Kun jij?
+28
Middleme
Minx
Lady Starstruck
Bolleke
Saga
Summerlovin
xxjojootjexx
Capt'n Zero
Carra
Winegum
SoGood
Shisha
M-G
Pompoen
Taeda
Bazinga
Sorella
banjer49
Angela_1986
Surya
Silver
Nyx
Rush
Razz
Caroow
Exogenesis
Marin
Bacio
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kun jij?
Nog een bruggetje maken. Dus op handen en voeten?
Heb het nooit gekund maar schijnbaar kan ik het nu wel haha, het is dat ik het niet op de foto kan zetten in mijn eentje.
Heb het nooit gekund maar schijnbaar kan ik het nu wel haha, het is dat ik het niet op de foto kan zetten in mijn eentje.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kun jij?
Ja, ik heb dat altijd gekund. Waarom kon je het vroeger niet? Ik dacht dat iedereen dat kon.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Hahahaha ik zat gisteren op de grond met m'n benen uitgestrekt en toen realiseerde ik me dat ik tegenwoordig niet eens meer m'n voeten met m'n handen aan kan raken, dus dubbelklappen. Dat kon ik vroeger toen ik op ballet zat feilloos.
Dus eh nee. Bruggetje gaat 'm niet worden.
Dus eh nee. Bruggetje gaat 'm niet worden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, ik kan em. En ik kan ook mijn grote teen in mijn mond steken. Maar dat wilde je waarschijnlijk niet weten
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Heb het geprobeerd maar zodra ik dat doe voel ik alles van binnen naar mijn hoofd zakken volgens mij haha. Ik kon trouwens ook nooit dubbelklappen (en nog steeds niet), met gestrekte benen de grond aanraken zeg maar.
Gast- Gast
Terwijl je een bruggetje maakt?Exogenesis schreef:Ja, ik kan em. En ik kan ook mijn grote teen in mijn mond steken. Maar dat wilde je waarschijnlijk niet weten
Ik kan wel een been in mijn nek leggen, maar een bruggetje? Ik ga een poging wagen.
Edit: Ja ik kan het.
Laatst aangepast door Caroow op vr 21 jun 2013 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Exogenesis schreef:Ja, ik kan em. En ik kan ook mijn grote teen in mijn mond steken. Maar dat wilde je waarschijnlijk niet weten
Hahaha dat kan ik ook.
Ja vroeger kreeg ik dat niet voor elkaar ofzo op de een of andere manier. Stukje kracht en lenigheid wat ontbrak. En dacht net ineens wacht laat ik het gewoon nog eens proberen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ik dan m'n rug breek..
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Ja dat kan ik. En dat van die grote teen ook
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik denk dat ik het niet kan. Ik ga het ook niet uitproberen, want als ik blijf steken dan kom ik nooit meer omhoog.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
En jullie vingers strekken en alleen het voorste kootje buigen kunnen jullie dag ook?
Minx- Lady Post-a-lot
Ik kan mijn benen in mijn nek leggen & een bruggetje maken! Het doet alleen pijn haha.
Gast- Gast
Nyx schreef:Ik denk dat ik het niet kan. Ik ga het ook niet uitproberen, want als ik blijf steken dan kom ik nooit meer omhoog.
Dan lig je toch op de grond?
Minx- Lady Post-a-lot
Nee, dat lukt me niet. Alleen wanneer ik het omduw, maar dan heb ik het idee dat ik ze breek...
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Minx schreef:En jullie vingers strekken en alleen het voorste kootje buigen kunnen jullie dag ook?
Haha nee, totaal niet. Ik heb al moeite met alle vingers los van elkaar houden en dan een voor een bewegen.
Gast- Gast
Nee en ik heb het ook nooit gekund. Ik ben een stijve hark whaha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Nee en ik heb het ook nooit gekund. Ik ben een stijve hark whaha.
Haha ik kon dat ook nooit hoor tot mijn 25ste. Ook zo stijf als een plank. Body balance doet wonderen.
Minx- Lady Post-a-lot
Nu die dikke buik me in de weg zit niet, maar daarvoor wel. Zo ook het grote teen verhaal.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Nope, altijd stijf geweest.
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Minx schreef:Lady Starstruck schreef:Nee en ik heb het ook nooit gekund. Ik ben een stijve hark whaha.
Haha ik kon dat ook nooit hoor tot mijn 25ste. Ook zo stijf als een plank. Body balance doet wonderen.
Ik voel me zo'n hark ook tussen jullie allemaal. Ik ga zo even een poging wagen of het lukt.
Lady Starstruck- Ratel
Vroeger kon ik wel een bruggetje nu denk ik niet meer. Ga het ook niet proberen want heb de laatste weken last van mijn onderrug en als ik een poging tot een bruggetje zou doen, het lukt en het schiet in m'n rug dan uh... tja, heb ik 'n klein probleem denk ik
Ik kan allerlei vreemde houdingen maar het vreemde is dat ik dan weer niet met m'n handen bij m'n voeten kan komen, niet als ik mezelf zittend 'dubbeklap' en niet als ik voorover gebogen sta. Zo flexibel als mijn meeste gewrichten zijn, zo stroef werkt mijn onderrug, waarschijnlijk zorgt die blokkade er voor dat ik dat niet kan.
M'n vingers strekken en alleen het voorste kootje strekken kan ik, met de ene vinger overigens wel makkelijker dan met de andere.
Ik kan het middelste kootje van mijn vinger verder laten zakken waardoor mijn vinger een boogje wordt zeg maar. Ik kan met mijn linkse hand op mijn linkse schouder krabben en rechts kan ik dat ook, mijn rug insmeren met bodylotion is voor mij dus ook geen probleem
En ik kan mijn arm ook raar draaien; als je zit en opstaat dan kun je dat doen door je handen op de leuning te zetten en jezelf omhoog te duwen zeg maar. Als je je armen in die houding hebt (dus met je handen op de leuning) dan kan ik mijn handen een halve slag naar binnen toe draaien waardoor mijn vingers dus naar mezelf toewijzen zeg maar en mijn elleboog van me af wijst.
Ik kan allerlei vreemde houdingen maar het vreemde is dat ik dan weer niet met m'n handen bij m'n voeten kan komen, niet als ik mezelf zittend 'dubbeklap' en niet als ik voorover gebogen sta. Zo flexibel als mijn meeste gewrichten zijn, zo stroef werkt mijn onderrug, waarschijnlijk zorgt die blokkade er voor dat ik dat niet kan.
M'n vingers strekken en alleen het voorste kootje strekken kan ik, met de ene vinger overigens wel makkelijker dan met de andere.
Ik kan het middelste kootje van mijn vinger verder laten zakken waardoor mijn vinger een boogje wordt zeg maar. Ik kan met mijn linkse hand op mijn linkse schouder krabben en rechts kan ik dat ook, mijn rug insmeren met bodylotion is voor mij dus ook geen probleem
En ik kan mijn arm ook raar draaien; als je zit en opstaat dan kun je dat doen door je handen op de leuning te zetten en jezelf omhoog te duwen zeg maar. Als je je armen in die houding hebt (dus met je handen op de leuning) dan kan ik mijn handen een halve slag naar binnen toe draaien waardoor mijn vingers dus naar mezelf toewijzen zeg maar en mijn elleboog van me af wijst.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Bruggetje maken kan ik niet meer, kan wel mijn vinger kootjes buigen, sommigen vinden dan eng haha
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Dat van die vingers kan ik niet. Het bruggetje en de teen wel Ik kan alleen niet meer vanaf staand in de brug komen. Laatste keer dat ik dat probeerde klapte ik op mijn rug en heb ik een paar minuten naar adem moeten happen hahaha!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb het net geprobeerd. Ik kreeg mijzelf 2 cm. van de grond of zoiets. En ik kreeg een rode kop. Kortom dit probeer ik niet nog een keer
Lady Starstruck- Ratel
Ik ben een Arnhemse brug zegmaar..
Kan wel m'n been in m'n nek leggen
Kan wel m'n been in m'n nek leggen
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12