Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rosevlek verwijderen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Rosevlek verwijderen Empty Rosevlek verwijderen

Bericht  studiebol wo 19 jun 2013 - 19:12

Tijdens de vakantie is er rose in mijn broek gekomen. Op dat moment kon ik er niks aan doen, later heb ik de broek in de week gezet met wat handwas spul.
Nu eenmaal thuis staat hij weer in de week ingesprayed met de vlekkenverwijderaar van de Wibra. Maar ik ben zo bang dat ik de vlekken er niet uit krijg omdat het er al ingetrokken is en daar baal ik heel erg van. Had de broek pas voor het eerst aan op de vakantie en hij was vrij duur.
Iemand DE tip hoe ik die rose er uitkrijg?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rosevlek verwijderen Empty Re: Rosevlek verwijderen

Bericht  silly-one wo 19 jun 2013 - 19:56

studiebol schreef:Tijdens de vakantie is er rose in mijn broek gekomen. Op dat moment kon ik er niks aan doen, later heb ik de broek in de week gezet met wat handwas spul.
Nu eenmaal thuis staat hij weer in de week ingesprayed met de vlekkenverwijderaar van de Wibra. Maar ik ben zo bang dat ik de vlekken er niet uit krijg omdat het er al ingetrokken is en daar baal ik heel erg van. Had de broek pas voor het eerst aan op de vakantie en hij was vrij duur.
Iemand DE tip hoe ik die rose er uitkrijg?

Op wijn eigenlijk altijd gelijk zout strooien en dan in de zon leggen. Als er op vakantie wijn in de kleding kwam, was dit onze eerst actie. Vervolgens legde wij het in de zon. Als we aan het strand lagen legde we het truitje eerst in zee en daarna vol in de zon. Werkte altijd. Misschien dat je dat nog kan proberen. Veel zout erop en in ze zon bleken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  studiebol do 20 jun 2013 - 1:28

Ik weet van de zout idd, maar ja dat was gewoon niet mogelijk op dat moment..
Ik heb eerst alle andere was van de vakantie gedaan en ga straks mijn broek maar is in de wasmachine gooien ben heel benieuwd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 20 jun 2013 - 7:38

Ik geef het op.. hij komt net uit de wasmachine en eerst waren het kleine rond vlekjes nu zijn het langwerpige vlekken geworden.... Ik baalde er zo van dus ik heb hem net online opnieuw bestelt smile hij was in de Sale dus dat scheelt iets..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud