Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat staat er op jouw verlanglijstje?

+31
Flippin' Bitch
Sterre
VeryCherry
Arwyn
Qiara
Coccinelle
Sarah1985
Gigi_
Blond
Zonnetje
Oasis
Caro
Jules
Jeanette
SuperGrover
Plien84
M-G
Susan
Rosa
VanillaRose
Mizz_S
loukie86
Roze Roos
Olijfje
Kabouter
Toet
Sneeuwvlok
Monte
Zininzon
Mamsie
IndianRose
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  - Pagina 4 Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Caroow di 1 maa 2011 - 1:17

Ik wil een blackberry. Iedereen pingt/whatsappt met elkaar, en ik wil dat ook. En ik denk eigenlijk dat ik er ook wel een krijg van mijn vriend smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  - Pagina 4 Empty Re: Wat staat er op jouw verlanglijstje?

Bericht  Tyrael di 1 maa 2011 - 1:35

Mijn diploma staat bovenaan mijn verlanglijstje. Aangezien ik dat zelf in de hand heb, ben ik er ook hard mee aan de slag om het te hebben volgend jaar om deze tijd nerd
Daarnaast heb ik momenteel op de korte termijn eigenlijk niets op mijn verlanglijstje staan, heb alles al Cool (klinkt misschien stom maar heb voorlopig genoeg (dure) aankopen gedaan :o )
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 2:35

Sterre schreef:Een nieuw leren jasje. Deze vind ik bijvoorbeeld mooi:

Wat staat er op jouw verlanglijstje?  - Pagina 4 011CC1G007_299

I love you Die is mooi!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 2:50

- een nieuwe telefoon
- vakantie
- een leuke baan met een vast aantal uren (en een vast contract)
- een etentje bij de Mexicaan Wink
- 10 kilo lichter

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 2:51

CherrieLola schreef:Ik ben alleen niet bedeeld met zo'n riante cup als die griet op de foto, maar dat jurkje zal me vast nog wel mooi staan, toch?

Mooier Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mari di 1 maa 2011 - 2:53

zaterdag een heel leuk verjaardagfeest!

Ik maak me altijd zo druk, wil dat iedereen het naar z'n zin heeft anders heb ik het niet naar m'n zin, hoop dat iedereen kletst met elkaar, dat het feest waar we naar toe gaat gezellig wordt <<90's party>>... pfff verjaardag=toch wel een beetje gestress (haha, en ja dat ligt aan mezelf)
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  VeryCherry di 1 maa 2011 - 2:55

Alex167 schreef:
CherrieLola schreef:Ik ben alleen niet bedeeld met zo'n riante cup als die griet op de foto, maar dat jurkje zal me vast nog wel mooi staan, toch?

Mooier Very Happy

Zou het?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zonnetje di 1 maa 2011 - 10:44

Zusje van Bert schreef:
zonnetje schreef:...

En een nieuw huis, maar eigenlijk mocht je alleen realistische dingen noemen :P.

Ik heb het ook zojuist genoemd en op zich is het toch niet onrealistisch? Of doel je specifiek op jouw situatie? Sinds vanmiddag ben ik echt goed klaar met deze woning. We hadden sowieso al plannen om iets anders te zoeken maar van mij mag het nu zo snel mogelijk.

Het is inderdaad niet helemaal onrealistisch, maar wij hebben een koopappartement, wat we eerst moeten verkopen. Tenminste, dat is wel zo verstandig. Terwijl ik al allemaal mooie/leuke huizen heb gezien die nu te koop staan, maar volgens mij kan het best lang duren voordat we dit appartement verkocht hebben.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD di 1 maa 2011 - 13:28

een leuke garderobe voor het voorjaar:)
en een nieuwe auto....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: