Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een legging...

+33
Ilovethe90s
Antibes
*Bloempje*
luisa
rapa nui
Shopaholic
Jip
Exogenesis
Poubelle
Jeanette
Punk'd
loura
Phileine
Lonely Goatherd
June
Susan
Lady Starstruck
Pannetoet
Ragazza
Arwyn
Caroow
Bliss
M@niek
Liadan
Moira
Sea of Trees
Artemis
Saga
SoGood
Aziraphale
Toet
Lejow
Ibbeltje
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Exogenesis zo 16 jun 2013 - 4:48

Ik draag nog regelmatig een (zwarte) legging onder een rok of jurkje. Zeker met hoge pumps er onder vind ik dat prima kunnen. Mijn legging is trouwens wel lang, tot op de enkel. Van die kniedingen vind ik niet mooi.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 5:33

Ik draag (bijna) elke dag een legging, met een jurkje eroverheen. Een panty draag ik soms, als ik niet hoef te fietsen. Want als je fiets met een jurkje of rokje word je niet blij als je geen legging aan hebt, echt niet. En het zit lekker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Phileine zo 16 jun 2013 - 6:15

Lonely Goatherd schreef:Phileine (volgens mij snap ik het nieuwe quoten nog niet helemaal), ik bedoel dus juist een legging/broekje wat je niet ziet als ze gewoon staat/zit. Ging er even van uit dat Pritt niet al te korte jurkjes/rokjes bedoelde.

Oh zo, ja dat kan inderdaad ook nog. Ik dacht dat je driekwart leggings bedoelde, die vind ik niet zo flatteus.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Phileine zo 16 jun 2013 - 6:18

Pippa schreef:Ik draag (bijna) elke dag een legging, met een jurkje eroverheen. Een panty draag ik soms, als ik niet hoef te fietsen. Want als je fiets met een jurkje of rokje word je niet blij als je geen legging aan hebt, echt niet. En het zit lekker smile

Ja, precies! Fietsen in een rokje zonder legging, dat is niet te doen. Nou ja, met een wijdere rok of een tot over de knie gaat het nog wel, maar bij kortere exemplaren is het niet leuk. En aangezien ik bijna dagelijks fiets kies ik net als jij voor praktisch.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Jip zo 16 jun 2013 - 6:32

Ik draag ook leggings wel extra lange leggings zodat die een beetje oprult (?) Ik vind het stom dat de meeste leggings ineen stoppen bij je enkels. 
Ik draag dus alleen de lange variant.
Jip
Jip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Shopaholic zo 16 jun 2013 - 6:37

Lejow schreef:
Artemis schreef:Kan prima, ik mag op mijn werk geen rokken boven de knie aan, en ik gooi ook een legging onder jurkjes die net te kort zijn ( en dan mag het eigenlijk nog niet )

Sowieso kan een legging best, ook witte leggings, dat gezeik altijd.

Dit dus Very Happy
Ik vind mijn benen gewoon niet mooi en met een legging zijn ze toonbaar en kan ik ook gewoon een jurkje of een rok aan!

Helemaal mee eens !!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  rapa nui zo 16 jun 2013 - 7:10

Ik snap alleen nooit dat zoveel meiden hun benen niet mooi vinden. Ik vind heel veel rokjes in de zomer gewoon mooier met blote benen en niet dat er een storende legging onder zit die niets toevoegt. Andere mensen zullen aan die blote benen echt niets storends zien dat zit meer tussen je oren. Die storende legging valt meer op. En het excuus dat je benen nog te wit zijn vind ik ook wat onzinnig, ze zullen ook nooit bruin worden als je die legging maar aan laat. En mijn benen zijn ook veel te dik (passen echter prima bij het geheel) maar ik draag met dit weer echt wel rokken met blote benen.

Ik kan me verder prima voorstellen dat het voor sommige werkomstandigheden beter en praktischer is om een legging te dragen dus ik vind dat verder ook geen probleem of niet storend. Ik blijf het meer vreemd vinden dat mensen bij 25 graden nog steeds leggings dragen onder rokjes als er niet echt een praktische reden voor is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 7:13

Mijn benen zitten vaak onder de lelijke blauwe plekken en wondjes of schrammen. Ik vind dat lelijk en krijg daar dan vaak ook vragen over waar ik niet op zit te wachten. Om die reden draag ik dus echt geen jurk zonder panty. Maar dan draag ik dus ook geen jurkje als het buiten bloedverziekend heet is. Dan kies ik voor een broek want dan ga ik natuurlijk geen panty dragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  luisa zo 16 jun 2013 - 8:05

Ik vind leggings lelijk als er blote voet/been onderuit komt. In ballerina's of 3/4 ofzo. Anders vind ik het wel kunnen, mits het een mooie is. Geen katoenen eigenlijk.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Gast zo 16 jun 2013 - 8:16

Ik post wel een foto in het wat heb je aan vandaag topic van het jurkje met legging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Moira zo 16 jun 2013 - 8:23

Maar als je een lange legging draagt (verstopt in je schoenen/laarzen), kun je toch eigenlijk ook een panty met iets hogere denier gebruiken? Bij leggings zie ik regelmatig dat ie op sommige plekken strak zit en op andere plekken te los. Dat vind ik er dus niet mooi aan. Net zoals het halverwege stoppen van de legging.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  luisa zo 16 jun 2013 - 8:30

Snow White schreef:Maar als je een lange legging draagt (verstopt in je schoenen/laarzen), kun je toch eigenlijk ook een panty met iets hogere denier gebruiken? Bij leggings zie ik regelmatig dat ie op sommige plekken strak zit en op andere plekken te los. Dat vind ik er dus niet mooi aan. Net zoals het halverwege stoppen van de legging.



Ben ik met je eens, tenzij een mooie print of lerenlegging dan.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  *Bloempje* zo 16 jun 2013 - 8:31

Gewoon doen!

Ik woon zo ongeveer in m'n leggings en draag vrijwel altijd een rokje of jurkje. Vind het een ramp om broeken te passen, het zit nooit echt goed/lekker en tussen verschillende maten in. Paar jaar geleden gestopt met deze zoektocht...heb er op dit moment ook geen meer in de kast. Sindsdien bestaat mijn collectie leggings uit verschillende lengtes en (basis)kleuren, ook wit en sommigen 3/4 met sierknoopjes aan de zijkant. Vind het heerlijk zitten! smile
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Antibes zo 16 jun 2013 - 9:09

Snow White schreef:Maar als je een lange legging draagt (verstopt in je schoenen/laarzen), kun je toch eigenlijk ook een panty met iets hogere denier gebruiken? Bij leggings zie ik regelmatig dat ie op sommige plekken strak zit en op andere plekken te los. Dat vind ik er dus niet mooi aan. Net zoals het halverwege stoppen van de legging.

Daarom draag ik ook eigenlijk altijd van die panty leggings. Gewone leggings gaan inderdaad sneller lubberen, of sluiten niet mooi aan.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Ilovethe90s zo 16 jun 2013 - 9:17

Vaak vind ik die pantyleggings er een beetje goedkoop uitzien omdat er meestal een glimmerdje in zit :-)
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Japie zo 16 jun 2013 - 10:02

Ik werk ook op een kdv en doe ook een legging aan onder een jurkje of rokje. In mijn vrije tijd trouwens ook. Ik vind het leuk staan en vind panty's niet zo fijn.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  nijntje4 zo 16 jun 2013 - 10:32

Het klopt op zich dat als je een laars draagt dat je dan net zo goed een panty aan kan doen. Maar soms vind ik een legging en dan sokken fijner omdat dat niet zo trekt. Met panty's heb ik vaak dat ze afzakken omdat het uit 1 stuk bestaat.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Luce zo 16 jun 2013 - 10:34

Of je kunt gewoon een legging aan doen, omdat je dat leuk vindt.
Snow White schreef:Maar als je een lange legging draagt (verstopt in je schoenen/laarzen), kun je toch eigenlijk ook een panty met iets hogere denier gebruiken? Bij leggings zie ik regelmatig dat ie op sommige plekken strak zit en op andere plekken te los. Dat vind ik er dus niet mooi aan. Net zoals het halverwege stoppen van de legging.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Antibes zo 16 jun 2013 - 10:48

Ilovethe90s schreef:Vaak vind ik die pantyleggings er een beetje goedkoop uitzien omdat er meestal een glimmerdje in zit :-)

Oh, en ik vind mat juist vaak weer minder mooi haha. Omdat dat weer valer kan ogen. Smaak smaak smaak haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 19:10

Uiteindelijk vond ik zelf de combi jurkje en legging niet zo mooi staan en heb ik toch maar een luchtige lange broek en een hemdje aangetrokken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Davinia di 18 jun 2013 - 19:31

Ik draag ook nog regelmatig een legging hoor, maar dan wel bijna altijd met laarzen eronder. Ik draag het gewoon omdat ik tot nu toe nog steeds geen broek heb gevonden die ècht lekker zit en geen pijn doet aan mijn buik.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een legging... - Pagina 3 Empty Re: Een legging...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum