Voor een kindje in 2013!
+50
Eppie
Victoria-
Elvie_
Novalee
Filoria
Lousanne
Amber-
Minx
Susanne84
peach
Mees
Razz
Fearie
Annie24
M@niek
slaatje
Arwyn
Eep
Poeke
Rebecca
MaiMai
SoGood
Pitufo
Snoes
Suus
Steep
Nijntje
Raven
liesje
Takkie
SDL
Aagje!
CCC
Burn
Linnie1985
Happydobby
Lejow
Jasmine
Ilovethe90s
Punto
Stokstaartje
Aimee
Parel
Exogenesis
mzcharlotte
Rituals_
me1987
ShallY
Sent
Taeda
54 plaatsers
Pagina 14 van 20
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Re: Voor een kindje in 2013!
Takkie balen zeg.
Voor alle andere meiden ook natuurlijk. Het is echt balen dat ook vaak medisch gehandeld moet worden om zwanger te kunnen worden.
Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger
Hier zijn de eerste bloedingen al waargenomen.
Ik weet niet hoe het hier verder zal gaan. De keizersnee kan iets hebben aangetast daardoor kun je verklevingen etc. krijgen. Daar ben ik stiekem wel een beetje bang voor. Mijn nicht heeft heel erg veel moeite om zwanger te worden door verklevingen. Daardoor sta ik er wel vaker bij stil.
En Rebecca, van af nu kun je eindelijk gaan proberen zwanger te worden. Hopelijk lukt het snel.
Voor alle andere meiden ook natuurlijk. Het is echt balen dat ook vaak medisch gehandeld moet worden om zwanger te kunnen worden.
Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger
Hier zijn de eerste bloedingen al waargenomen.
Ik weet niet hoe het hier verder zal gaan. De keizersnee kan iets hebben aangetast daardoor kun je verklevingen etc. krijgen. Daar ben ik stiekem wel een beetje bang voor. Mijn nicht heeft heel erg veel moeite om zwanger te worden door verklevingen. Daardoor sta ik er wel vaker bij stil.
En Rebecca, van af nu kun je eindelijk gaan proberen zwanger te worden. Hopelijk lukt het snel.
Raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11
Jeetje Raven, wat een pakkend onderschrift heb jij, ik schiet er gewoon vol van.
~~~~~~
Aimee ; ik snap je wel hoor, natuurlijk moet je je heel gelukkig voelen met Luuk, maar als je samen de beslissing hebt genomen om nog een kindje te krijgen, dan wil je dat ook gewoon. Inderdaad net als iedereen hier, maar dat het nummer 2 is betekend niet dat de wens dan minder is of minder aanwezig mag zijn, denk ik.
~~~~~~
Aimee ; ik snap je wel hoor, natuurlijk moet je je heel gelukkig voelen met Luuk, maar als je samen de beslissing hebt genomen om nog een kindje te krijgen, dan wil je dat ook gewoon. Inderdaad net als iedereen hier, maar dat het nummer 2 is betekend niet dat de wens dan minder is of minder aanwezig mag zijn, denk ik.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ach.. Hier inmiddels een cyclus van 229 dagen en nog geen menstruatie te zien..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Balen Sogood! Wanneer wilde er medicijnen voor nemen?
Hier gaat het wel oke. Gisteren heeft mijn zus verteld dat ze haar derde verwacht. Vorige keren heb ik heel erg met haar meegenoten, maar nu voelt het zo dubbel. Dus een lange en verdrietige nacht achter de rug.
Niet quoten.
Hier gaat het wel oke. Gisteren heeft mijn zus verteld dat ze haar derde verwacht. Vorige keren heb ik heel erg met haar meegenoten, maar nu voelt het zo dubbel. Dus een lange en verdrietige nacht achter de rug.
Niet quoten.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Taeda: heel begrijpelijk. Ik ben al een hele week verdrietig nadat mn broertje vorig weekend kwam vertellen dat zn vriendin zwanger is.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Ooh.. Taeda.. Dat begrijp ik heel goed. Moet zo dubbel voor je zijn.
SoGood- Ratel
@taeda: Wat balen dat je zo verdrietig bent zeg! Maar wel heel begrijpelijk. Je wilt zo graag een kindje dat dit soort nieuws rauw op je dak valt!
@raven: he wat vervelend! Ga je het laten onderzoeken of jij dat ook hebt?
@soogood: jeetje wat lang al! Wat zei de huisarts ook alweer? Of wilde je zelf niet aan de medicijnen?
@shally:
@all: hier gaat het wel goed. Als het goed is heb ik vandaag me eisprong, dus de wachtweken gaan alweer in. Hierna heb ik nog 1 ronde clomid liggen.
@raven: he wat vervelend! Ga je het laten onderzoeken of jij dat ook hebt?
@soogood: jeetje wat lang al! Wat zei de huisarts ook alweer? Of wilde je zelf niet aan de medicijnen?
@shally:
@all: hier gaat het wel goed. Als het goed is heb ik vandaag me eisprong, dus de wachtweken gaan alweer in. Hierna heb ik nog 1 ronde clomid liggen.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik ben volledig onderzocht en alles was goed. Als ik haast had kon ik medicijnen slikken om alles op gang te brengen. Ikzelf wil nog even wachten en mijn lichaam zelf de kans geven. Als er eind dit jaar nog geen menstruatie is opgetreden ga ik terug naar het ziekenhuis.
SoGood- Ratel
Hallo meiden, ook ik kom hier voorzichtig om het hoekje kijken. Ik ben nog niet zo'n actieve poster hier op het forum maar lees echt al jaren mee. Ik ben 27, sinds een jaar getrouwd (in totaal zijn we bijna acht jaar samen) en mijn man en ik willen heel graag een kindje. We hebben het gevoel dat we er nu echt klaar voor zijn dus ben ik eind juni gestopt met de pil. Spannend! Het lijkt me erg gezellig om mee te schrijven in dit topic.
Elvie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 34
Registratiedatum : 25-12-10
Ik kom me ook melden! Ben nu met de tweede ronde bezig en voor mijn eerste kindje. Dus alles is nog erg nieuw
Moet woensdag ongesteld worden dus ben aan het wachten en elk symptoom aan het uitpluizen (zucht)
@ Sogood: wat vervelend, ik weet dat je er echt niks aan hebt maar mijn collega had 6mnd geen menstruatie en toen ineens uit het niet wel en was 2e ronde zwanger dus er is hoop!
@ Taeda: Begrijpelijk, moeilijk is dat he. Ik heb hetzelfde met mijn zus, wij hebben onze kinderwens uit moeten stellen door omstandigheden en willen het erg lang al dus toen mijn zus met het nieuws kwam dacht ik owww.. Maar het slijt en nu vind ik het heel fijn voor haar! Ineens zijn ook super veel mensen zwanger om me heen (of ik let er nu gewoon op)
Moet woensdag ongesteld worden dus ben aan het wachten en elk symptoom aan het uitpluizen (zucht)
@ Sogood: wat vervelend, ik weet dat je er echt niks aan hebt maar mijn collega had 6mnd geen menstruatie en toen ineens uit het niet wel en was 2e ronde zwanger dus er is hoop!
@ Taeda: Begrijpelijk, moeilijk is dat he. Ik heb hetzelfde met mijn zus, wij hebben onze kinderwens uit moeten stellen door omstandigheden en willen het erg lang al dus toen mijn zus met het nieuws kwam dacht ik owww.. Maar het slijt en nu vind ik het heel fijn voor haar! Ineens zijn ook super veel mensen zwanger om me heen (of ik let er nu gewoon op)
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Fijn om te horen. Mijn vriend is ook getest. De arts had lange tijd niet zo'n goede kwaliteit gezien dus wie weet is het dan zo raak. (En dat moet ik nu iedere dag aanhoren)Poeke schreef:
SoGood- Ratel
Het is nu wel iets anders. Dit had ik bij haar eerste en tweede, bij de eerste waren wij net getrouwd en bij de tweede studeerde ik af. Nu voelt het anders, omdat ik het niet alleen wil, maar we ook al in de 11e maand zitten van het proberen waar te maken van deze wens. Dat het bij haar dan in 1x raak is en bij ons niet lukt, vind ik confronterender dan dat ik het ook wel zou willen, maar nog moet wachten.Poeke schreef:
Taeda- Prater
Hmm, misschien een beetje bozige reactie, maar zo bedoel ik het niet. Ik heb afgelopen tijd even teveel gehoord dat het wel goed komt en ik gewoon van andere kindjes moet genieten. Dat wil ik ook en doe ik ook wel, maar het vervangt niet mijn wens en ik ben gewoon een beetje verdrietig daarom.
Taeda- Prater
Geeft helemaal niks, je hebt ook gelijk. Mijn situatie is totaal niet te vergelijken met die van jou. Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is dat iedereen het goed praat en advies geeft. 11 maanden is gewoon verschrikkelijk lang als je iets graag wilt en ook nog eens de onzekerheid die erbij komt kijken. Soms voelt het vast heel oneerlijk. Zal zo even terug lezen wat jullie plan is, of jullie volgende maand naar het ziekenhuis gaan.Taeda schreef:Hmm, misschien een beetje bozige reactie, maar zo bedoel ik het niet. Ik heb afgelopen tijd even teveel gehoord dat het wel goed komt en ik gewoon van andere kindjes moet genieten. Dat wil ik ook en doe ik ook wel, maar het vervangt niet mijn wens en ik ben gewoon een beetje verdrietig daarom.
Mijn omgeving weet bij ons van niks, al mijn nichten in de familie hebben moeite met kinderen krijgen of kunnen het niet dus ben zelf onbewust bang dat het mij ook treft. Maar kan me voorstellen dat het ergste is als mensen zeggen: je moet het loslaten en er niet mee bezig zijn dan lukt het zo
Laatst aangepast door Poeke op do 8 aug 2013 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Poeke- Fluisteraar
@ sogood: Haha, heerlijk hij loopt dus naast zijn schoenen nu
Poeke- Fluisteraar
Behoorlijk. Zal je alle details besparen.Poeke schreef:@ sogood: Haha, heerlijk hij loopt dus naast zijn schoenen nu
SoGood- Ratel
Hahaha Sogood, mannen zijn daar ook zo heerlijk primitief in he.
Mijn man is ook maar wat trots dat zijn zaad zich 'bewezen' heeft (Nou ja, we moeten nog maar afwachten wat er uit komt ) Oh en als het straks een jongen wordt, zal hij wel helemaal eelt op zijn voeten krijgen
Mijn man is ook maar wat trots dat zijn zaad zich 'bewezen' heeft (Nou ja, we moeten nog maar afwachten wat er uit komt ) Oh en als het straks een jongen wordt, zal hij wel helemaal eelt op zijn voeten krijgen
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Exo, jullie weten het geslacht dus niet? Ik ben wel benieuwd, hoor. Zijn jullie al uit de naam?
SoGood, jeetje wat heb je al een lange cyclus. Ik hoop echt dat je heel binnenkort uit jezelf ongesteld wordt, dan kunnen jullie tenminste verder. Wel fijn dat er niks aan jullie 'mankeert' en dat vooral je man goede zwemmers heeft, haha. Ze kunnen altijd zo trots zijn op dat soort dingen he
Taeda, wat rot voor je. Ik kan me wel voorstellen dat het nu anders voelt voor je dan bij de eerste twee zwangerschappen van je zus. Jullie zijn al zolang bezig en je zus is in een wip zwanger. Klote, natuurlijk niet om je zus, maar het gevoel is er wel. Dikke knuffel
SoGood, jeetje wat heb je al een lange cyclus. Ik hoop echt dat je heel binnenkort uit jezelf ongesteld wordt, dan kunnen jullie tenminste verder. Wel fijn dat er niks aan jullie 'mankeert' en dat vooral je man goede zwemmers heeft, haha. Ze kunnen altijd zo trots zijn op dat soort dingen he
Taeda, wat rot voor je. Ik kan me wel voorstellen dat het nu anders voelt voor je dan bij de eerste twee zwangerschappen van je zus. Jullie zijn al zolang bezig en je zus is in een wip zwanger. Klote, natuurlijk niet om je zus, maar het gevoel is er wel. Dikke knuffel
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Nee, dat willen we niet weten. Al ben ik wel heel nieuwsgierig. Ik noem het nu steeds 'hij', als automatisme, maar voor 't zelfde geld is het een meisje. Namen hebben we klaar. Jongensnaam hadden we altijd al en toen ik net wist dat ik zwanger was, hebben we m'n lijstje met meisjesnamen even bekeken. De keuze van mijn man viel vrijwel direct op een naam uit mijn top 3 (dat kon hij niet zien, want ik heb ze op alfabetische volgorde staan), dus dat was snel klaar!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ah taeda, ik kan me goed voorstellen dat je daar even rot om voelt! ik geloof dat ik elk moment ongesteld word maar ben het steeds keihard aan het ontkennen... Bruinige afscheiding beschouw ik gewoon als roze. En krampen als innesteling. Durf haast niet naar t toilet om teleurgesteld te worden. Maar geloof toch dat het een ronde verder is:(
Zou rond 9 betekenen en kan die haast al wel als verloren beschouwen aangezien vriend 3 weken weg moet voor z'n werk. En dat precies ook in de dagen..
Zou rond 9 betekenen en kan die haast al wel als verloren beschouwen aangezien vriend 3 weken weg moet voor z'n werk. En dat precies ook in de dagen..
Punto- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12
Wat lief, dankjewelParel schreef:
Teada, ik snap heel goed dat je verdrietig bent, en ik denk dat je zus dat ook wel begrijpt... Natuurlijk gun je hun een derde kindje, maar als je eigen wens voor een kindje zo groot is, gun je het jezelf toch net even meer.
Punto, hopelijk word je niet ongesteld! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook krampen gehad en was toch echt zwanger
Dit topic loopt niet zo hard met nieuwe zwangeren... terwijl in mijn omgeving wel iedereen zwanger lijkt te worden.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Vind ik ook aimee! Om me heen hoor ik niet anders.
Aagje!- Kletskop
Misschien moeten we een nieuw topic openen, brengt deze ongeluk
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Bij jullie ook al, Aagje en Aimee. Hier ook inderdaad, alsof het een besmettelijke ziekte is. Jammer dat dat virus nou net onze kant niet opgewaaid is, he?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
D
Of met z'n allen een keer meeten dan zijn we ook 'in de omgeving ' van elkaar HahahaAimee schreef:Misschien moeten we een nieuw topic openen, brengt deze ongeluk
Aagje!- Kletskop
Pagina 14 van 20 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2013!
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» In 2013 voor een kindje..
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 14 van 20
Permissies van dit forum: