Een legging...
+33
Ilovethe90s
Antibes
*Bloempje*
luisa
rapa nui
Shopaholic
Jip
Exogenesis
Poubelle
Jeanette
Punk'd
loura
Phileine
Lonely Goatherd
June
Susan
Lady Starstruck
Pannetoet
Ragazza
Arwyn
Caroow
Bliss
M@niek
Liadan
Moira
Sea of Trees
Artemis
Saga
SoGood
Aziraphale
Toet
Lejow
Ibbeltje
37 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Een legging...
... Kan dat nog?
Ik werk op een kinderdagverblijf en omdat het komende week zo warm wordt wil ik graag iets luchtigs aan. Ik heb geen driekwartbroeken ofzo en ook geen tijd meer om die te kopen en mijn korte broeken vind ik eigenlijk te kort om naar m'n werk aan te trekken.
Ik heb wel heel veel jurkjes, maar omdat je de hele tijd moet bukken en op je hurken zit, ben ik bang dat dat ook niet heel praktisch is.
Een legging lijkt dan de oplossing, maar kan dat nog? Of loop ik dan voor schut? Want ondanks het praktische loop ik er wel graag nog enigszins hip bij...
Ik werk op een kinderdagverblijf en omdat het komende week zo warm wordt wil ik graag iets luchtigs aan. Ik heb geen driekwartbroeken ofzo en ook geen tijd meer om die te kopen en mijn korte broeken vind ik eigenlijk te kort om naar m'n werk aan te trekken.
Ik heb wel heel veel jurkjes, maar omdat je de hele tijd moet bukken en op je hurken zit, ben ik bang dat dat ook niet heel praktisch is.
Een legging lijkt dan de oplossing, maar kan dat nog? Of loop ik dan voor schut? Want ondanks het praktische loop ik er wel graag nog enigszins hip bij...
Gast- Gast
Re: Een legging...
Ik loop op een KDV regelmatig in rokje met legging.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Tuurlijk kan dat.
En ja, zelfs een witte legging vind ik prima kunnen. Het ligt er maar net aan hoe je het combineert.
En ja, zelfs een witte legging vind ik prima kunnen. Het ligt er maar net aan hoe je het combineert.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het zelf niet (meer) kunnen en zeker niet hip. Maar ik heb die dingen nooit echt mooi gevonden (tenzij in laarzen). Maargoed, ik snap wel dat het voor je werk op een KDV praktisch is en het is nou niet zo dat je voor schut loopt ofzo.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind dat het prima kan, zeker gezien je werk. Daar hoef je niet mega-hip te zijn, toch?
Ik ga ook niet met m'n shorts of korte jurkjes kruipend door de poppenhoek hoor
Ik draag komende week sowieso een keertje m'n maxi-rok met slippertjes/sandalen en een jurkje die op m'n knie komt met een klein mouwtje. Ik draag namelijk geen shirts of jurkjes met blote schouders i.v.m. een grote tatoeage die ik daar heb zitten.
Ik ga ook niet met m'n shorts of korte jurkjes kruipend door de poppenhoek hoor
Ik draag komende week sowieso een keertje m'n maxi-rok met slippertjes/sandalen en een jurkje die op m'n knie komt met een klein mouwtje. Ik draag namelijk geen shirts of jurkjes met blote schouders i.v.m. een grote tatoeage die ik daar heb zitten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben geen fan maar omdat je op het KDV werkt kan ik het wel begrijpen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik draag altijd een legging onder een jurkje, vind dat charmanter staan dan mijn blote benen die onder de littekentjes, blauwe plekken en muggenbulten zitten.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Kan prima, ik mag op mijn werk geen rokken boven de knie aan, en ik gooi ook een legging onder jurkjes die net te kort zijn ( en dan mag het eigenlijk nog niet )
Sowieso kan een legging best, ook witte leggings, dat gezeik altijd.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Maarre.. die weersvoorspellingen zijn toch helemaal niet zo rooskleurig?
SoGood- Ratel
Ik vind het niet mooi, ik kies altijd voor een hele donkere panty ipv een legging. Maar je loopt heus niet voor schut.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Bedankt allemaal!
Ik draag eigenlijk vrijwel nooit leggings (alleen met laarzen)
Maar dan doe ik het gewoon!
Ik draag eigenlijk vrijwel nooit leggings (alleen met laarzen)
Maar dan doe ik het gewoon!
Gast- Gast
Sea of Trees schreef:Ik vind het niet mooi, ik kies altijd voor een hele donkere panty ipv een legging. Maar je loopt heus niet voor schut.
Ik ook. Vind een panty mooier dan een legging. Maar kan mij voorstellen dat een panty geen succes is met kinderen.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Artemis schreef:Kan prima, ik mag op mijn werk geen rokken boven de knie aan, en ik gooi ook een legging onder jurkjes die net te kort zijn ( en dan mag het eigenlijk nog niet )
Dit dus
Ik vind mijn benen gewoon niet mooi en met een legging zijn ze toonbaar en kan ik ook gewoon een jurkje of een rok aan!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind dat het gewoon kan. Zelf draag ik ook leggings.
Laatst aangepast door _Liv op zo 16 jun 2013 - 0:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik werk ook op een kdv en doe vrijdag een korte broek aan of rokje met legging, al vind ik dat denk ik nog te warm want er wordt voor hier 33 graden voorspeld...
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Artemis schreef:Kan prima, ik mag op mijn werk geen rokken boven de knie aan, en ik gooi ook een legging onder jurkjes die net te kort zijn ( en dan mag het eigenlijk nog niet )
Idd dit dus! Wat een gezeur om leggings!
Laatst aangepast door M@niek op zo 16 jun 2013 - 0:19; in totaal 1 keer bewerkt
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Waar lezen jullie nou weer dat gezeur? Ik vind het juist gezeur dat het altijd 'gezeur' genoemd wordt als er ook maar 1 mening over de legging ergens staat.
Gezeur dus
Gezeur dus
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Waar lezen jullie nou weer dat gezeur? Ik vind het juist gezeur dat het altijd 'gezeur' genoemd wordt als er ook maar 1 mening over de legging ergens staat.
Gezeur dus
Het is misschien niet zozeer in dit topic maar er is vaak wel gezeur in het algemeen over de 'witte' legging.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Oh, de witte legging. Misschien is het beter dat ik me niet in die eindeloze discussie ga mengen aangezien ik daar nogal een uitgesproken mening over heb.
Laatst aangepast door SoGood op zo 16 jun 2013 - 0:24; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
Ja dus? Mag toch gewoon gezegd worden als je het lelijk vindt? Ik vind een witte legging er in 99% van de gevallen niet uit zien en een legging in het algemeen best kunnen maar zeer zeker niet hip (tenzij heel leuk gecombineerd, of een mooie met printje) maar iedereen moet lekker zelf weten wat ie draagt. Er wordt in dit topic toch om een mening gevraagd? Als die dan niet positief is is het gelijk gezeur?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik vind leggings niet top, maar draag ze wel, omdat ik ook wel eens een jurkje of rokje aan wil en ik mijn benen niet mooi vind. Een panty vind ik met warmer weer zo vies zweterig, ook niks dus. Ik draag wel bij voorkeur een lange, zwarte legging dan (gewoon van katoen dus).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha dit dus.Toet schreef:Ja dus? Mag toch gewoon gezegd worden als je het lelijk vindt? Ik vind een witte legging er in 99% van de gevallen niet uit zien en een legging in het algemeen best kunnen maar zeer zeker niet hip (tenzij heel leuk gecombineerd, of een mooie met printje) maar iedereen moet lekker zelf weten wat ie draagt. Er wordt in dit topic toch om een mening gevraagd? Als die dan niet positief is is het gelijk gezeur?
Sea of Trees- Kletskop
Toet schreef:Ja dus? Mag toch gewoon gezegd worden als je het lelijk vindt? Ik vind een witte legging er in 99% van de gevallen niet uit zien en een legging in het algemeen best kunnen maar zeer zeker niet hip (tenzij heel leuk gecombineerd, of een mooie met printje) maar iedereen moet lekker zelf weten wat ie draagt. Er wordt in dit topic toch om een mening gevraagd? Als die dan niet positief is is het gelijk gezeur?
Heb je daar een afbeelding van?
SoGood- Ratel
Van een leuk gecombineerde legging bedoel je?
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» legging H&M, rekt ie uit?
» Panty of legging?
» Grijze legging...
» Gele legging
» Roze legging / panty
» Panty of legging?