Traktatie juf/meester
+3
Lejow
Pink!
Coco
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Traktatie juf/meester
Wat hebben jullie kinderen de juf/meester gegeven toen ze mochten trakteren?
Mijn kinderen gaan morgen trakteren maar ik heb echt geen idee wat normaal is en wil bij wijze van niet aankomen met bloemen waar een ander een doosje dummies geeft. Of andersom.
Mijn kinderen gaan morgen trakteren maar ik heb echt geen idee wat normaal is en wil bij wijze van niet aankomen met bloemen waar een ander een doosje dummies geeft. Of andersom.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Traktatie juf/meester
Ik had wat chocolade gehaald.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Mogen ze ook langs andere juffen en meesters?
Ik vind een soep pakketje altijd wel leuk. Cup a soup zakje, soepstengel en een plastic lepel.
Ik vind een soep pakketje altijd wel leuk. Cup a soup zakje, soepstengel en een plastic lepel.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hier zijn het vaak merci dingetjes ofzo, een koek etc.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Maar wat vinden jullie leuk om te krijgen?
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ze gaan naar een psz met maar 1 klas Lejow, dus alleen deze twee juffen.
En bij chocola, moet ik dan denken aan een reep of een doosje bonbons.
En bij chocola, moet ik dan denken aan een reep of een doosje bonbons.
Coco- Ratel
Ik vind alles leuk, soms is het ook gewoon hetzelfde als de kindjes en dat is ook prima natuurlijk. Bij ons mogen alle kindjes it de kleuterklassen langs de juffen dus per jaar krijg ik 5x 26 traktaties haha en maar gek vinden dat ik zo uitdij...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind alles leuk om te krijgen, het is al leuk als ouders iets voor de juffen meenemen.
Alleen wat Printje ook al zegt. Wij hebben 4 kleuterklassen met ieder ongeveer 25 kids, die allemaal een keer jarig zijn en allemaal langs de kleuterjuffen mogen. Er komen per jaar dus 100 traktaties voorbij.
En dat is best veel aan den heupen, als het iedere keer gebak of chocola is. Want ik ben zo zwak om alles op te vreten, en nee zeggen tegen een traktatie kan ik niet maken tegenover het kind.
Daarom zou ik (zeker als het maar twee juffen zijn), iets anders doen.
Leuke soepmok/kom, zakje cup a soup, lepel erbij, soepstengel erbij.
Of zo iets maar dan met koffie, of thee.
Alleen wat Printje ook al zegt. Wij hebben 4 kleuterklassen met ieder ongeveer 25 kids, die allemaal een keer jarig zijn en allemaal langs de kleuterjuffen mogen. Er komen per jaar dus 100 traktaties voorbij.
En dat is best veel aan den heupen, als het iedere keer gebak of chocola is. Want ik ben zo zwak om alles op te vreten, en nee zeggen tegen een traktatie kan ik niet maken tegenover het kind.
Daarom zou ik (zeker als het maar twee juffen zijn), iets anders doen.
Leuke soepmok/kom, zakje cup a soup, lepel erbij, soepstengel erbij.
Of zo iets maar dan met koffie, of thee.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Als ze van thee houden heb ik wel een idee. Koop een theeglas. zet er verschillende zakjes smaken in. Eventueel nog zo'n honing blokje erbij. Pak het leuk in transparant folie en je hebt een leuk kado.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik snoep net zo lief met de traktatie van de kinderen mee hoor! Maar het is heel verschillend wat we als juf krijgen. Een plakje cake, merci, chocoladereep, grote koek enz. Meestal aan snoeperij geen gebrek!
Een mok of zo ben ik dan weer minder blij mee. Heel leuk om te krijgen hoor maar bijna ieder schooljaar krijg ik er weer een paar. Mijn kast thuis staat dus wel vol
Een mok of zo ben ik dan weer minder blij mee. Heel leuk om te krijgen hoor maar bijna ieder schooljaar krijg ik er weer een paar. Mijn kast thuis staat dus wel vol
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik vind het echt moeilijk , mijn zoon trakteer volgende week en ik ben totaal inspiratieloos. Wie heeft er leuke ideeën? Hij wordt in de zomervakantie 7.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Bedankt. Ik ben voor de bon bon bloc gegaan voor de juffen. Had geen tijd en zin om echt op pad te gaan voor iets anders.
Voor de kinderen heb ik nog niks, wil eerst nog even vragen morgenochtend of ze met dit weer raketjes ofzo mogen trakteren.
Voor de kinderen heb ik nog niks, wil eerst nog even vragen morgenochtend of ze met dit weer raketjes ofzo mogen trakteren.
Coco- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: