n.a.v.Bij welk nummer/clip krijg je tranen in je ogen?
+10
Bruintje Beer
Tania
Rapunzel
Coccinelle
SuperGrover
Carra
M@niek
Alias
Dawn
Monte
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
n.a.v.Bij welk nummer/clip krijg je tranen in je ogen?
Bij mij is dat dit nummer. Deze mensen hebben een kindje gekregen dat een paar uur na de geboorte overleed. Dit wisten ze echter al een hele tijd en hoewel hun meisje het niet haalde waren ze blij dat ze nog een paar uur met haar hebben gehad(doktoren zeiden namelijk dat ze al in de buik zou sterven of anders bij de geboorte)
Ook deze twee nummers brengen de tranen naar boven(mede ook door de tekst)
Ook deze twee nummers brengen de tranen naar boven(mede ook door de tekst)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: n.a.v.Bij welk nummer/clip krijg je tranen in je ogen?
Deze heb ik van het anderen topic. Zo mooi:
En bij dit liedje moet ik ook altijd huilen. Gaat over een overleden vader, mijn vader is ook overleden, dus hoor veel herkenning. Hier 'praat' de vader namelijk tegen het kind.
En bij dit liedje moet ik ook altijd huilen. Gaat over een overleden vader, mijn vader is ook overleden, dus hoor veel herkenning. Hier 'praat' de vader namelijk tegen het kind.
Gast- Gast
Dat ligt geheel aan mijn bui. Maar de laatste tijd krijg ik tranen in mijn ogen van een streekartiest. De tekst is zo mooi...
Gast- Gast
Jen, ja die van adele zag ik inderdaad al in het andere topic, erg mooi. Die van A en de M is ook bijzonder zeg. Ik ben altijd wel blij dat mensen ook dat soort nummers maken(denk ook aan marco borsato), daar kunnen mensen ontzettend veel steun aan hebben.
Monte- Ratel
Monte schreef:Jen, ja die van adele zag ik inderdaad al in het andere topic, erg mooi. Die van A en de M is ook bijzonder zeg. Ik ben altijd wel blij dat mensen ook dat soort nummers maken(denk ook aan marco borsato), daar kunnen mensen ontzettend veel steun aan hebben.
Ja dat klopt inderdaad wel. Dat mensen er steun aan kunnen hebben bedoel ik.
Gast- Gast
My December van Linkin Park en End of the world van Skeeter.
Gast- Gast
En deze natuurlijk vanaf 1.25. Zo verdrietig...
Gast- Gast
Wat een mooie nummers!
Mijn neefje is overleden, en dit vind ik zo'n mooi nummer!
Hier kan ik het ook niet droog houden ;
Mijn neefje is overleden, en dit vind ik zo'n mooi nummer!
Hier kan ik het ook niet droog houden ;
Gast- Gast
Andrea Bocceli - Time 2 say goodbye
Dawn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 88
Punten : 93
Registratiedatum : 28-12-10
Bij Let it be van Kane krijg ik ook altijd tranen in mijn ogen.
Er zijn nog wel meer nummers, waaronder Het regent zonnestralen van Acda en de Munnik (is pas sinds de laatste tijd, sinds ik echt geluisterd heb naar wat er verteld wordt).
Er zijn nog wel meer nummers, waaronder Het regent zonnestralen van Acda en de Munnik (is pas sinds de laatste tijd, sinds ik echt geluisterd heb naar wat er verteld wordt).
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Van de nummers van Coldplay met The Scientist en Racoon met Walk Away, krijg ik nog altijd kippenvel en tranen..
Gast- Gast
Monte schreef:Bij mij is dat dit nummer. Deze mensen hebben een kindje gekregen dat een paar uur na de geboorte overleed. Dit wisten ze echter al een hele tijd en hoewel hun meisje het niet haalde waren ze blij dat ze nog een paar uur met haar hebben gehad(doktoren zeiden namelijk dat ze al in de buik zou sterven of anders bij de geboorte)
Herkenbaar verhaal en wat hebben die mensen een mooie foto's gemaakt van dit bijzondere moment zeg. Heel mooi als aandenken. Het is ook heel bijzonder om zo'n persoontje toch in je leven te krijgen en te mogen ontmoeten, al is het nog zo kort.
Mijn bijdrage:
Gast- Gast
Heb je even?
- De zee van Trijntje Oosterhuis
- I still cry, Ilse de Lange
- Dance with my father again, Luther Vandross
- Marco Borsato, Oud en afgedankt
- Where are you christmas, Faith Hill
- I miss you/slipped away, Avril Lavrigne
- You are loved, Josh Groban
En:
https://www.youtube.com/watch?v=4Z2ljWwIaHs
Ik ben nogal gevoelig wat muziek aangaat
- De zee van Trijntje Oosterhuis
- I still cry, Ilse de Lange
- Dance with my father again, Luther Vandross
- Marco Borsato, Oud en afgedankt
- Where are you christmas, Faith Hill
- I miss you/slipped away, Avril Lavrigne
- You are loved, Josh Groban
En:
https://www.youtube.com/watch?v=4Z2ljWwIaHs
Ik ben nogal gevoelig wat muziek aangaat
Gast- Gast
Nu jij er bent - Trijntje Oosterhuis
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Jan Smit - Niemand zo trots als wij
Avril Lavigne - Slipped Away
Westlife - Angel
Avril Lavigne - Slipped Away
Westlife - Angel
Gast- Gast
Oh, en deze, omdat mijn ouders deze veel draaiden toen ik geboren was. Het is extra bijzonder voor me omdat, zoals een aantal van jullie wel weten, mijn vader er niet meer is sinds mijn 6e
Gast- Gast
Bij het intro krijg ik al kippenvel.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Monte schreef:Bij mij is dat dit nummer. Deze mensen hebben een kindje gekregen dat een paar uur na de geboorte overleed. Dit wisten ze echter al een hele tijd en hoewel hun meisje het niet haalde waren ze blij dat ze nog een paar uur met haar hebben gehad(doktoren zeiden namelijk dat ze al in de buik zou sterven of anders bij de geboorte)
Dit is echt supertoevallig maar deze mensen ken ik. Het zijn kennissen van mijn gastgezin in Amerika en ik heb ze een paar keer ontmoet toen zij zwanger was van haar derde dochter, in 2005 of 2006 was dat.
Gast- Gast
Arden schreef:Monte schreef:Bij mij is dat dit nummer. Deze mensen hebben een kindje gekregen dat een paar uur na de geboorte overleed. Dit wisten ze echter al een hele tijd en hoewel hun meisje het niet haalde waren ze blij dat ze nog een paar uur met haar hebben gehad(doktoren zeiden namelijk dat ze al in de buik zou sterven of anders bij de geboorte)
Dit is echt supertoevallig maar deze mensen ken ik. Het zijn kennissen van mijn gastgezin in Amerika en ik heb ze een paar keer ontmoet toen zij zwanger was van haar derde dochter, in 2005 of 2006 was dat.
Ja? Wat ontzettend leuk. Ik ken ze niet persoonlijk maar heb het hele verhaal gevolgd op haar blog. Nu volg ik ze nog steeds, ze heeft na de 4e(Audrey die overleden is) nog een 5e kindje gekregen(ook een meisje ). Ik vind het ontzettend leuk om deze familie te volgen en te zien hoe de kids opgroeien.
Monte- Ratel
Monte schreef:Arden schreef:Monte schreef:Bij mij is dat dit nummer. Deze mensen hebben een kindje gekregen dat een paar uur na de geboorte overleed. Dit wisten ze echter al een hele tijd en hoewel hun meisje het niet haalde waren ze blij dat ze nog een paar uur met haar hebben gehad(doktoren zeiden namelijk dat ze al in de buik zou sterven of anders bij de geboorte)
Ja? Wat ontzettend leuk. Ik ken ze niet persoonlijk maar heb het hele verhaal gevolgd op haar blog. Nu volg ik ze nog steeds, ze heeft na de 4e(Audrey die overleden is) nog een 5e kindje gekregen(ook een meisje ). Ik vind het ontzettend leuk om deze familie te volgen en te zien hoe de kids opgroeien.
Klopt ja. Ik heb ze na die keren niet meer persoonlijk gezien of gesproken maar ben inderdaad ook begonnen met het volgen van haar weblog toen ik van mijn gastgezin ervan hoorde. Zij is echt een lokale beroemdheid geworden daar, is ook aan het toeren langs kerken om haar verhaal te vertellen.
Gast- Gast
Beth Hart - Leave the light on
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» welk nummer hoort bij deze clip?!
» Welk nummer?
» Welk nummer heb jij in je hoofd?
» Welk nummer luister jij heel vaak?
» Zingen op bruiloft, welk nummer??