Voor een kindje in 2013!
+50
Eppie
Victoria-
Elvie_
Novalee
Filoria
Lousanne
Amber-
Minx
Susanne84
peach
Mees
Razz
Fearie
Annie24
M@niek
slaatje
Arwyn
Eep
Poeke
Rebecca
MaiMai
SoGood
Pitufo
Snoes
Suus
Steep
Nijntje
Raven
liesje
Takkie
SDL
Aagje!
CCC
Burn
Linnie1985
Happydobby
Lejow
Jasmine
Ilovethe90s
Punto
Stokstaartje
Aimee
Parel
Exogenesis
mzcharlotte
Rituals_
me1987
ShallY
Sent
Taeda
54 plaatsers
Pagina 16 van 20
Pagina 16 van 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Re: Voor een kindje in 2013!
Wat goed Shally. Fijne vakantie!
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Wat fijn, Shally! En heerlijk op vakantie, veel plezier alvast.
Ik ben vandaag na 47 dagen eindelijk ongesteld geworden!
Ik ben vandaag na 47 dagen eindelijk ongesteld geworden!
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Dank jullie wel allemaal.
Het was een hele teleurstelling, maar ik heb de moed weer opgepakt. Dinsdag 20 augustus mag ik bij de gynaecoloog langs komen voor een gesprek dat vind ik wel prettig.
Veel plezier Shally!!!
En Takkie gelukkig ben je ongesteld geworden. Kun je weer verder naar de volgende ronde. Wel jammer dat het deze ronde niet raak was.
Het was een hele teleurstelling, maar ik heb de moed weer opgepakt. Dinsdag 20 augustus mag ik bij de gynaecoloog langs komen voor een gesprek dat vind ik wel prettig.
Veel plezier Shally!!!
En Takkie gelukkig ben je ongesteld geworden. Kun je weer verder naar de volgende ronde. Wel jammer dat het deze ronde niet raak was.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Raven, nogmaals een knuffel voor je. Fijn dat je 20 augustus op gesprek kunt bij de gynaecoloog. Heb je dan ook nog nacontrole of is dat niet (meer) nodig?
Menstruatie zet niet echt heel heftig door, het lijkt wat oud bloed zoals in de laatste paar dagen van de menstruatie. Raar, maar goed, ik heb nu ook een afwijkende cyclus (anders dan ik gewend ben), dus ik vind het allemaal best. Vanaf volgende week weer aan de slag
Menstruatie zet niet echt heel heftig door, het lijkt wat oud bloed zoals in de laatste paar dagen van de menstruatie. Raar, maar goed, ik heb nu ook een afwijkende cyclus (anders dan ik gewend ben), dus ik vind het allemaal best. Vanaf volgende week weer aan de slag
Takkie- Fluisteraar
raar, takkie!
Ik baal, zit op dag 20 en nog geen positieve ovulatie test. En ook geen enkel teken van een naderende eisprong... Dus we wachten maar weer eens 'rustig' af.
Ik baal, zit op dag 20 en nog geen positieve ovulatie test. En ook geen enkel teken van een naderende eisprong... Dus we wachten maar weer eens 'rustig' af.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik had gister ongesteld moeten worden. Merk ook niet dat het eraan komt want normaal heb ik hoofdpijn voordat ik ongesteld word. Ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Fijn dat de schildklierwaardes goed zijn Shally! Alvast een fijne vakantie!
Volgende keer hopelijk meer geluk, Takkie. Wel balen!
Wat jammer dat de positieve test zo lang duurt Aimee.
----------
Vandaag ons bezoekje aan de gynaecoloog; er is bloed geprikt op verschillende waardes (o.a. schildklier) en ik heb een inwendige echo gehad en daarop was alles normaal. Nu even afwachten en over een maand terug.
Volgende keer hopelijk meer geluk, Takkie. Wel balen!
Wat jammer dat de positieve test zo lang duurt Aimee.
----------
Vandaag ons bezoekje aan de gynaecoloog; er is bloed geprikt op verschillende waardes (o.a. schildklier) en ik heb een inwendige echo gehad en daarop was alles normaal. Nu even afwachten en over een maand terug.
Laatst aangepast door Ilovethe90s op zo 18 aug 2013 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Jeetje Ilovethe90's, kan me voorstellen dat je wel even schrok van nog een jaar moeten proberen... Hopelijk is het niet nodig, en ben je snel in verwachting!
Aimee- Ratel
Ilovethe90, inderdaad schrikken dat je nog een jaar moet proberen als ze nu niets vinden. Hopelijk is dat niet nodig
aimee, hoe was je ovulatietest vandaag? Balen dat hij toch weer zo laat is in je cyclus.
Ik heb deze maand ook nog even getest en had een positieve ovulatietest op dag 18. Vorige cyclus dag 17.
Nieuwe dames, welkom!
Raven, fijn dat je een afspraak hebt staan bij de gyn
Takkie, zet je menstruatie al door? Wel vreemd dat het zo licht is.
Victoria, balen van je negatieve test
Shally, wat fijn
Wij gaan over twee weken op vakantie naar Italie. Als we terug komen kijken waar ik in mijn cyclus ik zit. Zit ik nog voor mijn eisprong gaan we er meteen voor en anders de ronde daarna. Ik moet natuurlijk meteen met ovulatietesten beginnen en daar heb ik op mijn vakantie geen zin in. Wel spannend weer allemaal, komt nu wel dichtbij
aimee, hoe was je ovulatietest vandaag? Balen dat hij toch weer zo laat is in je cyclus.
Ik heb deze maand ook nog even getest en had een positieve ovulatietest op dag 18. Vorige cyclus dag 17.
Nieuwe dames, welkom!
Raven, fijn dat je een afspraak hebt staan bij de gyn
Takkie, zet je menstruatie al door? Wel vreemd dat het zo licht is.
Victoria, balen van je negatieve test
Shally, wat fijn
Wij gaan over twee weken op vakantie naar Italie. Als we terug komen kijken waar ik in mijn cyclus ik zit. Zit ik nog voor mijn eisprong gaan we er meteen voor en anders de ronde daarna. Ik moet natuurlijk meteen met ovulatietesten beginnen en daar heb ik op mijn vakantie geen zin in. Wel spannend weer allemaal, komt nu wel dichtbij
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ilovethe90s, ik kan me voorstellen dat de grond onder je voeten vandaan leek te zakken! Dat is niet wat je wilde horen natuurlijk ... Ik hoop dat het niet zo lang hoeft te duren voor jullie!
Aimee, wat balen dat je zo lang moet wachten tot je eisprong. Hopelijk test je snel positief, dan weet je waar je aan toe bent!
Victoria, spannend voor je. Misschien heb je te vroeg getest?
Amber, het komt nu zeker dichtbij. Nog maar een paar weken, spannend hoor!
Ik begrijp niks van mijn 'menstruatie'. Het heeft totaal niet doorgezet, ik heb gisteren alleen wat bruinige afscheiding (sorry) verloren maar het was zo weinig, de tampon was bijna schoon. Vandaag weer helemaal niks. Dus geen idee hoe of wat. Als dit m'n menstruatie was was het maar twee dagen en echt superweinig. Wellicht volgende maand duidelijker (of liever helemaal niet natuurlijk, haha!).
Aimee, wat balen dat je zo lang moet wachten tot je eisprong. Hopelijk test je snel positief, dan weet je waar je aan toe bent!
Victoria, spannend voor je. Misschien heb je te vroeg getest?
Amber, het komt nu zeker dichtbij. Nog maar een paar weken, spannend hoor!
Ik begrijp niks van mijn 'menstruatie'. Het heeft totaal niet doorgezet, ik heb gisteren alleen wat bruinige afscheiding (sorry) verloren maar het was zo weinig, de tampon was bijna schoon. Vandaag weer helemaal niks. Dus geen idee hoe of wat. Als dit m'n menstruatie was was het maar twee dagen en echt superweinig. Wellicht volgende maand duidelijker (of liever helemaal niet natuurlijk, haha!).
Takkie- Fluisteraar
Misschien was het dan geen menstruatie Takkie.......
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Maar wat dan wel? Ik vind het een beetje vaag namelijk ...Ilovethe90s schreef:Misschien was het dan geen menstruatie Takkie.......
Takkie- Fluisteraar
Innesteling misschien Takkie?
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Shally, fijne vakantie!
Nog een maandje wachten dus ilovethe90's voordat je meer weet? Wel dubbel, aan de ene kant hoop je natuurlijk dat er niets uitkomt wat erg is maar om dan nog een jaar te wachten is ook vervelend!
Amber, ook bijna van start dus. Spannend! Heb ik even gemist denk ik, maar waarom moet je met ovulatietesten beginnen?
Aimee, hij kan ineens knallen morgen, wel vervelend dat afwachten.
Ik hoop dat ik deze maand een vroege eisprong heb, maandag gaat vriend weg voor een aantal weken dus zou mooi zijn als t voor maandag gebeurt maar zit nu nog maar op dag 6. Heb wel een aantal keren een cyclus gehad van 23 dagen dus t kan wel..
Nog een maandje wachten dus ilovethe90's voordat je meer weet? Wel dubbel, aan de ene kant hoop je natuurlijk dat er niets uitkomt wat erg is maar om dan nog een jaar te wachten is ook vervelend!
Amber, ook bijna van start dus. Spannend! Heb ik even gemist denk ik, maar waarom moet je met ovulatietesten beginnen?
Aimee, hij kan ineens knallen morgen, wel vervelend dat afwachten.
Ik hoop dat ik deze maand een vroege eisprong heb, maandag gaat vriend weg voor een aantal weken dus zou mooi zijn als t voor maandag gebeurt maar zit nu nog maar op dag 6. Heb wel een aantal keren een cyclus gehad van 23 dagen dus t kan wel..
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Dat hoop ik dan ... Maar ik ga er niet vanuit, want als het niet zo is is het weer zo'n teleurstelling. Ik wacht het wel af, meer kan ik niet doen, denk ik.Punto schreef:Innesteling misschien Takkie?
Takkie- Fluisteraar
Ilovethe90's wat vervelend die onzekerheid en het afwachten.
Punto, wat balen dat je vriend lang weg gaat. Hopelijk heb je nu ook een korte cyclus. Zou toch leuk zijn als hij terug komt en je hebt een verrassing
Takkie, kan je niet nog een test doen?
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Vind het zo vervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Nog maar even afwachten en als ik zondag nog niet ongesteld ben dan maandag nog maar een test. Vriend is het hele weekend weg dus daarom niet eerder.
Punto, wat balen dat je vriend lang weg gaat. Hopelijk heb je nu ook een korte cyclus. Zou toch leuk zijn als hij terug komt en je hebt een verrassing
Takkie, kan je niet nog een test doen?
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Vind het zo vervelend dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Nog maar even afwachten en als ik zondag nog niet ongesteld ben dan maandag nog maar een test. Vriend is het hele weekend weg dus daarom niet eerder.
Victoria-- Fluisteraar
Gebruiken jullie een app om je cyclus bij te houden enzo ja welke?
Victoria-- Fluisteraar
@ Punto, ik moet 36 uur na een positieve ovulatietest beginnen met medicatie. Mijn Luteale fase is rond de 8 dagen, veel te kort dus. Waarschijnlijk heb ik hierdoor voor de zwangerschap van mijn zoontje 2 miskramen gehad en lukte het zwanger worden een tijd niet.
Op pagina 20 van dit topic staat een langere uitleg.
Hopelijk heb jij een vroege eisprong deze maand!
@ Takkie, wat vreemd. Misschien dan inderdaad toch een innesteling? of een hele lichte menstruatie dat kan natuurlijk ook.
@ Takkie, wat vreemd. Misschien dan inderdaad toch een innesteling? of een hele lichte menstruatie dat kan natuurlijk ook.
Amber-- Ratel
Hi Amber,Amber- schreef:@ Punto, ik moet 36 uur na een positieve ovulatietest beginnen met medicatie. Mijn Luteale fase is rond de 8 dagen, veel te kort dus. Waarschijnlijk heb ik hierdoor voor de zwangerschap van mijn zoontje 2 miskramen gehad en lukte het zwanger worden een tijd niet.
Wat voor medicatie heb je hiervoor?
Blijf het gek vinden hoor, in zkh waar ik loop maken ze zich "geen zorgen" zolang de LF langer is dan 7 dagen (bij was ie afgelopen keren 8 en 9 dagen). En bij jou geven ze aan dat 8 veel te kort is! Als bij mij LF deze keer weer zo kort is ga ik het denk ik toch nog een keer aankaarten..
Susanne84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 93
Punten : 97
Registratiedatum : 25-02-11
Nu nog de duphaston, die heb ik namelijk de vorige keer gehad en nog wat van in huis. Maar als die op is ga ik waarschijnlijk utrogestan krijgen. Ik heb altijd begrepen en dat lees je ook op veel plekken op internet dat als je lf onder de 10 is dat dat te kort is. Nou is het natuurlijk wel zo dat er wel vrouwen goed zwanger zijn geworden met een lf onder de 10. Het kan wel. Ik heb 2 miskramen gehad en het lukte een tijd niet om zwanger te worden en dat linken ze nu aan mijn korte lf.Susanne84 schreef:Hi Amber,Amber- schreef:@ Punto, ik moet 36 uur na een positieve ovulatietest beginnen met medicatie. Mijn Luteale fase is rond de 8 dagen, veel te kort dus. Waarschijnlijk heb ik hierdoor voor de zwangerschap van mijn zoontje 2 miskramen gehad en lukte het zwanger worden een tijd niet.
Wat voor medicatie heb je hiervoor?
Blijf het gek vinden hoor, in zkh waar ik loop maken ze zich "geen zorgen" zolang de LF langer is dan 7 dagen (bij was ie afgelopen keren 8 en 9 dagen). En bij jou geven ze aan dat 8 veel te kort is! Als bij mij LF deze keer weer zo kort is ga ik het denk ik toch nog een keer aankaarten..
Amber-- Ratel
Ik gebruik Period Tracker Lite, met een roze bloem is ie. Die geeft ook gelijk je vruchtbare dagen aan (maar dat is bij een onregelmatige cyclus natuurlijk niet betrouwbaar). Ik vind het een fijne app, al is het alleen maar omdat ik m'n cyclus zo duidelijk kan zien voor mezelf.Victoria- schreef:Gebruiken jullie een app om je cyclus bij te houden enzo ja welke?
Takkie- Fluisteraar
Die gebruik ik ook, ik vind hem ook erg fijn en duidelijk!Takkie schreef:Ik gebruik Period Tracker Lite, met een roze bloem is ie. Die geeft ook gelijk je vruchtbare dagen aan (maar dat is bij een onregelmatige cyclus natuurlijk niet betrouwbaar). Ik vind het een fijne app, al is het alleen maar omdat ik m'n cyclus zo duidelijk kan zien voor mezelf.Victoria- schreef:Gebruiken jullie een app om je cyclus bij te houden enzo ja welke?
Elvie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 34
Registratiedatum : 25-12-10
Ik gebruik die ook, een mooie overzichtelijke app. Mijn cyclus is nog niet echt regelmatig, dus het blijft een beetje gokken wanneer mijn vruchtbare dagen precies zijn.Elvie_ schreef:Die gebruik ik ook, ik vind hem ook erg fijn en duidelijk!Takkie schreef:Ik gebruik Period Tracker Lite, met een roze bloem is ie. Die geeft ook gelijk je vruchtbare dagen aan (maar dat is bij een onregelmatige cyclus natuurlijk niet betrouwbaar). Ik vind het een fijne app, al is het alleen maar omdat ik m'n cyclus zo duidelijk kan zien voor mezelf.Victoria- schreef:Gebruiken jullie een app om je cyclus bij te houden enzo ja welke?
Ik zit nu op dag 17, op dag 15 had ik wat bloedverlies. Op dag 16 nog wat oud bloedverlies. Beide dagen wel een inlegkruisje nodig gehad. Ik gok dus dat ik mijn eisprong heb gehad, al vond ik het wel redelijk veel bloedverlies. Vind het maar verwarrend allemaal hoor, voel me nog echt een groentje op dit gebied en google me suf haha.
Eep- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13
Takkie: gewoon testen joh! Als je niet test zit je de hele tijd in onzekerheid, met een test heb je duidelijkheid.
Amber: spannend toch weer he, als het zo dichtbij komt! Hopelijk kunnen jullie meteen na de vakantie beginnen
Punto: Hopelijk een vroege eisprong voor jou deze maand! Lijkt me lastig als je vriend zo lang weg is.
Victoria: Vervelend he, geen duidelijkheid hebben. Hopelijk snel een positieve test!
Ik heb net maar weer een nieuwe lading ovulatietesten besteld, ben alweer bijna door mijn 12 testen heen en nog geen streepje te zien.
Amber: spannend toch weer he, als het zo dichtbij komt! Hopelijk kunnen jullie meteen na de vakantie beginnen
Punto: Hopelijk een vroege eisprong voor jou deze maand! Lijkt me lastig als je vriend zo lang weg is.
Victoria: Vervelend he, geen duidelijkheid hebben. Hopelijk snel een positieve test!
Ik heb net maar weer een nieuwe lading ovulatietesten besteld, ben alweer bijna door mijn 12 testen heen en nog geen streepje te zien.
Aimee- Ratel
Net toch maar een test gedaan en die was weer negatief. Ds ik ga er van uit dat ik niet zwanger ben. Ik blijf het raar vinden dat ik niet ongesteld word. In de 10 jaar dat ik de pil heb geslikt en stopte had ik zo'n regelmatige cyclus. Eerder dit jaar ben ik ook even gestopt wegens medische redenen ook toen ging het goed. En nu moet het en gebeurd het niet
Ik heb zo een afspraak met de homeopaat. Hij is ook huisarts ik ben benieuwd wat hij ervan zegt. Heb overigens geen afspraak hiervoor maar wegens andere klachten.
Ik heb zo een afspraak met de homeopaat. Hij is ook huisarts ik ben benieuwd wat hij ervan zegt. Heb overigens geen afspraak hiervoor maar wegens andere klachten.
Victoria-- Fluisteraar
Pagina 16 van 20 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 16 van 20
Permissies van dit forum: