Favoriete vakantieland
+15
Océane
ThinkPink
Mizz_S
Zora
Ella
Aziraphale
Bacio
JustMeDaan
Bliss
Reeza
Exogenesis
Zonnetje
Rouxxxe
Marin
Ilovethe90s
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Favoriete vakantieland
Wij gaan dit jaar voor de 8e keer naar Spanje, niet steeds dezelfde bestemming zodat het toch leuk blijft.
I Barcelona!
Hebben jullie ook een land waar je vaak terug naar toe gaat omdat je het zo leuk vindt of ga je juist elk jaar voor een totaal onbekende bestemming?
I Barcelona!
Hebben jullie ook een land waar je vaak terug naar toe gaat omdat je het zo leuk vindt of ga je juist elk jaar voor een totaal onbekende bestemming?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Favoriete vakantieland
Ik ga het liefst elke keer naar een andere bestemming
Ben wel in landen of op plekken geweest waar ik best nog wel eens heen zou willen, zo leuk vond ik het daar. Maar vind het tot nu toe toch nog altijd leuker om naar een andere/nieuwe plek te gaan om dat te ontdekken om het zo maar te zeggen.
Ben wel in landen of op plekken geweest waar ik best nog wel eens heen zou willen, zo leuk vond ik het daar. Maar vind het tot nu toe toch nog altijd leuker om naar een andere/nieuwe plek te gaan om dat te ontdekken om het zo maar te zeggen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik kan niet kiezen tussen verschillende landen. Het middellandse zeegebied trekt mij (en mijn vriend gelukkig ook) heel erg. Dus qua landen gaat het dan om Spanje, Italie, Kroatie, Griekenland, maar ook de eilanden in de Middellandse zee.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Overigens vind ik Italie ook echt een heerlijk vakantieland en kan ik niet vaak genoeg komen. En Zwitserland in de winter. Als we vroeger met m'n vader daar heen reden en we waren net de grens over zei hij altijd "He he, nu zijn we weer thuis."
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Italië! Met stip! Ik ben er drie keer geweest (1e keer in de omgeving van Rimini/Riccione en Venetië, 2e keer in Toscane, Luca, Pisa, Sienna, Florence, 3e keer net over de grens bij Karinthië, Oostenrijk).
Als ons kindje er straks is en een jaar of 2 is, is dat écht het land waar ik op vakantie wil gaan. E. is het met me eens, ik heb hem aangestoken
Als ons kindje er straks is en een jaar of 2 is, is dat écht het land waar ik op vakantie wil gaan. E. is het met me eens, ik heb hem aangestoken
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik vermaak me overal wel, als de zon maar schijnt Portugal vond ik zo leuk dat ik er twee keer ben geweest. Verder probeer ik wel steeds naar een ander land/andere bestemming te gaan.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Bellissima Italia! Hou van dat land en wil er nog vaak heen, al wil ik ook andere landen zien en ontdekken.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oostenrijk, Tirol en dan wel telkens een ander plaatsje/huisje. Ga nu denk ik voor de 14/15e keer. En dat voelt als thuiskomen, daar heb ik mijn hart verloren!
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ga nooit ergens twee keer heen (behalve het thuisland van m'n vriend). Lissabon en omgeving vonden wij zo leuk dat we daar een tweede keer heen zijn geweest. Het meest houd ik van een onbekende plek zodat je nog echt kan ontdekken.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Griekenland en dan met stip op één het dorpje Kokkari op het eiland Samos
Verder gaan we graag naar Schotland, komen we bij a elk jaar omdat er vrienden van ons wonen.
Verder gaan we graag naar Schotland, komen we bij a elk jaar omdat er vrienden van ons wonen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Blijft toch Canada! Hoewel ik een zonvakantie ook steeds leuker begin te vinden, maar daar heb ik geen favoriete bestemming in.
Gast- Gast
Dat blijft toch Italie.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Scandinavie, en dan kan ik niet kiezen tussen Noorwegen en Zweden. Ik denk Zweden.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik vind veel landen leuk, en ik ga ook graag naar veel verschillende landen. Maar mijn favoriete land blijft wel Polen, daar ben ik echt al meerdere keren geweest, maar dit jaar komen we er niet en vorig jaar ook niet en dat vind ik dan toch jammer. Overigens vind ik het ook geen enkel probleem om een tweede keer naar een land te gaan, meestal heb je toch maar een klein deel van het land pas gezien, en dan ga ik de tweede keer gewoon naar een andere gebied ofzo.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Antillen of USA
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Groot Brittanie. Ik heb daar echt geleefd in mijn vorig leven of zoiets. Maar ik voel me daar echt zo thuis. Ik ben gewoon perongeluk in Nederland geboren zeg ik altijd.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
.
Laatst aangepast door Zus op zo 23 jun 2013 - 18:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Egypte. Daar heb ik echt de 2 mooiste vakanties ooit gehad en ik heb er soms nog heimwee naar.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb eigenlijk 2 favoriete vakantielanden: Spanje (Andalusië) en Frankrijk. Spanje is mijn favoriete alleen-reis-vakantieland en Frankrijk is mijn favoriete kamperen-met-vriend-vakantieland.
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik kan echt niet kiezen.
Stockholm en Londen zijn op het moment mijn favoriete steden.
Spanje is mijn favoriete vakantieland in Europa omdat ik ontzettend van hun opgewektheid en mentaliteit houd. En de taal klinkt gewoon zo heerlijk. Daarnaast ben je er zo en is het gewoon een fijne plek voor een makkelijke vakantie.
Als ik niet na hoefde te denken over geld dan blijft het toch de Malediven. Verstand op nul, genieten van je gezelschap en de prachtige zee en het strand.
Stockholm en Londen zijn op het moment mijn favoriete steden.
Spanje is mijn favoriete vakantieland in Europa omdat ik ontzettend van hun opgewektheid en mentaliteit houd. En de taal klinkt gewoon zo heerlijk. Daarnaast ben je er zo en is het gewoon een fijne plek voor een makkelijke vakantie.
Als ik niet na hoefde te denken over geld dan blijft het toch de Malediven. Verstand op nul, genieten van je gezelschap en de prachtige zee en het strand.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Raad een vakantieland aan
» Wat is een fijn vakantieland? Oriëntatie zomer2013
» Wat is je favoriete.....
» Wat is je favoriete...
» Wat is dan je favoriete Ben & Jerry's ijs? ;-)
» Wat is een fijn vakantieland? Oriëntatie zomer2013
» Wat is je favoriete.....
» Wat is je favoriete...
» Wat is dan je favoriete Ben & Jerry's ijs? ;-)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: