Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurk voor trouwen

+29
Taeda
Blueschick
Elliot
Jeanette
Bisq
Destino
Plien84
Lejow
girli
Moira
Melis_je
Katrien
Floor
Bacio
Highway
nijntje4
Mamsie
Minx
Pandora
Shisha
liesje
minoessepoes
xxjojootjexx
Aziraphale
Kowalski
Marin
Pommes
Blond
Pineco
33 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Jurk voor trouwen

Bericht  Bisq vr 21 jun 2013 - 1:24

Ik ga trouwen Laughing.
Omdat wij in de toekomst aangewezen zullen zijn op óf e.iceldonatie in het buitenland óf adopteren gaan wij trouwen, zodat alle processen wat makkelijker zullen verlopen. 
We houden het voor nu klein en simpel, omdat we het geld dat we gespaard hebben hard nodig zullen hebben voor de opties die eventueel mogelijk zijn voor het krijgen van kinderen. Ooit als we alles op de rit hebben willen we alsnog een dag waarbij iedereen aanwezig zal zijn en een groot feest geven.
Ik ben al een beetje aan het rondneuzen op internet voor een leuke jurk (geen bruidsjurk) die geschikt is om die dag aan te trekken. Maar ik kwam al snel tot de conclusie dat ik veel liever in 'real life' ga winkelen zodat ik uitgebreid kan passen en goed advies kan krijgen. 
Waar zou jij gaan shoppen voor een jurk? Zelf kom ik uit een boerengehucht waar we al mega trots zijn op onze h&m en Only :laughcry:en ik ben door de omstandigheden de afgelopen anderhalf jaar in geen andere stad meer wezen winkelen dus ik heb geen idee meer wat leuk is dus help me Wink.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Pineco vr 21 jun 2013 - 1:26

Ik kan je niet helpen, want ik ben echt een nitwit op dat gebied, maar wat leuk dat jullie gaan trouwen. Gefeliciteerd!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Blond vr 21 jun 2013 - 1:27

Wow wat leuk voor je! Gefeliciteerd!

Van wat voor soort jurken houd je? Kleuren, patroontjes (bloemen, stippen, etc), welk model (halter, strapless, met mouwtjes).

Kan ik misschien wat gerichter zoeken smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Pommes vr 21 jun 2013 - 1:29

Ik denk dat je voor de leukere/apartere jurkjes meer naar de boetiekjes moet. Verder vind ik persoonlijk dat er via webwinkels veel meer keus is.

En wat ik je dan toch aanraad is om eens naar een bruidswinkel te gaan en toch jurken te passen. Dan heb je toch dat gevoel van trouwjurken passen gehad smile En veel bruidsmodezaken hebben ook een outlet/opruiming. Misschien dat je dan toch een trouwjurk kan kopen? (maar ik weet niet wat je als budget hebt voor de jurk)
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 1:31

Ah wat leuk! Toch wel een leuk feitje, ondanks de achterliggende reden toch?
Toen mijn moeder ging trouwen (voor de tweede keer) wilde ze ook geen trouwjurk aan. Ze is dus in Amsterdam gaan winkelen, op de PC Hooftstraat. Nou is de winkel waar zij geslaagd is een beetje ouwelijk, maar voor mijn vader's trouwen heb ik toen een heel mooi setje van Braez gekocht daar. Misschien kan je kijken of je in Amsterdam of een andere stad dichterbij je een paar leuke boetiekjes kunt vinden waar ze wat originelere jurkjes verkopen, zodat je echt kunt passen daar. Hangt ook beetje van je budget af natuurlijk, maar ik zou zelf toch niet snel een H&M jurkje kopen voor je bruiloft.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Kowalski vr 21 jun 2013 - 1:37

Ahw wat leuk dat je gaat trouwen! Het is dan misschien niet direct 'omdat je zo graag wilt trouwen om het trouwen', maar toch leuk!

Als ik vanavond tijd heb ga ik even voor je zoeken!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Aziraphale vr 21 jun 2013 - 1:39

Gefeliciteerd! Leuk smile

Ik zou dan denk ik voor een mooi jurkje van Topvintage.nl gaan, met of zonder petticoat afhankelijk van het model.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Bisq vr 21 jun 2013 - 1:45

Wilde uitgebreid reageren, maar moet nu onverwachts weg dus reageer vanavond of morgen even uitgebreid. Ik heb helemaal nog geen idee welke richting ik op moet denken. Ik ben niet de slankste, maar ook niet heel dik dus dat is eigenlijk het enige waar ik rekening mee moet houden. Verder sta ik overal nog voor open.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  xxjojootjexx vr 21 jun 2013 - 1:49

Wanneer je uit een boerengehucht komt en de H&M al booming is, net als bij mij dus:P, dan zou ik niet voor een heel spectaculair, bijzondere jurk gaan, omdat dat waarschijnlijk helemaal niet bij je past. 
Wat mij te binnen schiet is Steps, leuke jurkjes, niet te gek.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  minoessepoes vr 21 jun 2013 - 2:33

Gefeliciteerd!

Ik woon in Amsterdam en ben getrouwd in een jurk van de H&M hoor, waarom niet? 

Ik wilde helemaal geen trouwjurk, wel graag een jurk met mouwen want het was erg koud dit voorjaar, geen wit/zwart/grijs en een beetje netjes dus het liefst knielang. Ik kon echt nergens iets vinden wat aan die voorwaarden voldeet, behalve bij de H&M, dus prima, ik heb er nog een kortingscode overheen gegooid en was met verzenden ik geloof iets van 22 euro kwijt voor mijn trouwjurk. Ik heb er erg veel complimenten op gehad, vooral over de kleur.
Ik had de jurk gecombineerd met beige peeptoe pumps met een soort roesjes op de neus, opgestoken haar met een bloem onderin in dezelfde kleur beige en een rosé kleurige armband met 3 ringen en een heel klein fijn rosé kleurige ketting. Absoluut geen typische bruid, maar wel heel feestelijk en tenminste kleding waar ik me fijn in voelde!

http://www.hm.com/nl/product/07398?article=07398-A


Laatst aangepast door minoessepoes op vr 21 jun 2013 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 2:37

minoessepoes schreef:
Ik woon in Amsterdam en ben getrouwd in een jurk van de H&M hoor, waarom niet? 

Haha sorry ik wilde je niet voor het hoofd stoten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  minoessepoes vr 21 jun 2013 - 2:43

Nee hoor Marin, daar is wel wat meer voor nodig!
Maar ik wilde wel aangeven dat het prima kan. Het is denk ik ook een beetje de droom van de trouwjurk die jij al jaren in je hoofd hebt, waardoor het totaal buiten je straatje ligt om voor zo'n simpele jurk te gaan. Ik had die droom niet, was eerder bang dat ik me de hele dag ongemakkelijk zou voelen in een trouwjurk. Ik had geen budget, ben gewoon op zoek gegaan naar de jurk die bij me paste en aan die eisen voldeet en dat dat nou toevallig een jurk van de H&M was, prima!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  liesje vr 21 jun 2013 - 2:44

Bonprix hebben ze hele leuke jurkjes voor weinig geld en anders inderdaad steps
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 2:48

minoessepoes schreef:Nee hoor Marin, daar is wel wat meer voor nodig!
Maar ik wilde wel aangeven dat het prima kan. Het is denk ik ook een beetje de droom van de trouwjurk die jij al jaren in je hoofd hebt, waardoor het totaal buiten je straatje ligt om voor zo'n simpele jurk te gaan. Ik had die droom niet, was eerder bang dat ik me de hele dag ongemakkelijk zou voelen in een trouwjurk. Ik had geen budget, ben gewoon op zoek gegaan naar de jurk die bij me paste en aan die eisen voldeet en dat dat nou toevallig een jurk van de H&M was, prima!

Oh nee dat niet iedereen zo'n dure jurk hoeft/wil snap ik wel hoor. Maar ik zou zelf dan inderdaad eerder voor een wat exclusiever jurkje gaan van een wat onbekender merk dan de H&M. Misschien zou ik zelfs bang zijn dat anders één van m'n gasten zo'n zelfde jurkje aan zou hebben, hoewel je dat natuurlijk van te voren af kunt spreken of niet erg vindt. Ik zou niet voor een 'high street' jurkje gaan denk ik, niet iets wat je in elke winkelstraat vindt. Maar ik bedoelde het niet lullig naar jou toe dat jij dat wel hebt gedaan hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  minoessepoes vr 21 jun 2013 - 2:51

Marin schreef:
minoessepoes schreef:Nee hoor Marin, daar is wel wat meer voor nodig!
Maar ik wilde wel aangeven dat het prima kan. Het is denk ik ook een beetje de droom van de trouwjurk die jij al jaren in je hoofd hebt, waardoor het totaal buiten je straatje ligt om voor zo'n simpele jurk te gaan. Ik had die droom niet, was eerder bang dat ik me de hele dag ongemakkelijk zou voelen in een trouwjurk. Ik had geen budget, ben gewoon op zoek gegaan naar de jurk die bij me paste en aan die eisen voldeet en dat dat nou toevallig een jurk van de H&M was, prima!

Oh nee dat niet iedereen zo'n dure jurk hoeft/wil snap ik wel hoor. Maar ik zou zelf dan inderdaad eerder voor een wat exclusiever jurkje gaan van een wat onbekender merk dan de H&M. Misschien zou ik zelfs bang zijn dat anders één van m'n gasten zo'n zelfde jurkje aan zou hebben, hoewel je dat natuurlijk van te voren af kunt spreken of niet erg vindt. Ik zou niet voor een 'high street' jurkje gaan denk ik, niet iets wat je in elke winkelstraat vindt. Maar ik bedoelde het niet lullig naar jou toe dat jij dat wel hebt gedaan hoor!

Ik weet dat je het niet lullig bedoeld hoor! No worries!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 2:51

Haha gelukkig maar smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 3:23

Ik denk dat, als wij gaan trouwen, het voor mij ook gewoon een zara jurkje wordt ofzo. Ik ben helemaal geen type voor een bruidsjurk. Zet mij maar op hakken met een leuk maar niet al te prinsesserig jurkje en ik ben blij. Ik wil op de fiets naar het stadhuis oid (al is mijn vriend het daar niet mee eens want die wil een mooie auto haha!) dus zo'n jurk is dan toch niet handig. Bovendien kunnen we dat geld wat we besparen dan mooi aan de huwelijksreis besteden haha! Ik zou het wel leuk vinden als mijn vriend een heel mooi pak koopt, wat hij dan daarna ook nog gewoon kan dragen. Ik vind de meeste geijkte trouwpakken niet zo mooi, dan liever gewoon een maatpak.

Maar om terug te komen op je vraag! Ik weet niet waar je precies woont en wat je budget is maar ik vind dat ze bij Raak en Karen Millen vaak leuke jurkjes hebben! Er zitten ook te lelijke dingen bij maar in ieder geval voor ieder wel wat wils!

Oh en gefeliciteerd!


Laatst aangepast door Harrison op vr 21 jun 2013 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Shisha vr 21 jun 2013 - 3:33

Wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 3:39

Oh ja Karen Millen! Doet me trouwens ook denken aan Ted Baker! Love it!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Bisq vr 21 jun 2013 - 20:24

Minoessepoes wat een leuk jurkje, kan me helemaal voorstellen dat je daar in getrouwd bent. 
Het maakt mij niet zoveel uit waar de jurk vandaan komt en hoeveel hij gekost heeft, maar ik heb gewoon geen idee wat de winkels te bieden hebben doordat ik al zo lang nergens meer geweest ben. Dichtstbijzijnde steden waar ik eventueel heen kan gaan zijn Arnhem, Nijmegen, Enschede en Deventer. 
Een trouwjurk wil ik niet, want in de toekomst geven we nog een keer een echte bruiloft met alles erop en eraan. 
Heb even rond zitten neuzen op de site van Karen Millen en sommige jurken vind ik mooi, maar ook wel vrij prijzig. Wilde er eigenlijk niet meer dan 150 euro aan uitgeven. Steps hebben ze ook mooie jurken maar ik ben dan te bang dat mijn schoonzusjes ook een jurk van daar aanhebben.

Bedankt voor alle felicitaties! Very Happy
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Pandora vr 21 jun 2013 - 21:05

Esprit heeft ook een gedeelte met gelegenheidsjurkjes, weet niet of deze ook in de winkel te koop zijn maar in iedergeval wel op de website. Succes!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Minx vr 21 jun 2013 - 23:40

Heb je de cava dress ook gezien van de steps? Die zou ik niet snel kopen om te dragen naar een bruiloft maar voor een bruid vind ik hem wel heel geschikt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Mamsie za 22 jun 2013 - 10:34

Mango, vila, beijenkorf.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  nijntje4 za 22 jun 2013 - 10:41

Of idd meer voor een gelegenheidsjurkjes/cocktailjurkje gaan. Ik heb toevallig net zelf een hele zoektocht gehad (niet als bruid maar als gast) en ben geslaagd bij Peek en Cloppenburg in Amsterdam, die hebben een hele afdeling.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Bisq za 22 jun 2013 - 20:12

Misschien ga ik ook wel weer een keer een enorme uitdaging aan en shoppen in Amsterdam. Dan moet ik vast iets kunnen vinden.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurk voor trouwen Empty Re: Jurk voor trouwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum