Treinkaartje nog geldig?
+3
Susan
Cheesegirl
Lady4
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Treinkaartje nog geldig?
Ik heb hier nog twee retourtjes Groningen liggen van november 2011. De kaartjes zijn geldig tot een jaar na laatste prijswijziging vanaf dat moment. Ik kan alleen nergens terugvinden hoeveel prijswijzigingen er sindsdien hebben plaatsgevonden.
Mijn vriend en ik moeten dinsdag naar Grunn en aangezien het prachtig weer wordt willen we dan ook wel even lekker borrelen op het terras.
Iemand enig idee of we deze kaartjes nog kunnen gebruiken?
Mijn vriend en ik moeten dinsdag naar Grunn en aangezien het prachtig weer wordt willen we dan ook wel even lekker borrelen op het terras.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Treinkaartje nog geldig?
Poeh, goede vraag! Volgens mij wijzigen de prijzen altijd in december. Dus dan zou de laatste wijziging december 2012 zijn.
Om het zeker te weten zou ik anders even de klantenservice bellen.
Om het zeker te weten zou ik anders even de klantenservice bellen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Dat ga ik morgen inderdaad maar even doen.
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Ik heb hier nog twee retourtjes Groningen liggen van november 2011. De kaartjes zijn geldig tot een jaar na laatste prijswijziging vanaf dat moment. Ik kan alleen nergens terugvinden hoeveel prijswijzigingen er sindsdien hebben plaatsgevonden.
Gewoon even omdat ik benieuwd ben of ik iets over het hoofd zie, maar dit maakt voor die kaartjes toch niet uit?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Jawel, anders konden ze ook met de auto gaan denk ik.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Susan schreef:Lady4 schreef:Ik heb hier nog twee retourtjes Groningen liggen van november 2011. De kaartjes zijn geldig tot een jaar na laatste prijswijziging vanaf dat moment. Ik kan alleen nergens terugvinden hoeveel prijswijzigingen er sindsdien hebben plaatsgevonden.
Gewoon even omdat ik benieuwd ben of ik iets over het hoofd zie, maar dit maakt voor die kaartjes toch niet uit?
Misschien gaan ze anders met de auto en kunnen ze niet beide borrelen
Frummeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 19-01-13
June schreef:Jawel, anders konden ze ook met de auto gaan denk ik.
Precies.
Lady4- Ratel
Voor zover ik kan ontdekken in het OV overzicht van mijn vriend is er een prijswijziging geweest begin januari 2013, want kerst 2012 was dezelfde rit goedkoper dan op 5 januari 2013. Ik heb een overzicht vanaf juni 2012 en sindsdien is de prijs één keer gestegen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Weet een conducteur precies prijzen dan, en ziet hij dat verschil ook daadwerkelijk op de kaart met de datum van je reis?
Gast- Gast
Oh ja, daar had ik niet aan gedacht, van die auto.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bedsnkt voor het kijken Girli. Dan hangt het er vanaf of er voor juni 2012 nog een prijswijziging is geweest. Het staat zo mooi op het kaartje, maar jammer dat het zo moeilijk terug te vinden is.
Pippa, op deze kaartjes staat de prijs van 17,60, dus op de huidige kaartjes zal de prijs ook wel staan. Ik durf het risico niet zo goed te nemen om het erop te wagen, er wordt hier toch best regelmatig gecontroleerd.
Pippa, op deze kaartjes staat de prijs van 17,60, dus op de huidige kaartjes zal de prijs ook wel staan. Ik durf het risico niet zo goed te nemen om het erop te wagen, er wordt hier toch best regelmatig gecontroleerd.
Lady4- Ratel
De conducteur kan prijzen voor je nakijken. Voor zover ik weet waren de prijzen voor 2013 niet verhoogd, volgens mij was dat nog n het nieuws.
Gast- Gast
Bedankt Lennox!
Lady4- Ratel
Ik kan het mis hebben van de prijzen, hoor! Maar waarom bel/mail je de klantenservice niet even?
Gast- Gast
Ik vind het ook vreemd dat het zo lastig te vinden is. Die virtuele assistent van de NS weet niets en ook met Google lukt het niet echt om iets te vinden.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Lady4 schreef:
Kaartjes kosten nu €18,60 voor een retour van jouw woonplaats naar Groningen. Lastig inderdaad..
Gast- Gast
Maar stel dat de kaartjes niet geldig zijn, wil je dan nog steeds met de trein? Zo ja, dan zou je op de klantenservice op het station kunnen vragen en wellicht dat je dan het prijsverschil bij kan leggen.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Kaartje over 9mnd beurs en treinkaartje!
» Week OV geldig tot 04:00
» Hoelang is een boekenbon geldig?
» Huwelijk geldig indien trouwen buitenland?
» Wil iemand een kortingsbon voor schoenen (vandaag geldig!)
» Week OV geldig tot 04:00
» Hoelang is een boekenbon geldig?
» Huwelijk geldig indien trouwen buitenland?
» Wil iemand een kortingsbon voor schoenen (vandaag geldig!)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: