! ondanks dat ik het ze gun.
Ik voel wel weer een beetje rare dingen maar dat heb ik echt iedere maand n dat verbeeld ik me niet. Is gewoon mijn cyclus denk ik heb wel last van steekjes in liezen soms maar ook al eerder gehad en toen was er niks maar ook een keer van wel.
Spannend weer dus al durf ik er niet meer zo goed op te hopen.
Iedereen succes gewenst!
Ik moet ook weer wachten tot vrijdag.
Hier ook veel zwangeren in de omgeving wat ik van de week heb gehoord/gelezen en dat doet pijn! ondanks dat ik het ze gun.
Ik voel wel weer een beetje rare dingen maar dat heb ik echt iedere maand n dat verbeeld ik me niet. Is gewoon mijn cyclus denk ik heb wel last van steekjes in liezen soms maar ook al eerder gehad en toen was er niks maar ook een keer van wel.
Spannend weer dus al durf ik er niet meer zo goed op te hopen.
Iedereen succes gewenst!
Rituals_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13
Jammer victoria, ook meteen met zoveel klachten erbij.
Punto, hopelijk laat jullie gezellige avond binnenkort zijn effect zien.
Takkie, spannend!
Aagje, geen gekke gedachte. Toch hoop ik voor je dat die laatste ronde niet nodig is. En dat je verdrietig wordt is heel normaal. Weet je omgeving dat je voor een 2e bezig bent? Gelukkig kan je sowieso hier terecht.
Rituals, inderdaad weer spannend. Mijn duimen draaien.
Ik zit nu op dag 21, heb mijn ovulatie volgens mij gehad op dag 14/15. Ik voel me nu een paar dagen nogal slap, moe en wat misselijk. Gisteren werd ik steeds misselijk tijdens het tandenpoetsen. Ik eet verder wel normaal, maar pas na 16.00 uur krijg ik echt trek in eten. En veel trek, ik knor de hele avond. Ben benieuwd of ik een griepje aan het ontwikkelen ben, of dat het toch iets anders is...
Punto, hopelijk laat jullie gezellige avond binnenkort zijn effect zien.
Takkie, spannend!
Aagje, geen gekke gedachte. Toch hoop ik voor je dat die laatste ronde niet nodig is. En dat je verdrietig wordt is heel normaal. Weet je omgeving dat je voor een 2e bezig bent? Gelukkig kan je sowieso hier terecht.
Rituals, inderdaad weer spannend. Mijn duimen draaien.
Ik zit nu op dag 21, heb mijn ovulatie volgens mij gehad op dag 14/15. Ik voel me nu een paar dagen nogal slap, moe en wat misselijk. Gisteren werd ik steeds misselijk tijdens het tandenpoetsen. Ik eet verder wel normaal, maar pas na 16.00 uur krijg ik echt trek in eten. En veel trek, ik knor de hele avond. Ben benieuwd of ik een griepje aan het ontwikkelen ben, of dat het toch iets anders is...
Eep- Fluisteraar
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Ik ben vandaag bij het ziekenhuis geweest.
Er was niets te zien, wat ik wel al verwacht had. Maar voor de rest waren er wel eitjes te zien en een mooie baarmoeder dus er zit iig niets in de weg van weefsel.
Het was een superaardige man de gynaecoloog. Hij zei gelijk je hebt gewoon een zwangerschap gehad en na alles wat jullie hebben meegemaakt is dit echt balen. Hij hoopte me snel weer te zien, maar dan wel met goed nieuws.
Hij heeft hem ook in het systeem ingevoerd, want een zwangerschap is een zwangerschap.
Er was niets te zien, wat ik wel al verwacht had. Maar voor de rest waren er wel eitjes te zien en een mooie baarmoeder dus er zit iig niets in de weg van weefsel.
Het was een superaardige man de gynaecoloog. Hij zei gelijk je hebt gewoon een zwangerschap gehad en na alles wat jullie hebben meegemaakt is dit echt balen. Hij hoopte me snel weer te zien, maar dan wel met goed nieuws.
Hij heeft hem ook in het systeem ingevoerd, want een zwangerschap is een zwangerschap.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Even ego, want ik ben ziek en heb even niet zo'n zin om op iedereen te reageren... zal vanavond als ik me beter voel een poging wagen. Wel heb ik vandaag, op dag 23, eindelijk een positieve ovulatietest. Ben benieuwd naar de duur van mijn cyclus. Alleen seks hebben ben ik nu even niet zo voor in de stemming dus wel wat dat betreft wordt het sowieso niets waarschijnlijk deze maand
Aimee- Ratel
Ik moet eigenlijk aankomende vrijdag pas ongesteld worden maar nu al de klachten blehh zal wel snel komen dus en eerder dan normaal.
Rituals_- Fluisteraar
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13
Aagje, ik kan mij je gevoel goed voorstellen. In welke ronde zit jij?
Rituals, spannend vrijdag hoop niet voor je dat je ongesteldhied door zet.
Eep, hoe gaat het nu? Een griepje of wat anders?
Raven, Fijn dat alles er op de echo goed uit zag. Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat alles goed.
Aimee, beterschap!
Ik voel mij gelukkig weer een stuk beter. Op naar ronde 2!
Rituals, spannend vrijdag hoop niet voor je dat je ongesteldhied door zet.
Eep, hoe gaat het nu? Een griepje of wat anders?
Raven, Fijn dat alles er op de echo goed uit zag. Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat alles goed.
Aimee, beterschap!
Ik voel mij gelukkig weer een stuk beter. Op naar ronde 2!
Victoria-- Fluisteraar
Raven, heb je het nu wel af kunnen sluiten voor jezelf? Fijn dat je een aardige gynaecoloog had, dat helpt misschien ook wel. Nu inderdaad hopen dat je de volgende keer bij hem komt wanneer je zwanger bent en alles goed gaat. Hopelijk is het snel zover.
Wie gaan er allemaal testen vrijdag? Rituals, Aagje en ik? Volgens mij was dat het toch? Spannenddddd!
Wie gaan er allemaal testen vrijdag? Rituals, Aagje en ik? Volgens mij was dat het toch? Spannenddddd!
Takkie- Fluisteraar
Spannend vrijdag! Ik duim voor jullie.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend dames!
Hier op dag 21 en nog geen positieve ovulatietest, zelfs geen ministreepje. De extra gevoelige geven wel een streepje, maar elke dag even licht. Ik heb ook niet echt tekenen gehad (normaal wel) van een eisprong. Ik snap er niks van, mijn cyclus is gemiddeld 29 dagen (langste tot nog toe 33 dagen) en altijd 14 dagen voor menstruatie cervixslijm.
Hier op dag 21 en nog geen positieve ovulatietest, zelfs geen ministreepje. De extra gevoelige geven wel een streepje, maar elke dag even licht. Ik heb ook niet echt tekenen gehad (normaal wel) van een eisprong. Ik snap er niks van, mijn cyclus is gemiddeld 29 dagen (langste tot nog toe 33 dagen) en altijd 14 dagen voor menstruatie cervixslijm.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Wat gek Taeda, dat je ineens een langere cyclus hebt... Of kan hij ook korter zijn, dat je je eisprong gemist hebt? Hopelijk heb je snel wat duidelijkheid iig.
Aagje, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van word! Jullie zijn toch al even bezig... Wat zijn de vervolgstappen als je deze ronde niet zwanger bent?
Vrijdagtesters, iemand stiekem al getest?
Victoria, jouw migraine alweer voorbij?
Raven, hopelijk voor jullie snel een goede zwangerschap
Ik ben gelukkig weer beter Eisprong is dus ergens gister of vandaag geweest, maar verwacht er niet teveel van deze ronde. Ben alleen wel heel erg benieuwd hoe lang/kort mijn cyclus gaat zijn(en dan dus vooral de LF)
Aagje, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van word! Jullie zijn toch al even bezig... Wat zijn de vervolgstappen als je deze ronde niet zwanger bent?
Vrijdagtesters, iemand stiekem al getest?
Victoria, jouw migraine alweer voorbij?
Raven, hopelijk voor jullie snel een goede zwangerschap
Ik ben gelukkig weer beter Eisprong is dus ergens gister of vandaag geweest, maar verwacht er niet teveel van deze ronde. Ben alleen wel heel erg benieuwd hoe lang/kort mijn cyclus gaat zijn(en dan dus vooral de LF)
Aimee- Ratel
Even een ego bericht hier.
Eerste bloed is alweer gesignaleerd, dus deze ronde weer niet gelukt! Nu wachten tot het weer doorbreekt!
Ik voel me rot
Eerste bloed is alweer gesignaleerd, dus deze ronde weer niet gelukt! Nu wachten tot het weer doorbreekt!
Ik voel me rot
Aagje!- Kletskop
Aagje wat balen!!
Amber-- Ratel
Oh Amber, jullie gaan al bijna voor een tweede, wat spannend zeg!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha inderdaad! Zeker spannendSnoes schreef:Oh Amber, jullie gaan al bijna voor een tweede, wat spannend zeg!
Amber-- Ratel
Het is tot nu toe nog maar bij 1 drupje/sliertje bloed gebleven hier. Hopelijk zet het snel helemaal door.
Aagje!- Kletskop
Ik heb negatief getest, hoewel er na de vijf minuten wel een superlicht streepje te zien was. Ik beschouw het maar als negatief, misschien ligt het aan die testen aangezien het de vorige keer ook al zo was? Vaag hoor.
Takkie- Fluisteraar
Aagje ik hoop voor je dat het snel doorzet zodat jullie door kunnen naar de volgende ronde.
Takkie, wat vaag inderdaad! Hoe lang duurt je cyclus nu al?
Ik word helemaal gek van mezelf. Ik had soms als ik ongesteld was wel eens last van hormonen die m'n humeur beïnvloeden. Dan kon ik in één keer ontploffen en voelde ik me daarna zwaar klote. Maar goed, dat was eens in het half jaar ofzo en altijd tijdens m'n menstruatie. Nu heb ik het in de afgelopen twee maanden al 3 keer gehad. De eerste keer tijdens m'n menstruatie en die twee keer daarna op een ander moment in m'n cyclus. Niet fijn.
Takkie, wat vaag inderdaad! Hoe lang duurt je cyclus nu al?
Ik word helemaal gek van mezelf. Ik had soms als ik ongesteld was wel eens last van hormonen die m'n humeur beïnvloeden. Dan kon ik in één keer ontploffen en voelde ik me daarna zwaar klote. Maar goed, dat was eens in het half jaar ofzo en altijd tijdens m'n menstruatie. Nu heb ik het in de afgelopen twee maanden al 3 keer gehad. De eerste keer tijdens m'n menstruatie en die twee keer daarna op een ander moment in m'n cyclus. Niet fijn.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 06-02-13
Pagina 17 van 20 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19, 20
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 17 van 20
Permissies van dit forum: