Kun jij?
+28
Middleme
Minx
Lady Starstruck
Bolleke
Saga
Summerlovin
xxjojootjexx
Capt'n Zero
Carra
Winegum
SoGood
Shisha
M-G
Pompoen
Taeda
Bazinga
Sorella
banjer49
Angela_1986
Surya
Silver
Nyx
Rush
Razz
Caroow
Exogenesis
Marin
Bacio
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kun jij?
Hahahaha Taeda!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik kan dat niet, dan komt er veel te veel kracht op mijn polsen en ik denk dat ik het sowieso niet kan met mijn rug, die is zo stijf. Is echt raar, ik heb allerlei hyperflexibele gewrichten, maar sommige zijn juist weer heel stijf. Mijn heupen zitten vrij los, mijn knieën kan ik niet overstrekken maar ze zijn zijwaards wel te los, mijn duim kan bijna uit de kom en mijn polsen zijn veel te bewegelijk maar ik kan toch echt niet met mijn handen bij de grond of in langzit mijn tenen aanraken (laat staan dubbelklappen).
Nee ik zit echt vreemd in elkaar.
Mijn oma kon trouwens vroeger haar beide benen in haar nek leggen, tot ze een kunstheup kreeg (en inmiddels twee). Ze heeft dat vroeger nog wel eens voor gedaan. Zat mijn oma daar in haar keurige jurk met haar been in haar nek (en dus min of meer in haar onderbroek) .
Mijn oma kon trouwens vroeger haar beide benen in haar nek leggen, tot ze een kunstheup kreeg (en inmiddels twee). Ze heeft dat vroeger nog wel eens voor gedaan. Zat mijn oma daar in haar keurige jurk met haar been in haar nek (en dus min of meer in haar onderbroek) .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat kan ik nog steeds . Mijn vingerkootjes buigen kan ik alleen als ik de rest van mijn vinger vast houd dus die telt vast niet mee .
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pompoen schreef:Ik kan dat niet, dan komt er veel te veel kracht op mijn polsen en ik denk dat ik het sowieso niet kan met mijn rug, die is zo stijf. Is echt raar, ik heb allerlei hyperflexibele gewrichten, maar sommige zijn juist weer heel stijf. Mijn heupen zitten vrij los, mijn knieën kan ik niet overstrekken maar ze zijn zijwaards wel te los, mijn duim kan bijna uit de kom en mijn polsen zijn veel te bewegelijk maar ik kan toch echt niet met mijn handen bij de grond of in langzit mijn tenen aanraken (laat staan dubbelklappen).
Ik heb dus hetzelfde; veel gewrichten zijn té mobiel en mijn rug is juist erg stijf. Mijn osteopaat zegt dat je lijf dan toch ergens zichzelf wil compenseren...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Voor de zwangerschap kon ik wel een bruggetje maken, nu ga ik dat even nog niet proberen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mag je dat bruggetje ook liggend vanaf de grond doen? Dan lukt het me vast wel.
Verder kan ik dit:
En nog wat meer rare dingen met mijn tong. Meer mensen die dat kunnen hier op het forum?
Verder kan ik dit:
En nog wat meer rare dingen met mijn tong. Meer mensen die dat kunnen hier op het forum?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Geen idee of ik het nog kan. Heel lang geleden dat ik dat gedaan heb. Denk dat dat nog wel moet lukken.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Zo'n golftong kan ik niet, ik kan wel m'n tong euh verticaal? houden. Nee wacht.. Horizo..Verti.. Nouja, andersom of zo dus. Schuin-ish.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Zo'n golftong kan ik niet, ik kan wel m'n tong euh verticaal? houden. Nee wacht.. Horizo..Verti.. Nouja, andersom of zo dus. Schuin-ish.
Horizontaal heb je je tong eigenlijk altijd
Gast- Gast
Bazinga schreef:Zo'n golftong kan ik niet, ik kan wel m'n tong euh verticaal? houden. Nee wacht.. Horizo..Verti.. Nouja, andersom of zo dus. Schuin-ish.
Ezelsbruggetje: Horizontaal - Horizon. Die loopt van links naar recht en niet van onder naar boven. Want dan valt de zee om
Ik kan een dansje met mijn tong.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was altijd heel lenig vroeger. Maar ik heb het net even geprobeerd en ik kan het niet meer. Ernstig.
Dat wat Baz met haar tong kan, kan ik dan weer wel. Verticaal.
Dat wat Baz met haar tong kan, kan ik dan weer wel. Verticaal.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik kan mijn duim heel raar neerleggen. Kunnen veel mensen ook niet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Het is al laat! Zomer is begonnen en 't regent! Ik ben ongesteld! Ennn nog vele andere excuses waardoor ik even 't verschil tussen horizontaal en verticaal niet weet...
Oh! Ik kan op m'n handen fluiten Of nouja, eigenlijk op m'n .. Duimknokkels. Of zo. En op al m'n vingers.
Oh! Ik kan op m'n handen fluiten Of nouja, eigenlijk op m'n .. Duimknokkels. Of zo. En op al m'n vingers.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Dat kon ik nooit echt geloof ik, ik was altijd al vrij kort en nu ben ik nog dik ook. Dus nee, geen brug. Een tunnel daarentegen is geen probleem.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Bruggetje kan ik ook wel, vinger gedoe niet..
Met mijn tong kan ik wel leuke dingen, maar geen golf of verticaal:razz:
Met mijn tong kan ik wel leuke dingen, maar geen golf of verticaal:razz:
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik kan mijn tong ook verticaal doen. Als je dat doet en dan snel weer terug lijkt het net of je tong helemaal rond draait.Bazinga schreef:Zo'n golftong kan ik niet, ik kan wel m'n tong euh verticaal? houden. Nee wacht.. Horizo..Verti.. Nouja, andersom of zo dus. Schuin-ish.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Angela_1986 schreef:Pompoen schreef:Ik kan dat niet, dan komt er veel te veel kracht op mijn polsen en ik denk dat ik het sowieso niet kan met mijn rug, die is zo stijf. Is echt raar, ik heb allerlei hyperflexibele gewrichten, maar sommige zijn juist weer heel stijf. Mijn heupen zitten vrij los, mijn knieën kan ik niet overstrekken maar ze zijn zijwaards wel te los, mijn duim kan bijna uit de kom en mijn polsen zijn veel te bewegelijk maar ik kan toch echt niet met mijn handen bij de grond of in langzit mijn tenen aanraken (laat staan dubbelklappen).
Ik heb dus hetzelfde; veel gewrichten zijn té mobiel en mijn rug is juist erg stijf. Mijn osteopaat zegt dat je lijf dan toch ergens zichzelf wil compenseren...
Dat heb ik dus ook. En de lichaamsdelen die ik wel normaal kan bewegen, zitten wel weer zo scheef vast dat ze vooral de verkeerde kant op goed bewegen
Zo krijg ik mijn benen niet in kleermakerszit, maar mijn knieën leg ik tegen elkaar aan als ik op de grond zit en dan leg ik mijn onderbenen zo gedraaid dat mijn voeten naar buiten steken. Zit voor mij echt heerlijk!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik kan dat allemaal niet. Maar ik kan wel met mijn lippen flapperen
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Bolleke schreef:Ik kan dat allemaal niet. Maar ik kan wel met mijn lippen flapperen
hahaha kunnen we geen rare trucjes topic openen? Met foto's? Ik zie zoveel dingen voorbij komen hier
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Bolleke schreef:Ik kan dat allemaal niet. Maar ik kan wel met mijn lippen flapperen
hahaha kunnen we geen rare trucjes topic openen? Met foto's? Ik zie zoveel dingen voorbij komen hier
Dat kan hier toch gewoon :)met de titel kun je alle kanten op
Edit: foto nummer 1 het bruggetje krijg ik zelf niet op de foto
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kan mijn tong linksom en rechtsom helemaal omdraaien en zo'n o maken.
Mijn vingers zijn vrij flexibel dus die kan ik ook over elkaar leggen enzo. Mijn duim kan ik tegen mijn pols aanleggen.
Als ik mijn kleine teen opzij doe en weer terug tikt hij, altijd.
En ik kan het bruggetje ook nog maken!
Mijn vingers zijn vrij flexibel dus die kan ik ook over elkaar leggen enzo. Mijn duim kan ik tegen mijn pols aanleggen.
Als ik mijn kleine teen opzij doe en weer terug tikt hij, altijd.
En ik kan het bruggetje ook nog maken!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Net zo handig inderdaad om het hier te plaatsen
Lady Starstruck- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3