4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie heeft er instagram? En wil z'n gebruikersnaam delen?
Ik vind het een leuke app en een leuke manier van mensen volgen.
Ik vind het een leuke app en een leuke manier van mensen volgen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Instagram
Ja hoor. Mij kun je vinden onder misssnowwhite_
En jij, Poubelle?
En jij, Poubelle?
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben Lady_starstruck. Niet dat ik geweldig veel foto's plaats. Maar je mag me volgen als je het leuk vind.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mijn foto's staan privé, heb er ook niet zo veel maar vind het wel een leuke app eigenlijk die ik best meer zou willen gebruiken. Kun je je foto's privé laten staan en toch elkaar volgen of werkt dat niet zo? Ik ben ZusjeWendy...
Gast- Gast
Volgens mij niet. Zodra ik jou ga volgen krijg ik die foto's te zien (denk ik hoor).
SnowWhite- Kletskop
SnowWhite schreef:Volgens mij niet. Zodra ik jou ga volgen krijg ik die foto's te zien (denk ik hoor).
Moet je elkaar toestemming geven dan om elkaar te kunnen volgen? Ik dacht dat het gewoon een soort photobucket was, een opslag voor de foto's die je met die app maakt .
Gast- Gast
LEUK!! Ik ben Boerbulk
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Als je op privé staat krijg je denk ik een melding dat iemand je wilt volgen en wellicht dat je hier dan toestemming voor moet geven. Maar daar heb ik eerlijk gezegd geen ervaring mee, ik sta dan ook niet op privé.
Als iemand mij wilt volgen kan dat gewoon en krijg ik alleen te zien dat iemand mij is gaan volgen.
Als iemand mij wilt volgen kan dat gewoon en krijg ik alleen te zien dat iemand mij is gaan volgen.
SnowWhite- Kletskop
Ik heb het net geprobeerd en de status is idd 'aangevraagd' Je moet dus toestemming geven dat ik je kan volgen.
Cow- Prater
Cow schreef:Ik heb het net geprobeerd en de status is idd 'aangevraagd' Je moet dus toestemming geven dat ik je kan volgen.
Vreemd, ik zie mijn instellingen wel zo staan dat ik daar een melding van zou moeten krijgen maar die kreeg ik niet... Toen ik jouw opzocht zag ik het in jouw profiel staan, dat je me toe wilde voegen... Heb je geaccepteerd, lief he?
Gast- Gast
Leuk, ik volg jullie nu!
Haha dat klinkt wel een beetje creepy
Haha dat klinkt wel een beetje creepy
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb het knopje gevonden hoor haha, ik heb onwijs veel verzoeken openstaan hahahaha
Gast- Gast
Zus schreef:Cow schreef:Ik heb het net geprobeerd en de status is idd 'aangevraagd' Je moet dus toestemming geven dat ik je kan volgen.
Vreemd, ik zie mijn instellingen wel zo staan dat ik daar een melding van zou moeten krijgen maar die kreeg ik niet... Toen ik jouw opzocht zag ik het in jouw profiel staan, dat je me toe wilde voegen... Heb je geaccepteerd, lief he?
YAY
Cow- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: